Gå til innhold

Vis meg din brudekjole! :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 29.9.2018 den 0.15, AnonymBruker skrev:

Jeg reiste til Kleinfeld i USA og bestilte en Pnina Tornai kjole. Ble veldig mye dyrere enn planlagt men tror det er verdt det

62714407-B23C-4C93-BBD3-A07F5CDB9F72.jpeg

Anonymkode: 95a85...dec

Reiste du virkelig hele den veien kun for det der? Sorry, men det ligner jo en nattkjole😅😂

Anonymkode: 84a32...f63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/29/2018 at 12:15 AM, AnonymBruker said:

Jeg reiste til Kleinfeld i USA og bestilte en Pnina Tornai kjole. Ble veldig mye dyrere enn planlagt men tror det er verdt det

62714407-B23C-4C93-BBD3-A07F5CDB9F72.jpeg

Anonymkode: 95a85...dec

Dette var ikke pent i det hele tatt.   

Anonymkode: 19a4f...7f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

302058-0001_07?$productpage_slider_2x$&f

Vi skal ha en enkel vielse i utlandet med bare oss to og vitner. Vil likevel føle meg litt brudete og fin, så synes denne passer ganske fint. Har kjøpt den i rosa også, men klarer ikke bestemme meg.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, FantasDick skrev:

302058-0001_07?$productpage_slider_2x$&f

Vi skal ha en enkel vielse i utlandet med bare oss to og vitner. Vil likevel føle meg litt brudete og fin, så synes denne passer ganske fint. Har kjøpt den i rosa også, men klarer ikke bestemme meg.. 

Kan ikke se bildet :trist:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FantasDick skrev:

302058-0001_07?$productpage_slider_2x$&f

Vi skal ha en enkel vielse i utlandet med bare oss to og vitner. Vil likevel føle meg litt brudete og fin, så synes denne passer ganske fint. Har kjøpt den i rosa også, men klarer ikke bestemme meg.. 

Jøss, den er jo helt lik kjolen over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Duff skrev:

Kan ikke se bildet :trist:  

Åh, det var rart. Skal prøve å fikse. 

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Jøss, den er jo helt lik kjolen over.

Haha, Pnina Tornaien? Nei! Det kan kanskje se ut som at den har den åpningen på brystet, men det er ryggen du ser. Min har vanlig sweetheart neckline og åpen rygg. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.12.2018 den 4.44, AnonymBruker skrev:

Reiste du virkelig hele den veien kun for det der? Sorry, men det ligner jo en nattkjole😅😂

Anonymkode: 84a32...f63

Hvis det der er en brudekjole, så er den helt sikkert mye finere i virkeligheten. Sikkert hvert litt uheldig med deg bildet der bare:) For på bildet ser det ut som en nattkjole tatt rett ut fra en ganske gammel film, hehe.. Ser for meg en dame som sitter med en røyl i den ene hånda, vinglass i den andre og ser seg i speilet med sånne dingser i håret for å få krøller 😂 

Anonymkode: 84a32...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 22.11.2018 den 11.25, BlackCloud skrev:

Vel... Jeg ønsker en kjole med lange ermer (det er viktig), kjolen skal fremheve kroppen på en positiv måte og på de riktige stedene uten å være vulgær. For meg handler det ikke om å være sexy på bryllupsdagen min, og jeg synes bare det ser mer ordentlig og penere ut med lange ermer. Jeg ville definitivt ikke gått for kløft. Grace Kelly var for eksempel flott, men jeg ville hatt et litt annerledes skjørt enn hun hadde. Jeg vil heller være yndig og vakker på bryllupsdagen min enn sexy og vulgær, slik det virker som mange går for (sikter ikke til denne tråden) i dag.

bryllup2.jpg

Kunne ikke blitt mer enig. Selv giftet jeg meg i en orginal kjole fra 50-tallet som rakk meg til knærne. Ikke var den hvit heller, for jomfru er jeg ikke. Dessuten så jeg ikke noe poeng i å kaste bort massevis av penger for en kjole jeg kun skal bruke én dag. Var veldig heldig, for fikk min i en gave faktisk. Hadde dog hvite sko og hvitt slør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Revefrua skrev:

Var og prøvde kjoler i går, og fant denne 😍

CD78F267-7576-4FA2-9241-DD5171D2D144.jpeg

Hvilken designer er dette? 🙂 

Anonymkode: bdf7e...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2018 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Oida, den var utrolig gjennomsiktig :sjokkert:

Anonymkode: ce2df...2ac

er jeg blind eller? Jeg klarer ikke se at denne kjolen er litt gjennomsiktig en gang? 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2018 den 15.15, AnonymBruker skrev:

image.thumb.png.a28daf052f6de62d5c59dc9d70305c85.png

Anonymkode: 8aad4...199

Denne var nydelig! 😍 Noe sånt kunne jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen gifteplaner og heller ingen mann og gifte meg med. Men hvis jeg skulle giftet meg ville jeg hatt noe relativt enkelt. Og gjerne silke. Silke er sååå pent ❤️

Bilderesultat for white silk wedding dress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...