Gå til innhold

Tror han liker meg, hvordan si jeg kun vil ha vennskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På skolen jeg går på er det en gutt som jeg finner veldig interessant å snakke med. Vi fant egentlig tonen med en gang og snakker om alt mellom himmel og jord. Jeg gikk nettopp ut av et 2 års forhold som jeg valgte å avslutte. Jeg hadde et behov for å fokusere mye mer på meg selv og mine egne behov uten å måtte ta en annen til betraktning, samtidig som jeg følte meg fast og ufri fra å leve livet slik jeg ønsket. 

Saken er at jeg nå tror denne gutten har begynt å få følelser (eller like meg, i det minste). Det går mye mer i hjerter i meldingene, og han spør ofte om å finne på noe alene, bare oss to. Dette kan selvsagt være noe jeg overtenker, og hvem vet, kanskje han bare ser på oss to som venner han også, men jeg ønsker ikke å fortsette slik som nå hvis det skulle føre til at han kunne få sterkere følelser, hvis der er følelser allerede. 

Hvordan kan jeg finne ut om han faktisk liker meg eller ikke? Og hvordan kunne jeg i såfall på en ren og ryddig måte fortelle han at jeg ikke ønsker å være i et forhold for øyeblikket? Setter pris på alle svar! :) 

Anonymkode: e5c93...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si direkte ting i en slik situasjon kan bli litt.. for direkte, føler jeg.
Hadde smøget inn ting som "åh, fant en kjekkas på tinder" eller andre ting som kanskje er litt visende mot at du ser på andre gutter, og ikke han. 

Anonymkode: 08206...2b8

Skrevet (endret)

Ikke alle er like der. Jeg ville foretrukket å få en direkte og mest mulig tydelig beskjed. Da er det ikke rom for håp eller tvil.

Endret av fullførsetningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...