Gå til innhold

hadde sammleie for 3 dager siden og akuratt begynt med p-plaster fro 2 uker siden men i går begynte jeg å få blødninger og det har ikkestopp


AndreaJ

Anbefalte innlegg

Hei jeg hadde samleie med ny partner for 3 dager siden og jeg har fått blødninger. Jeg har prøvd å dusje men det hjalp en kort stund...

Jeg vet ikke helt hva som skjer for har også litt smerter  i underlivet og jeg er fortsatt sår etter samleie...

Har gått på p-plaster før hatt litt av og på di siste 2 årene men ellers har jeg gått med det siden 2012, så noen som vet hva jeg skal gjøre eller er dette normalt og vil gå over...

Fint om noen viste vil helt ikke gå til legen er for dyrt for meg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok helt normalt og enten er det en rift, eller hormonene fra plasteret som gjør at du småblør. Men er denne gutten noen du kjenner? Du kan og bør dra innom helsestasjonen for å ta en kjønnssykdomtest, det trenger ikke å bli dyrt, snakk med helsesøster. Er nok garantert bare plasteret som roter litt med kroppen din.

Anonymkode: 0a99b...c53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og går på helsestasjonen, er det eneste legekontoret vi har her :) gå  og snakk med de du, går nok helt fint.

Anonymkode: 0a99b...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AndreaJ skrev:

takk, ja han er det. er ikke jeg for gammel til å dra på helsestasjonen er 23 ?

 

Da drar du til legen da. 

Blødninger etter samleie kan ha mange grunner, men siden det ikke har stoppet ville jeg ha sjekket det opp. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Karkta skrev:

Da drar du til legen da. 

Blødninger etter samleie kan ha mange grunner, men siden det ikke har stoppet ville jeg ha sjekket det opp. 

 

ja men kan ikke ha noe med at jeg glemte meg 1 dag på å ta på p-plaster ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AndreaJ skrev:

ja men kan ikke ha noe med at jeg glemte meg 1 dag på å ta på p-plaster ?

Det kan selvsagt ha noe med det å gjøre. MEN blødning ved samleie kan også ha andre underliggende alvorlig årsaker, og av disse grunner er det best å sjekke. Selv om du kanskje ikke har råd til legen akkurat nå, så ville jeg kanskje ha fått det på faktura? Jeg ville ha spurt. 

Har dessverre ikke brukt P-Plaster, kun P-Sprøyte så det er litt annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...