Gå til innhold

Hvilken el-bil passer for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

tipper dine kjente har kjørt bakhjulsdriftutgavene. Et helt vanlig problem uavhengig av motor. Prøv 4x4 eller en forhjulsutgave for å sammenligne.

Anonymkode: d2473...206

Det skal jeg ikke uttale meg noe om :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, tdm900 skrev:
 

Troll poster som AB

unntaket er slike som tdm900

Anonymkode: d2473...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sirah skrev:
 

Det skal jeg ikke uttale meg noe om :) 

here we go, the trolls of kvinneforum

Anonymkode: d2473...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

here we go, the trolls of kvinneforum

Anonymkode: d2473...206

Hæ? Hvorfor i alle dager kaller du meg et troll fordi jeg er usikker på hvor mange hjul bilene til mine bekjente trekker på? 🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sirah skrev:
 

Hæ? Hvorfor i alle dager kaller du meg et troll fordi jeg er usikker på hvor mange hjul bilene til mine bekjente trekker på? 🤪 

Det har jeg undres på også😂😂 Trollene her skriver alltid som AB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tdm900 skrev:
 

Det har jeg undres på også😂😂 Trollene her skriver alltid som AB

Haha ja det er rart det der 🤪 Neste gang jeg skal trolle får jeg huske å trykke på AB 😂

Altså, jeg har blitt kaldt mye rart inne på forumet, men å bli kaldt troll fordi jeg ikke vet hvilke hjul mine BEKJENTES biler trekker på må være det beste hittill 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sirah skrev:
 

Haha ja det er rart det der 🤪 Neste gang jeg skal trolle får jeg huske å trykke på AB 😂

Altså, jeg har blitt kaldt mye rart inne på forumet, men å bli kaldt troll fordi jeg ikke vet hvilke hjul mine BEKJENTES biler trekker på må være det beste hittill 😂

Jaja, noen skal alltid mene noe som ikke er relevant overhodet i en diskusjon😂😂 Da blir det ikke bare litt for dumt, men ALT for dumt😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i3 passer ikke for lange mennesker. Umulig å få 2 bakovervendte barneseter bak og behagelig kjørestilling foran.

Anonymkode: ab5c9...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tdm900 skrev:
 

Jaja, noen skal alltid mene noe som ikke er relevant overhodet i en diskusjon😂😂 Da blir det ikke bare litt for dumt, men ALT for dumt😆😆

😂👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 10.32, AnonymBruker skrev:
 

Og hvordan kommer det til å gå med Tesla-biler om vinteren, når man skal kjøre lenge avstander i tjue eller tretti minusgrader? 

Anonymkode: 3d142...58d

Det har liten innvirkning. Varmeapparatet trekker kanskje 2-3kW, som på 3 timers kjøring blir 10% av batterikapasiteten. Det viktigste er å starte med oppvarmet bil og batteri, noe man enkelt kan gjøre ved å forvarme bilen mens den er tilkoblet ladestasjon.
Jeg har hytte på fjellet uten innlagt strøm og det er helt uproblematisk å starte Teslaen og kjøre derfra etter at den har stått en uke i -25 grader. Det var ikke like greit med den gamle dieselbilen for å si det pent...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/5/2018 at 6:03 PM, tdm900 said:
 

Da lyver 99,9% av de du kjenner

Ok. Rart de kjøper flere teslaer da. Og anbefaler oss andre både kjøp og leasing av tesla. 

Anonymkode: 182bc...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ok. Rart de kjøper flere teslaer da. Og anbefaler oss andre både kjøp og leasing av tesla. 

Anonymkode: 182bc...8bd

Med så mange Teslaer lagret med feil, er det ikke noe å trakte etter! Men det sitter litt dypt å innrømme for de som har driti seg ut, og kjøpt en så helvetes dyr bil som ikke fungere. Ei heller tilgang på deler. Du må ikke tro anna en at jeg følger med😊 Finnes de som har kjøpt Tesla, som sier aldri mer!

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, tdm900 skrev:
 

Med så mange Teslaer lagret med feil, er det ikke noe å trakte etter! Men det sitter litt dypt å innrømme for de som har driti seg ut, og kjøpt en så helvetes dyr bil som ikke fungere. Ei heller tilgang på deler. Du må ikke tro anna en at jeg følger med😊 Finnes de som har kjøpt Tesla, som sier aldri mer!

Tja, jeg er på min andre Tesla nå (TMX, hadde TMS i 3,5 år og 94.000km men byttet pga. behov for hengerfeste)' og har bestilt en Model 3 til kona. Bilen min fungerer helt topp, og jeg har ikke opplevd noe mhp. verksted, deler eller feil som på noen åte har skremt meg fra å kjøpe flere. Tesla har da også den mest fornøyde kundemassen av alle merker på markedet i følge flere forskjellige undersøkelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, -jk- skrev:
 

Tja, jeg er på min andre Tesla nå (TMX, hadde TMS i 3,5 år og 94.000km men byttet pga. behov for hengerfeste)' og har bestilt en Model 3 til kona. Bilen min fungerer helt topp, og jeg har ikke opplevd noe mhp. verksted, deler eller feil som på noen åte har skremt meg fra å kjøpe flere. Tesla har da også den mest fornøyde kundemassen av alle merker på markedet i følge flere forskjellige undersøkelser. 

Da er de ikke blitt spurt de som venter på å få bilen på verksted, eller venter på deler og bilen ikke er brukenes 😄 😄😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tdm900 skrev:
 

Da er de ikke blitt spurt de som venter på å få bilen på verksted, eller venter på deler og bilen ikke er brukenes 😄 😄😄 

Jeg regner med at man spør et representativt utvalg, uten det har jo ikke slike undersøkelser noen verdi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, -jk- skrev:
 

Jeg regner med at man spør et representativt utvalg, uten det har jo ikke slike undersøkelser noen verdi. 

Det vil da si at det kun er de som får den service de har krav på, blir spurt det. For Tesla i seg selv er ikke representativt med de problemene de har. Dyre er de også!

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎10‎.‎2018 den 16.30, AnonymBruker skrev:
 

Omtrent 99% av alle Teslaer er 100% lånefinansiert. Penisforlengere?

Anonymkode: d2473...206

Så ingen fossile biler er lånefinansiert? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tdm900 skrev:
 

Da er de ikke blitt spurt de som venter på å få bilen på verksted, eller venter på deler og bilen ikke er brukenes 😄 😄😄 

De jeg har spurt er fornøyd med sin Tesla. At du ser ut til å ikke like dem, gjør det ikke mer virkelig at de har store problemer :P Skaff noen tall for dem som ikke er fornøyd vs de som er det, så snakker vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rullestolbruker skrev:
 

De jeg har spurt er fornøyd med sin Tesla. At du ser ut til å ikke like dem, gjør det ikke mer virkelig at de har store problemer :P Skaff noen tall for dem som ikke er fornøyd vs de som er det, så snakker vi.

Skaffer ikkenoe som helst. Når det snakkes om at det ikke er aktuelt å kjøpe en slik bil som neste bil, da er det noe i dèt. Selv kjører jeg VW, et merke som svært mange hater som pesten pga elendig service, men det jeg har opplevd er det stikk motsatte.

Og når det er sagt, ikke prøv å si at keg likegodt kan kjøpe Tesla, eller andre batteribiler. De har alle som èn kort rekkevidde, og ikke hengerfeste som kan trekke noe særlig last med. Tesla model X er ikke vært å nevne i så måte, det er en bil som koster like mye som huset mitt da jeg kjøpte det😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...