AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Orker ikke fortelle hele lange historien om oss, men jeg sliter med at jeg får veldig kalde føtter når jeg begynner å få følelser for noen. Da blir jeg så usikker, sjenert og ja....rundt vedkommende. Jeg tør ikke se på, prate med eller ta noe initiativ. Han spurte om vi skulle ta en kaffe etter han var ferdig på jobb første gangen han spurte. Jeg har både latt være å svare, men for det meste pratet det bort. Alltid sagt jeg skal ut med venninner. Vi skulle ut en hel gjeng en gang, men kvelden før spurte han også om å vi skulle finne på noe. Vi begge visste at vi kom til å ses dagen etter da vi skulle ut med samme gjeng. Men da skrev jeg "ser deg i morgen". Virker jeg uinteressert da? Saken er bare at jeg har lest så mye her inne og er redd for at det skal skje meg også..du vet, du får følelser for en mann, men så plutselig vil han bare ha sex, eller ghoster deg. Det er det jeg er redd for, så det var tryggest å bare holde meg unna og late som jeg var en veldig opptatt person. Vi bor ikke i samme by og det er langt mellom. Men han har holdt kontakten på nett da jeg ikke bor i byen hanses. Så jævlig usikker på hva jeg skal svare blir jeg også, når han har spurt hva jeg gjør osv. Men i kveld så sendte jeg feil til han. Det er noen mnd siden jeg har hørt fra han nå. Men jeg skrev at vi kunne treffes i kveld, men dette var egentlig til ei venninne. Så svarer han "jeg har allerede foreslått at vi skal treffes!!" oppfattet han som litt sur? betyr dette at han liker meg egentlig? for jeg tør ikke tro at det er noe positivt her.. Anonymkode: ebed8...bbb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Det er din egen feil at du ikke ser noe positivt her. Han må jo tro at du ikke er interessert i han. At du holder han på gress. Jeg skjønner det med å være sjenert og sånn, jeg er likedan selv. Men ærlig talt! Hva hadde du tenkt hvis rollene var snudd om? Anonymkode: dce08...6a8 25
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er din egen feil at du ikke ser noe positivt her. Han må jo tro at du ikke er interessert i han. At du holder han på gress. Jeg skjønner det med å være sjenert og sånn, jeg er likedan selv. Men ærlig talt! Hva hadde du tenkt hvis rollene var snudd om? Anonymkode: dce08...6a8 hadde åpenbart tenkt at han ikke var interessert. Men jeg er kvinnen her, og vi er jo forbruksvare, virker det som. har personlig ingen dårlige erfaringer med menn, men det er nok fordi jeg ikke har blitt særlig lett interessert. jeg vet ikke hvordan det hadde vært hvis jeg var slik som begynte å like hver eneste en som tok kontakt, som det virker som veldig mange her inne er. Anonymkode: ebed8...bbb 1
FrodeF Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hadde åpenbart tenkt at han ikke var interessert. Men jeg er kvinnen her, og vi er jo forbruksvare, virker det som. har personlig ingen dårlige erfaringer med menn, men det er nok fordi jeg ikke har blitt særlig lett interessert. jeg vet ikke hvordan det hadde vært hvis jeg var slik som begynte å like hver eneste en som tok kontakt, som det virker som veldig mange her inne er. Anonymkode: ebed8...bbb Du burde ta et par år og jobbe med deg selv før du involverer deg med en mann. Og så må du slutte å tro på alt KG's bitre damer skriver. 12
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, FrodeF skrev: Du burde ta et par år og jobbe med deg selv før du involverer deg med en mann. Og så må du slutte å tro på alt KG's bitre damer skriver. men er de bitre da? er de ikke bare kloke, erfarne kvinner som vet hvordan menn EGENTLIG er? de mener det selv isåfall. Anonymkode: ebed8...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Det er alltid en risiko for at de bare er ute etter sex, lyver og sårer en. Men sånn er livet, man må kysse mange frosker så plutselig viser det seg at en av dem er prinsen Hvis du er interessert eller nysgjerrig på noen så si ja til å treffes, en kaffe eller middag er fint for da kan man prate sammen og bli kjent uten alkohol som raskt gjør det mye mer useriøst. Bli kjent over tid, gi det minst 5-20 treff før du drar hjem til han eller inviterer han hjem. Om han for eksempel spør etter to treff om du skal på fylla og vil møtes, og maser om at du skal bli med på nach så er han mer opptatt av sex enn å bli kjent med deg som menneske. Samme hvis han på fjerde daten foreslår å foreksempel dra hjem til han å se film eller prøver å treffe deg bare på kveldstid. Legg også merke til hva han prater og spør om, spør han om deg og dine indre verdier, drømmer og tanker om fremtiden og om forholdsdynamikk, eller er han mer opptatt av å snakke om tv serier, hva han eller du har gjort den dagen eller hvor det er kulest musikk å drikke til på byen... Ikke avfei menn du er nysgjerrige på bare av frykt for å bli såret, selvom sjansen er stor for det, så gjør det jo kjærligheten enda mer spesiell med den alt klaffer og passer med i både kjemi og intensjoner og mål for livet, og man kan redusere sjansen for å bli brukt til sex ved å bruke god tid på å legge merke til hva han virker mest opptatt av, gøy og tidsfordriv eller deg på innsiden av sjela di? Det er lurt å holde tilbake følelser til du har kartlagt dette og ikke utvikle følelser bare pga smiger, chatting og sjarm. Anonymkode: 1dd84...21d 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid en risiko for at de bare er ute etter sex, lyver og sårer en. Men sånn er livet, man må kysse mange frosker så plutselig viser det seg at en av dem er prinsen Hvis du er interessert eller nysgjerrig på noen så si ja til å treffes, en kaffe eller middag er fint for da kan man prate sammen og bli kjent uten alkohol som raskt gjør det mye mer useriøst. Bli kjent over tid, gi det minst 5-20 treff før du drar hjem til han eller inviterer han hjem. Om han for eksempel spør etter to treff om du skal på fylla og vil møtes, og maser om at du skal bli med på nach så er han mer opptatt av sex enn å bli kjent med deg som menneske. Samme hvis han på fjerde daten foreslår å foreksempel dra hjem til han å se film eller prøver å treffe deg bare på kveldstid. Legg også merke til hva han prater og spør om, spør han om deg og dine indre verdier, drømmer og tanker om fremtiden og om forholdsdynamikk, eller er han mer opptatt av å snakke om tv serier, hva han eller du har gjort den dagen eller hvor det er kulest musikk å drikke til på byen... Ikke avfei menn du er nysgjerrige på bare av frykt for å bli såret, selvom sjansen er stor for det, så gjør det jo kjærligheten enda mer spesiell med den alt klaffer og passer med i både kjemi og intensjoner og mål for livet, og man kan redusere sjansen for å bli brukt til sex ved å bruke god tid på å legge merke til hva han virker mest opptatt av, gøy og tidsfordriv eller deg på innsiden av sjela di? Det er lurt å holde tilbake følelser til du har kartlagt dette og ikke utvikle følelser bare pga smiger, chatting og sjarm. Anonymkode: 1dd84...21d det er faktisk litt vanskelig å holde følelser tilbake til jeg treffer han såpass mange ganger, fordi vi har avstanden mellom oss. Men jeg har jo truffet han og sett han flere ganger, så han er ikke bare "en på nett". Avstandsforhold gjør meg ingenting, men det er hvordan man skal gå frem. Men jeg er på en måte litt inne på å bare la han gå. han har kanskje gått. men jeg sitter her uviten og det gjør det ekstra vanskelig å gå videre. det kan være personligheten min rett og slett. det er bare så helsikkes typisk at de jeg blir interessert i er laaaaangt unna, og at arbeidstidene våres hindrer oss å treffes særlig ofte. mens de som befinner seg i nærheten forblir uinteressante... Anonymkode: ebed8...bbb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 Er du seriøs? Håper dette er tull, så sinnsykt barnslig du er Anonymkode: 513f4...7b0 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg møtte kjæresten min på Tinder, hadde sex første kvelden, og er nå på 4. året sammen Det kan gå veldig bra, og du tar sex når du selv ønsker det, men du vil jo aldri finne ut av noe hvis du bare utsetter hele tiden? Anonymkode: 2ce91...3af 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 Det er jo du som er stygg med han. Håper han går videre. Anonymkode: a7822...014 8
PhilosopherSe7en Skrevet 1. oktober 2018 #11 Skrevet 1. oktober 2018 Høres lurt ut å lese seg opp her på KG på hvordan en skal forholde seg til menn og basere seg på andres forhold her på KG. 1
Tøytigern Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke fortelle hele lange historien om oss, men jeg sliter med at jeg får veldig kalde føtter når jeg begynner å få følelser for noen. Da blir jeg så usikker, sjenert og ja....rundt vedkommende. Jeg tør ikke se på, prate med eller ta noe initiativ. Han spurte om vi skulle ta en kaffe etter han var ferdig på jobb første gangen han spurte. Jeg har både latt være å svare, men for det meste pratet det bort. Alltid sagt jeg skal ut med venninner. Vi skulle ut en hel gjeng en gang, men kvelden før spurte han også om å vi skulle finne på noe. Vi begge visste at vi kom til å ses dagen etter da vi skulle ut med samme gjeng. Men da skrev jeg "ser deg i morgen". Virker jeg uinteressert da? Saken er bare at jeg har lest så mye her inne og er redd for at det skal skje meg også..du vet, du får følelser for en mann, men så plutselig vil han bare ha sex, eller ghoster deg. Det er det jeg er redd for, så det var tryggest å bare holde meg unna og late som jeg var en veldig opptatt person. Vi bor ikke i samme by og det er langt mellom. Men han har holdt kontakten på nett da jeg ikke bor i byen hanses. Så jævlig usikker på hva jeg skal svare blir jeg også, når han har spurt hva jeg gjør osv. Men i kveld så sendte jeg feil til han. Det er noen mnd siden jeg har hørt fra han nå. Men jeg skrev at vi kunne treffes i kveld, men dette var egentlig til ei venninne. Så svarer han "jeg har allerede foreslått at vi skal treffes!!" oppfattet han som litt sur? betyr dette at han liker meg egentlig? for jeg tør ikke tro at det er noe positivt her.. Anonymkode: ebed8...bbb Med andre ord ghoster du han. Det var jo...konstruktivt hvis du vil at han skal forstå at du er interessert. Bread-crumbing er ingen interessert i. Det du gjør er en sikker måte å miste en fyr på. Du unngår jo alltid å treffes. 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #13 Skrevet 1. oktober 2018 Greit nok at alt man leser her inne kan gjøre at man får sine tvil. Det er mye stygt skrevet av både menn og kvinner her inne, men skal man virkelig la det styre en når man treffer en person som potensielt kan være bra for en? Man må jo ta en sjanse å satse. Det er alltid en sjanse for at man blir såret. Sånn er det jo uansett. Synes ikke du oppfører deg særlig fint overfor han. Enten får du la han gå eller så får du satse. Å holde han på gress på den måten er ufint. Anonymkode: c626f...aa1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 På 1.10.2018 den 1.55, AnonymBruker skrev: Orker ikke fortelle hele lange historien om oss, men jeg sliter med at jeg får veldig kalde føtter når jeg begynner å få følelser for noen. Da blir jeg så usikker, sjenert og ja....rundt vedkommende. Jeg tør ikke se på, prate med eller ta noe initiativ. Han spurte om vi skulle ta en kaffe etter han var ferdig på jobb første gangen han spurte. Jeg har både latt være å svare, men for det meste pratet det bort. Alltid sagt jeg skal ut med venninner. Vi skulle ut en hel gjeng en gang, men kvelden før spurte han også om å vi skulle finne på noe. Vi begge visste at vi kom til å ses dagen etter da vi skulle ut med samme gjeng. Men da skrev jeg "ser deg i morgen". Virker jeg uinteressert da? Saken er bare at jeg har lest så mye her inne og er redd for at det skal skje meg også..du vet, du får følelser for en mann, men så plutselig vil han bare ha sex, eller ghoster deg. Det er det jeg er redd for, så det var tryggest å bare holde meg unna og late som jeg var en veldig opptatt person. Vi bor ikke i samme by og det er langt mellom. Men han har holdt kontakten på nett da jeg ikke bor i byen hanses. Så jævlig usikker på hva jeg skal svare blir jeg også, når han har spurt hva jeg gjør osv. Men i kveld så sendte jeg feil til han. Det er noen mnd siden jeg har hørt fra han nå. Men jeg skrev at vi kunne treffes i kveld, men dette var egentlig til ei venninne. Så svarer han "jeg har allerede foreslått at vi skal treffes!!" oppfattet han som litt sur? betyr dette at han liker meg egentlig? for jeg tør ikke tro at det er noe positivt her.. Anonymkode: ebed8...bbb Han har prøvd å treffe deg i evigheter, og blir sur når han får en feilsendt melding fra deg om å treffes, og det du lurer på er om han liker deg? Han er sur. Fordi det kom en melding om å treffes når du har vridd deg unna på alle tenkelige måter. Og han har likt deg, men den båten har høyst sannsynlig gått siden du har ålet deg unna til han har sluttet å spørre. Hvis du har lyst til å treffe noen som inviterer til treff, så si ja til første ledige mulighet - for ingen gidder å vente i all evighet. Anonymkode: 39ff8...7b7
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 På 1.10.2018 den 3.43, AnonymBruker skrev: Men jeg er kvinnen her, og vi er jo forbruksvare Med denne innstillingen her, kommer du til å bli bruk og kast for mange.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #16 Skrevet 2. oktober 2018 Du kommer aldri til å finne de en voksen mann som kommer til å elske deg. Det er du for barnslig til. Muligens at du heller ikke fortjener det. Anonymkode: 2d58e...785
puppi Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Du høres veldig slitsom ut å måtte forholde seg til, tror ikke jeg hadde giddet bruke så mye tid på deg, hverken for kjærlighet, eller for sex 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #18 Skrevet 2. oktober 2018 6 timer siden, Dævendøtte skrev: Med denne innstillingen her, kommer du til å bli bruk og kast for mange. Har aldri vært bruk og kast fordi jeg ligger unna menn. Anonymkode: ebed8...bbb
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. oktober 2018 #19 Skrevet 3. oktober 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært bruk og kast fordi jeg ligger unna menn. Anonymkode: ebed8...bbb Er nok lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå