Gå til innhold

Lik meg❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som ser på dette? Kjenner at jeg liker dette utrolig godt, ca samme go' følelse som SKAM. 

Anonymkode: ead9d...ae6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker det! Kjenner meg litt igjen i Oda. Får vondt av henne! 

Anonymkode: 0b5e2...b06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det! Kjenner meg litt igjen i Oda. Får vondt av henne! 

Anonymkode: 0b5e2...b06

Oda er litt too much etter min smak, men føler voksenpersonene rundt henne svikter da de ser at hun har problemer med impuls men velger å ikke prate med henne eller gjør noe med det. 

Jeg har sansen for Luna, hun er en flott jente, slik som når hun forsvarer moren sin når Oss fyrer løs.

Vet du forresten når og hvor ofte de slipper nye episoder?

Anonymkode: ead9d...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oda er litt too much etter min smak, men føler voksenpersonene rundt henne svikter da de ser at hun har problemer med impuls men velger å ikke prate med henne eller gjør noe med det. 

Jeg har sansen for Luna, hun er en flott jente, slik som når hun forsvarer moren sin når Oss fyrer løs.

Vet du forresten når og hvor ofte de slipper nye episoder?

Anonymkode: ead9d...ae6

Det er nettopp det, hun sliter åpenbart med det, men ingen hjelper henne. Luna virker jo ikke særlig hyggelig, men kanskje hun sliter med noe selv? Håper det blir flere sesonger.

Nye episoder hver lørdag morgen :) 

Anonymkode: 0b5e2...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg meg veldig igjen... de årene er vanskelige for mange :S 

Anonymkode: 3846d...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er klar over at dette er en serie for BARN?? Går på NRK super. Skal se den sammen med datteren min på 10 år....

Anonymkode: ed92f...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 6 år og jeg ser det sammen. Prater om det etterpå, veldig fin måte å prate om utestenging, følelser osv. Av de tekstmeldingene «oversetter» jeg til litt enklere språk og dropper ord som bitch osv. Bra serie, men og litt trist på mange måter.

Anonymkode: d28fc...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna virker hygggelig??!?!?? Ja hun er snill med de hun er venner med. Kan godt hende hun faktisk er tvers igjennom god - er jo ikke mange episodene ute ennå men jeg husker en del sånne jenter selv. Splitt og hersk teknikk over Oda og Arin. Sier ifra til klikken sin om at de er teite hvis hun ser at Arin steiler (for å groome Arin) osv. Men jeg har et håp for hun virker oppriktig til tider. ( men virker litt som hun pusher vennskap med Arin bare for å harme Oda.)

Syns veldig synd i Oda! Tror mange kjenner seg igjen, men hun gjør det jaggu ikke lett heller for de rundt henne. (2500 kr!!! skulle vært jeg som hadde det i 7. klasse haha). Veldig lett antennelig og varm/kald mot Arin. 😶 Spennende serie!! hilsen godt voksen hahaha.

Anonymkode: 88ee9...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 19.55, AnonymBruker skrev:
 

Dere er klar over at dette er en serie for BARN?? Går på NRK super. Skal se den sammen med datteren min på 10 år....

Anonymkode: ed92f...41a

Tror de fleste er klar over det ja. Synes du det er galt at voksne mennesker ser på denne serien alene f.eks? Mange har godt av å se den uavhengig om man er barn eller voksen. For lærere og andre som jobber med barn, kan det være lettere å se og forstå hvordan utestenging egentlig foregår, og man kan handle derfra. Foreldre kan snakke sammen med barna sine om serien, og få barna til å forstå hvordan man skal behandle andre, og hvor skadelig utestenging kan være.

Anonymkode: 15b25...4ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna viser det jeg har mistenkt - at hun bare driver med splitt og hersk for å "vinne" Arin. Var nok ikke feilsendt den bursdagssnappen til Oda. Men Oda er ikke så grei en venn hun heller, som holder på slik med Arin. Spennende serie!

Anonymkode: 88ee9...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kjenner godt til Oda-typen, hun sliter med impulskontroll, er rotete, spontan og umoden i forhold til de andre. Hun mobber en del hun også, men hun føler hun har lov siden hun selv blir utfryst.

Kjente meg veldig igjen i hun høysensitive, sånne Oda personligheter brenner meg helt ut. Det jeg kan må jeg unnå dem, men holder ingen utenfor eller mobber.

Synes for øvrig de spiller skikkelig bra, de er jo ikke en gang tenåringer.

Anonymkode: 3d844...61b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de lekte bra sammen i høstferien og klarte å rydde opp seg i mellom. Kanskje fordi Luna ikke var der? Hun er nok gruppens leder.

Anonymkode: 3d844...61b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Når kommer episode 6? : ) 

Anonymkode: 9315c...9cf

Noen som vet? Hvilke dager kommer det ut??

Anonymkode: 9315c...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra danset av jentene! Alle var flinke, men Thea var flinkest og ble tydligere at Sophie er litt for hard og stakkato. Men alt i alt bra!

Anonymkode: 9315c...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Noen som vet? Hvilke dager kommer det ut??

Anonymkode: 9315c...9cf

Kommer ut på lørdager, men det har vært pause en uke nå så starter igjen i morgen. Så episode 6 kommer neste lørdag, men du kan se klipp på nrk super akkurat som i skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så moro å se at det faktisk ble liv i tråden! 

Jeg satt og så på de siste episodene på fredag, og da sto det at neste episode kommer ut den 21.oktober? I dag?! Mååå se! ❤️

 

Anonymkode: ead9d...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...