Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Summ skrev:

Hæ? Er det bare derfor han er kjent? 

Forøvrig tror jeg Martine ville slått Trude i både melkespann, saging og øks.. 

Tror ikke Martine ville slått Trude i noe som helst!

Anonymkode: 763f9...ccd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Summ skrev:

Hæ? Er det bare derfor han er kjent? 

Forøvrig tror jeg Martine ville slått Trude i både melkespann, saging og øks.. 

Det er derfor han er kjent, ja. Han er eksmannen til Carola, men nå blir han jo kjent som «den crazy eksmannen til Carola.» Leste at Carola ikke vil kalle han for eksmannen sin, men som «faren til sønnen min.» Skjønner henne godt. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle bare tittelert han for Hr Knuteby.

Anonymkode: bfb73...976

Måtte google! 😀

Fysj for en fyr!

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg oppdaget, jeg ble litt satt ut og skjønte ingenting når ingen andre reagerte der med bordet,sami ædnan liksom? Kaller svein lilla flicka? Faen for en frekk mobber... han er blitt bare mye verre siden den gangen jeg traff ham som barn.

Anonymkode: 70ac8...326

En ufyselig person. Ser han jobber som "life coach", det var jo veldig ironisk. Det er lenge siden jeg har sett et så kvalmende menneske på TV-skjermen. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker varer egentlig denne innspillingen? Er dette veldig mye kortere enn det "vanlige" Farmen-opplegget? 

Og med tanke på at det skal ha kommet frem utrolig mye juks i veldig stor skala denne sesongen, hvorfor velger dere å fortsette å følge med på dette programmet? :klo:                          

Anonymkode: 78f15...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Summ skrev:

For en kynisk tankegang du har!

Alle som er med på farmen vet at bestevennen der inne plutselig kan gå ut. Hvorfor bli lei seg når det skjer? 

Vi skal alle dø en dag, så hvorfor gråter du når folk dør? Vi vet jo at det kan skje...

Dette er sikkert helt uforståelig for deg, men folk har følelser, de er det umulig å styre, folk er forskjellig! 

Man sammenligner ikke er familiemedlem som dør med en gris vel? 

Og det med et minutts stillhet for å få lagd den pølsa.....altså hallo i luken. Verden har blitt GAL. 

Har følelser jeg også men jeg har også fornuft som tar over i tilfeller det trengs, noe som det virker som virkelig ikke eksisterer hos enkelte. 

Anonymkode: baef5...77e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Og med tanke på at det skal ha kommet frem utrolig mye juks i veldig stor skala denne sesongen, hvorfor velger dere å fortsette å følge med på dette programmet? :klo:                          

Anonymkode: 78f15...90b

Fordi det er underholdende.

Anonymkode: 33f71...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem Runar velger.  Tror det blir kokken eller han PH-fyren. De er ganske tynne og ser ikke spesielt sterke ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Mina viste en relativt dårlig side av seg selv. Fint å vite fakta før man snakker ned om folk.. «Kardashians kan knapt lese» altså hei, Kardashian søstrene har fullført høgskole/universitet... 

liker ikke Kardiashians jeg heller, og jeg støtter ikke verdiene deres, men man kan jo ikke si slikt om folk..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sami Ædnan" og "Flicka lilla"?? Fy, for en ufyselig mann han Runar er! Han må synes grenseløst godt om seg selv, så nedlatende han er mot andre.  Han må ut og tilbake til Aker Brygge..

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Sami Ædnan" og "Flicka lilla"?? Fy, for en ufyselig mann han Runar er! Han må synes grenseløst godt om seg selv, så nedlatende han er mot andre.  Han må ut og tilbake til Aker Brygge..

Anonymkode: 3b53e...b12

Enda bedre - til fengselet 😁 Han har fårt dommen sin nå så det kan ikke være så lenge til.

https://www.vg.no/rampelys/i/4dpQXE/runar-soegaard-doemt-til-fengsel

Anonymkode: 6ad1a...c64

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så God Morgen Norge forrige mandag?

Intervju med Runar, Kathrine og Aune mot slutten av programmet  .. Runar forsnakker seg og sier at «det er blandt dom to beste veckorna jag har hatt» ! (sorry for dårlig svensk🤪) Og tar seg selv i å røpe foe mye og forandrer til «dom beste veckorne jag har hatt»!! Ups.. Ser han blir litt svett😅

Egentlig rart Tv2 lar det ligge ute og ikke klipper bort sånne direktesendte spoilere..😬

Så det er nok takk og farvel for den solbrune klysa på søndag ja!

 

Anonymkode: 3d6ce...172

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så God Morgen Norge forrige mandag?

Intervju med Runar, Kathrine og Aune mot slutten av programmet  .. Runar forsnakker seg og sier at «det er blandt dom to beste veckorna jag har hatt» ! (sorry for dårlig svensk🤪) Og tar seg selv i å røpe foe mye og forandrer til «dom beste veckorne jag har hatt»!! Ups.. Ser han blir litt svett😅

Egentlig rart Tv2 lar det ligge ute og ikke klipper bort sånne direktesendte spoilere..😬

Så det er nok takk og farvel for den solbrune klysa på søndag ja!

 

Anonymkode: 3d6ce...172

Har ikke hørt at han er svensk, men snakker han veldig svorsk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Summ skrev:

Syns Mina viste en relativt dårlig side av seg selv. Fint å vite fakta før man snakker ned om folk.. «Kardashians kan knapt lese» altså hei, Kardashian søstrene har fullført høgskole/universitet... 

liker ikke Kardiashians jeg heller, og jeg støtter ikke verdiene deres, men man kan jo ikke si slikt om folk..

Det er bare én av de som har gått på college og det er Kourtney. Tror ikke hun har fullført noe som helst, bare tatt kunstfag. Ellers har ingen av de noe som helst utdanning, og det kommer godt fram både under intervjuet og i serien deres, så Mina har rett.

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Summ said:

Har ikke hørt at han er svensk, men snakker han veldig svorsk? 

Han er fra Kongsvinger. Snakker svorsk, ja.

Anonymkode: efa69...c85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Summ skrev:

Syns Mina viste en relativt dårlig side av seg selv. Fint å vite fakta før man snakker ned om folk.. «Kardashians kan knapt lese» altså hei, Kardashian søstrene har fullført høgskole/universitet... 

liker ikke Kardiashians jeg heller, og jeg støtter ikke verdiene deres, men man kan jo ikke si slikt om folk..

Hva er det for øvrig med folk som påstår at kjendiser som ikke har en grad og aldri har studert, har en en universitetsgrad? Kan dere ikke lese siden dere sprer ting som ikke stemmer?

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det for øvrig med folk som påstår at kjendiser som ikke har en grad og aldri har studert, har en en universitetsgrad? Kan dere ikke lese siden dere sprer ting som ikke stemmer, eller lyver dere med vilje?

Anonymkode: c7a54...fb0

 

Anonymkode: c7a54...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke umulig å styre. Man må tenke over sånt før man utvikler følelser. Det er gjerne lite reflekterte og barnslige mennesker som lar følelsene ta overhånd. 

Anonymkode: db32c...014

Tøffe mennesker gråter og viser følelser. Barnslige mennesker mener man skal «ta seg sammen» og at man kan «styre følelsene sine».

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for øvrig med folk som påstår at kjendiser som ikke har en grad og aldri har studert, har en en universitetsgrad? Kan dere ikke lese siden dere sprer ting som ikke stemmer?

Anonymkode: c7a54...fb0

Hva er det med folk som ser seg så blinde på hat av Kardashians at de virker bitter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra Kongsvinger. Snakker svorsk, ja.

Anonymkode: efa69...c85

Men bodd 30 år i Stockholm eller noe sånt! Sikkert derfor han høres mer svensk enn norsk ut til tider (ihvefall i det intervjuet på GMN) 😆

Anonymkode: 3d6ce...172

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...