AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Dette gjelder venner i alle aldre. Selv er jeg den litt på utsiden. Absolutt en av oss, men mer observant og rolig. Og så er det meg de ringer eller snakker med om det er noe privat. De vet at jeg ikke snakker videre. Det jeg får kritikk for er at jeg er treg. Jeg hater stress, mens de andre vil komme seg avgårde. Så jeg jobber med saken. Og så mener de at jeg er for godtroende! Jeg er ikke det. Jeg bare syns lett synd på folk uavhengig om det er selvforskyldt ofte. Det er jo verre å snu ryggen til en som har feilet, enn å klappe en suksessfull på skuldra. Så hvem er du, og hva får du ros og ris for? Er du enig i det? Ville du hatt en annen rolle? ( glemte å skrive at jeg ville ikke) Anonymkode: 99300...367 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Jeg er den som aldri har til meg noe av dramaet, de får meg ikke med på å diskutere den som ikke er der. Så er jeg også veldig sjenert, men kan løsne noe om jeg drikker. Så tror jeg er ganske kjedelig i grunn. Anonymkode: 50372...d51 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 Jeg trives best med få venninner. Jeg har ei der og er ei her. De vet om hverandre, men kjenner ikke hverandre så godt. Vi oppdatere hverandre, snakker om det som har vært vondt og det som har vært kjekt. Har en venninne/vennegjeng som jeg har blitt kjente med via samboeren. Vi har det veldig kjekt i sammen, men har til tider vært litt drama. Hater det.. Har trukket meg litt unna. Det er mye på grunn av ei av disse damene som er litt eiersyk. Hun tåler svært lite visst jeg f.eks har fått litt mer kontakt med en av disse andre damene.. da er hun der med engang og skal være ei bedre venninne ( vanskelig å skrive hva jeg mener, hun er hyggelig, men tror hun stort kontrollbehov. Hun SKAL alltid være den venninne som er nærmest). Flere som har lagt merke til dette. Visst ingen av oss har hatt kontakt med hverandre på en stund og hun får vite at jeg og ei annen venninne har vært ute å shoppet, cafe besøk etc.. Så er hun på denne venninnen med engang ( skal ta henne i fra meg føles det ut som). Anonymkode: b2125...637 1
Wonders Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 Hadde håpet det var lenke til en test eller noe. Vel, jeg er den som ikke liker drama. Som er stabil og blid, imøtekommende og sikkert litt fraværende. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Den eneste😂 Hadde ikke trodd voksenlivet skulle bli slik. Alle bare jobber og reiser hele tida. Kjeder meg veldig. Anonymkode: 3df95...2bf 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 Har ingen venneflokk, jeg. Anonymkode: 6a6c2...15c 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 Kan noen ta inn oss som ikke har noen? 😅 Anonymkode: d26a9...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den eneste😂 Anonymkode: 3df95...2bf Jeg også. Veldig lite drama ihvertfall 😂 Anonymkode: 69a77...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Jeg var ivaretakeren. Den folk kom til når livet gikk dem imot. Den de kunne ringe midt på natta om det var noe. Så kom jeg selv i en vanskelig situasjon, og ingen stilte opp. Nå er jeg bare med i gjengen, ler og har det moro der og da, men er ikke lenger den som stiller opp og er klagemur. Anonymkode: 9e416...ee7 1
Gjest hind Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 Jeg er den som kommer og går, som takker nei oftere enn jeg takker ja og ikke alltid kan regnes med i sosiale sammenhenger, men jeg føler meg likevel velkommen og 100% til stede når jeg vel kommer. Det er nok derfor de holder ut med meg, for jeg er flink til å være "på" når jeg er med på noe. De vet at jeg er her når de virkelig trenger meg, men jeg er ikke så flink til å følge opp vennene i det daglige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå