Gå til innhold

Botox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Fikk dere bra resultat med engang?

jeg har tatt botox for første gang selv. Fikk først en behandling med laser/ oppstramming og deretter  botox i sinnarynken, pannen og litt over øynene for å løfte blikket. Følte meg veldig fresh med engang. Men ser ikke så stor forskjell i dag. Merker blikket mitt er litt mer åpent ( har fått veldig tunge øyelokk, men merket ett lite løft etter botox behandling ). 

Tok behandling på Lørdag. 

Fikk dere bra resultat med engang eller viste det litt bedre etter ei uke og to? 

Anonymkode: 07880...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Botox gir ikke umiddelbar virkning så det var nok laseren. Botox begynner ikke å virke før etter 4-5 dager og full virkning etter ca 10 dager. 

Mener du at du fikk tunge øyelokk av botoxen, eller at du hadde det fra før? Litt vanskelig å skjønne hva du mener siden du skriver du også fikk mer åpent blikk? Vet at en bivirkning av panneløft med botox kan være tunge øyelokk der væsken sklir ut til en nærliggende muskel. 

Anonymkode: 5683b...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan laserbehandling tok du? Hvor? Hva kostet det? Verdt det? 

Botox har full effekt etter 2 uker, jeg er veldig fornøyd, men synes det varer for kort(3-4mnd). 

Anonymkode: f6a4d...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er satt for mye botox kan man få tunge øyelokk. Da ville jeg gått tilbake. 

Anonymkode: f6a4d...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes botox var fantastisk, tok det rundt øynene og i sinnarynken, så mye mer opplagt og fresh ut. Så ingen forandring før etter 5 dager og hadde ikke full effekt før etter 10 dager, så man må være litt tålmodig før man ser resultatet. Det eneste negative er at det er dyrt for å vare såpass kort, effekten på meg varer rundt 3 måneder. 

Anonymkode: 466e7...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

jeg hadde tunge øyelokk, men har fått mer åpen blikk etter behandling. Ikke merkbart, men jeg kjenner at øyenlokkene ikke er så tunge som de var. I dag ser jeg litt mindre synlige rynker i pannen. 

Jeg kan finne frem brosjyren når jeg kommer hjem hvilken behandling jeg tok. Jeg tok behandlingen i utlandet. Kjenner lite til de forskjellige behandlingene fra før av ( i Norge og ellers ). 

Syns det var verdt det, føler meg litt freshere. Men kan informere igjen om en uke og to 🙂 

Anonymkode: 07880...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her fant jeg beskrivelsen av behandlingen ( finnes i Norge og ) + botox i tillegg . Ser synlig bedring uten at jeg føler jeg har sprøytet inn botox )

 

Hudoppstramming uten kirurgi med ClearLift.

Vi streber alltid etter å være i forkant med ny medisinsk laser-teknologi, og er veldig stolte av å være en av de første i Norge som kan tilby ClearLift™ Pixel Q Switched laser til våre kunder.

ClearLift er rett og slett ansikts-løft med laser. En laserbehandling som er fullstendig smertefri og helt uten nedetid. Man kan utføre behandlingen i lunsjen og gå tilbake på jobb uten synlige sår eller merker.
Behandlingen blir derfor populært kalt «The lunchtime facelift».

Hvem passer Clearlift til?

Clearlift er perfekt til den travle kunden som ikke har tid til å ta fri for de mer aggressive behandlingene som gir lang nedetid. Clearlift kan utbedre fine linjer, rynker, rødhet og sprengte kar i hud, gi løft og en jevnere hudtone.
En perfekt behandling også for deg som vil forebygge aldringstegnene, da clearlift vil «vekke» huden og få den til å produsere kollagen.

Hva kan behandles?

Ansikt, hals, bryst og hender. Den vil også gi en fin effekt på uønsket porer, pigmenter og rødhet i hud. ClearLift bruker en nano-sekund Q.Switched laser som leverer «sjokk bølger» i huden som igjen medfører at pigmenteringer løses opp og forsvinner.

Hvor mange behandlinger vil jeg trenge?

Vi anbefaler en kur på 4-6 behandlinger med ca 3-4 ukers mellomrom for å få maksimal effekt, men du vil som oftest se resultater etter kun 2 behandlinger.

Hvordan virker ClearLift?

Laseren sender korte, men kraftige impulser av lys som absorberes dypt i underhuden. Dette stimulerer så nydannelse av kollagen, reduserer pigmenteringer og gir huden et løft, alt dette uten å skade overhuden.
Ved å stimulere kollagenproduksjonen vil de typiske aldringstegnene som slapp og «hengende hud» reverseres.

Hvem kan få behandling?

Så å si alle alle aldre og hudtyper kan få behandling med Clearlift. Yngre menn og kvinner kan også få behandling, men da mer for å forebygge aldringtegnene.

Anonymkode: 07880...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er satt for mye botox kan man få tunge øyelokk. Da ville jeg gått tilbake. 

Anonymkode: f6a4d...55e

Man kan gjerne klage men det er jo ingenting man kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...