Gå til innhold

Kanskje et litt sprøtt påfunn? Ang en mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet med en mann jeg ikke har møt før. Vurderer å møte han for sex, men lurer litt om det er for vågalt. Hva tenker dere? Gjort noe sånt? 

Anonymkode: 87e56...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerer ikke noe på å gjøre noe sånt. Så lenge det er en trygg situasjon for dere begge så er det vel ingen problem. Jeg har gjort det noen ganger og så klart ombestemmer man seg iblant og drar sin vei, men som regel er det bare hyggelig og gøy.

Anonymkode: e3292...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en mann på nettet og første gang vi traff  hverandre dro vi på VIP-room sammen...

Anonymkode: ae2af...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du lyst, så gjør du det.

Har du ikke lyst, så gjør du det ikke. 

Kun du kan ta den avgjørelsen for deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt møtes for sex, men det betyr ikke at vi kaster oss over hverandre i det øyeblikket vi møtes. Når jeg har gjort dette har kvelden gått med til å snakke, flørte, bli kjent og bli trygg og så har det utviklet seg mer som en vanlig date egentlig, men med sex i lufta 😊 Og så har vi gjort det som gale til slutt 😂

Anonymkode: 8502c...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med kondomer og gjør akkurat det du har lyst til! 

Men møt hverandre en plass der det er folk først. Gjerne flytt inn på et hotellrom for natten. Hvis du føler den minste tvil så ha en unnskyldning for å dra. 

Husk at du kan dra hjem og komme tilbake hvis du ombestemmer deg allikevel, en å bare gjennomføre det. 

Anonymkode: 719dd...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Leker med tanken med en. Får se. Blir en barriere som må brytes. Aldri gjort før. 

Anonymkode: 87e56...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. Leker med tanken med en. Får se. Blir en barriere som må brytes. Aldri gjort før. 

Anonymkode: 87e56...e1a

Ekstra spennende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet med en mann jeg ikke har møt før. Vurderer å møte han for sex, men lurer litt om det er for vågalt. Hva tenker dere? Gjort noe sånt? 

Anonymkode: 87e56...e1a

Jeg har gjort det. Vi var begge klar på at det var det vi ville. Han var 25 jeg 42år. Gikk fint det. Tror det er veldig normalt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...