Gå til innhold

Vis meg din brudekjole! :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16

Giftet meg på tinghuset litt i hui og hast for flere år siden. Ble ikke brudekjole, av flere grunner. Kjenner jeg har utrolig lyst til å gifte meg på nytt (med samme mann), om noen år. Og denne gang ha en skikkelig fin brudekjole og en elegant feiring etterpå. Blir kanskje uglesett for gjøre det, men det driter jeg i😊

Litt avsporing, men blir så inspirert av alle de nydelige kjolene💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.11.2018 den 9.22, henniie skrev:

Synst du? undertøyett mitt vises ikke gjennom ?😅 Det er bare en meget uheldig skygge..

En ser jo beina og lårene dine

Anonymkode: ce2df...2ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2018 den 21.28, henniie skrev:

Bakfra

IMG_9434_redigert.jpg

Er det ikke litt dumt å legge ut et så gjennkjennbart bilde? Jeg hadde ikke turt å gjøre det😅

Ellers skulle jeg gjerne sett fremsiden på kjolen, for den så veldig enkel og fin ut! 

Anonymkode: 5e683...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt dumt å legge ut et så gjennkjennbart bilde? Jeg hadde ikke turt å gjøre det😅

Ellers skulle jeg gjerne sett fremsiden på kjolen, for den så veldig enkel og fin ut! 

Anonymkode: 5e683...900

Nå er jeg ikke helt anonym heller da. Så....? 

 

Jeg skal se om jeg får det til å skalere ned størrelsen på noen av bildene.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, henniie skrev:

Nå er jeg ikke helt anonym heller da. Så....? 

 

Jeg skal se om jeg får det til å skalere ned størrelsen på noen av bildene.

 

Ahh, da så. Sikker bare jeg som er superparanoid på at folk skal finne ut hvem jeg er her inne:fnise:

Anonymkode: 5e683...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.11.2018 den 21.28, henniie skrev:

Bakfra

IMG_9434_redigert.jpg

Er så bra at du skriver bakfra, sånn tilfelle vi ikke ser det 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Emblja skrev:

Er så bra at du skriver bakfra, sånn tilfelle vi ikke ser det 😂

Ja, sant! Men planen var å legge ut biler forfra også. Men dei blei for store. Greide det tilslutt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LS718011_0431.thumb.jpg.9b3abd457b9c0a90063cc021501c684e.jpg

Har kjøpt denne, men har speseialbestilt trekvart lange ermer i samme blonder :) Dyp utringning på rygg. Den er hos skredder nå, gleder meg til å hente. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2018 den 8.32, prøvedokka skrev:

LS718011_0431.thumb.jpg.9b3abd457b9c0a90063cc021501c684e.jpg

Har kjøpt denne, men har speseialbestilt trekvart lange ermer i samme blonder :) Dyp utringning på rygg. Den er hos skredder nå, gleder meg til å hente. 

Den var fin! Kan jeg spørre hvor den er fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Eliza Doalot skrev:

Den var fin! Kan jeg spørre hvor den er fra?

Det er en Ladybird LS718011 :) Laget opprinnelig for "plus size" bruder, men jeg er en str 42, så syns kanskje de har litt små str. 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte denne og elsket den på dagen og elsker den enda! Henger bare i skapet så har lagt den ut, men tror folk syns den er dyr 😉😅

Vet ansiktet mitt vises, men jeg er likevel lett gjenkjennelig på profilbildet her inne for de som kjenner meg, så shit au 😁

20180801_133739.jpg

20180801_133758.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 400 ca på ebay.

Både jeg og min søster har giftet oss i den. Om man vil ha den som ballkjole, har man bare på underskjørt med ring/hoop. Korsettknyting i ryggen.

Ingen av oss brukte slør bak, vi hadde hårbøyle med lite slør, som vist på bilde nedenfor.

 

b11ef5ac6a47aa12b6721cbca634ae4a.jpg

 

205fea57cb212390b4a2521424fdeb56.jpg

 

Og denne over, fordi jeg ikke ville vise på mye hud. Også fra ebay kr 400 ca. Silkeknapper bak med skjult glidelås.

wedding-jacket-wj007-front.jpg

 

 

 

Denne brudebuketten ca. Med samme pynt som på kjolen, ikke orkide. Bestilt på kjøpesenterets Mester grønn.

bebc37161936e8b391f6516b0679b809.jpg

ee813d2feb9add7dca99f91f5b5558fa.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde jeg da jeg giftet meg for noen år siden. Elsker den❤

Pronovias-Pelicano1.jpg

Pronovias-Pelicano-Back.jpg

Anonymkode: 22e3a...6d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel... Jeg ønsker en kjole med lange ermer (det er viktig), kjolen skal fremheve kroppen på en positiv måte og på de riktige stedene uten å være vulgær. For meg handler det ikke om å være sexy på bryllupsdagen min, og jeg synes bare det ser mer ordentlig og penere ut med lange ermer. Jeg ville definitivt ikke gått for kløft. Grace Kelly var for eksempel flott, men jeg ville hatt et litt annerledes skjørt enn hun hadde. Jeg vil heller være yndig og vakker på bryllupsdagen min enn sexy og vulgær, slik det virker som mange går for (sikter ikke til denne tråden) i dag.

bryllup2.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BlackCloud skrev:

Vel... Jeg ønsker en kjole med lange ermer (det er viktig), kjolen skal fremheve kroppen på en positiv måte og på de riktige stedene uten å være vulgær. For meg handler det ikke om å være sexy på bryllupsdagen min, og jeg synes bare det ser mer ordentlig og penere ut med lange ermer. Jeg ville definitivt ikke gått for kløft. Grace Kelly var for eksempel flott, men jeg ville hatt et litt annerledes skjørt enn hun hadde. Jeg vil heller være yndig og vakker på bryllupsdagen min enn sexy og vulgær, slik det virker som mange går for (sikter ikke til denne tråden) i dag.

bryllup2.jpg

Den kjolen der er den perfekte brudekjolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Den kjolen der er den perfekte brudekjolen

Agreed. Bare ville gjort litt endringer på skjørtet. Men er slik jeg mener en brudekjole skal se ut :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...