AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Jeg er så lei folk som slenger dritt til hverandre, alt skal kritiseres og ingenting er bra nok. Jeg føler alltid at jeg ikke strekker til, selv om jeg jobber fullt og sitter i styret i en idrettsklubb. Alltid får jeg kritikk fordi jeg ikke gjør ting etter andres pipe, akkurat når det passer dem. Kjeft hvis jeg ikke tar telefonen raskt nok, eller svarer på facebook innen minutter. Hva skjedde med å legge frem kritikk på en konstruktiv og objektiv måte som ikke gjør at man føler seg som verdens verste person? Jeg føler jeg jobber for andre døgnet rundt, og aldri har fritid som ikke forstyrres av ting som må fikses med en gang. Det er alltid trening, styremøter eller noen som bare må ta opp en sak, som du kan banne på ender opp som kritikk eller baksnakking av noen. Hvor er samholdet, ros for gjennomført arbeid og gleden av å skape noe sammen? Hvor er støtten og hjelpen oss mennesker i mellom? Er det flere som opplever det sånn? Jeg er så sliten, og har mest lyst til å finne meg en jobb der jeg slipper å omgås mennesker, og slutte i alle verv og klubber. Er så lei av å gjøre mitt beste, og så få kjeft fordi det ikke er bra nok. Fikk også beskjed på trening i forrige uke om at hvis jeg ikke kunne være blidere, trengte jeg ikke komme på trening. Da var jeg sliten og lei meg på grunn av en slitsom dag på jobben, og tenkte at det ville være hyggelig å komme meg ut blant folk for å gjøre noe annet enn å være deppa hjemme. Føler meg alltid jaget og utslitt, og får aldri noe positivt tilbake for jobben jeg gjør. Føler vel forsåvidt ikke at noen ser hva jeg gjør heller. Har det ellers kjempebra hjemme med familien min, og er egentlig lykkelig og glad. Jeg bare blir så lei meg og skuffet hver gang jeg ikke er bra nok for alle andre. Anonymkode: 962b1...318 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Jeg leste innlegget ditt, og nå har ikke jeg erfaring med å sitte i noe styre eller ha noen lederjobb. Men svar til din trådtittel: JA! jeg er også lei mennesker og samfunnet. Ikke akkuratt det du har problemer kanskje, men jeg er lei det evige maset om at vi skal være noe stort. Jeg er lei av at dumme mennesker blir kjediser. Folk skriker alltid om at det er synn at ikke mer ekte mennesker kommer fram, men i praksis så er det jo dumme mennesker vi vil ha foran oss. Jeg må le av alle jentene som etterligner Kardashians, for eksempel. det er rart hvor populær man blir også av å være en kopi. DET er hva jeg er lei av. Anonymkode: 5f777...3f3 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Signerer denne glatt. Anonymkode: 36652...658 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Jeg ville kuttet styrevervet og gitt en ærlig begrunnelse om hvorfor. Anonymkode: 98c1f...c81
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som opplever det sånn? Jeg er så sliten, og har mest lyst til å finne meg en jobb der jeg slipper å omgås mennesker, og slutte i alle verv og klubber. Er så lei av å gjøre mitt beste, og så få kjeft fordi det ikke er bra nok. Gjør det. Om du ikke ønsker å bli et bittert, miserabelt menneske. Du har svaret ditt her, og du skrev det selv :-) Det er ingen som tvinger deg til noe, og du har selv ansvar for å gjøre deg selv lykkelig. Anonymkode: 2d04e...938 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 Kutt de ut av livet ditt, det er toxic mennesker som stjeler energi, ikke bruk verdifull tid på slike. Anonymkode: c6d47...bee 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei folk som slenger dritt til hverandre, alt skal kritiseres og ingenting er bra nok. Jeg føler alltid at jeg ikke strekker til, selv om jeg jobber fullt og sitter i styret i en idrettsklubb. Alltid får jeg kritikk fordi jeg ikke gjør ting etter andres pipe, akkurat når det passer dem. Kjeft hvis jeg ikke tar telefonen raskt nok, eller svarer på facebook innen minutter. TOXIC, DE UTNYTTER DEG. Hva skjedde med å legge frem kritikk på en konstruktiv og objektiv måte som ikke gjør at man føler seg som verdens verste person? Du kan ikke forvente det av de folkene du skisserer, de kan ikke bedre. Jeg føler jeg jobber for andre døgnet rundt, og aldri har fritid som ikke forstyrres av ting som må fikses med en gang. Det er alltid trening, styremøter eller noen som bare må ta opp en sak, som du kan banne på ender opp som kritikk eller baksnakking av noen. Igjen, dårlig miljø, de bare stjeler energi fra deg. Hvor er samholdet, ros for gjennomført arbeid og gleden av å skape noe sammen? Hvor er støtten og hjelpen oss mennesker i mellom? Du er med feile type mennesker. Er det flere som opplever det sånn? Jeg er så sliten, og har mest lyst til å finne meg en jobb der jeg slipper å omgås mennesker, og slutte i alle verv og klubber. Er så lei av å gjøre mitt beste, og så få kjeft fordi det ikke er bra nok. Ja, i høy grad, alle er nå ute av livet mitt. Fikk også beskjed på trening i forrige uke om at hvis jeg ikke kunne være blidere, trengte jeg ikke komme på trening. Da var jeg sliten og lei meg på grunn av en slitsom dag på jobben, og tenkte at det ville være hyggelig å komme meg ut blant folk for å gjøre noe annet enn å være deppa hjemme. Neivel, så la være, det finnes andre positive konstruktive og oppløftende mennesker å være med. Føler meg alltid jaget og utslitt, og får aldri noe positivt tilbake for jobben jeg gjør. Føler vel forsåvidt ikke at noen ser hva jeg gjør heller. Det er ikke rart, og omgås slike mennesker stjeler energi fra deg. Har det ellers kjempebra hjemme med familien min, og er egentlig lykkelig og glad. Jeg bare blir så lei meg og skuffet hver gang jeg ikke er bra nok for alle andre. Bra at du har en fin familie, bruk heller mer tid på de som gir glede, da vil energinivået ditt økes, litt etter litt vil du føle glede igjen. Anonymkode: 962b1...318 Anonymkode: c6d47...bee
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #8 Skrevet 28. september 2018 TS her, takk for masse fine svar! Vurderer å gå ut av styret, men er valgt for 2 år og føler jeg må slutte i klubben hvis jeg skal ha god nok grunn til å slutte i styret. Er god i idretten og har mye glede av den, og det er veldig langt til neste klubb. Anonymkode: 962b1...318
matrobot Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å gå ut av styret, men er valgt for 2 år og føler jeg må slutte i klubben hvis jeg skal ha god nok grunn til å slutte i styret. Er god i idretten og har mye glede av den, og det er veldig langt til neste klubb. Nei, du trenger ikke å slutte i klubben. Bare trekk fra styret og begrunn det med at "folk er ikke fornøyd med deg". Jeg synes at det er en god grunn til å trekke seg. Så kan disse bedrevitere prøve å gjøre en bedre jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå