Gå til innhold

Noen som har babynest fra vidas babynest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ser at en god del har babynest fra vidas babynest. Jeg har også lyst til å bestille fra henne. Men jeg lurer på om den har avtagbar trekk? Og kan man ta ut madrassen? Hvor ofte vasker man trekket til babynest? Jeg tenker det må bli en gang i uka som vanlig sengetøy?

Anonymkode: 6ad61...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått en hjemmelaget babynest i gave, ser veldig likt ut til de fra Vida. 

Trekket på mitt er ikke avtagbart, men hele greia kan jo vaskes i maskinen da. Nestet skal jo kun  brukes om dagen med tilsyn, og har nok både gulpeklut og helseteppe oppi i tillegg til klær på baby, så ser ikke behovet til å vaske så ofte

 

Anonymkode: fd46f...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en hjemmelaget babynest i gave, ser veldig likt ut til de fra Vida. 

Trekket på mitt er ikke avtagbart, men hele greia kan jo vaskes i maskinen da. Nestet skal jo kun  brukes om dagen med tilsyn, og har nok både gulpeklut og helseteppe oppi i tillegg til klær på baby, så ser ikke behovet til å vaske så ofte

 

Anonymkode: fd46f...3cc

Ok så du mener hele babynestet kan gå inn i vaskemaskinen? Er den like pen etter å ha kommet ut av maskinen?

Anonymkode: 6ad61...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en derfra. Madrassen kan tas ut igjennom en glidelås nederst, så resten (trekket med den kanten rundt) kan gå i maskinen. Syntes kanten ble ganske klumpete etter vask. Så den var ikke like pen lenger etter første vask, men fullt funsjonellt. Utenom dette var jeg super fornøyd.

Hadde stort sett kluter/tepper/kladd oppi, så vasket den vel 1 gang i mnd eller noe slikt. Tar litt tid å tørke den..

Anonymkode: a723b...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en derfra. Madrassen kan tas ut igjennom en glidelås nederst, så resten (trekket med den kanten rundt) kan gå i maskinen. Syntes kanten ble ganske klumpete etter vask. Så den var ikke like pen lenger etter første vask, men fullt funsjonellt. Utenom dette var jeg super fornøyd.

Hadde stort sett kluter/tepper/kladd oppi, så vasket den vel 1 gang i mnd eller noe slikt. Tar litt tid å tørke den..

Anonymkode: a723b...5f9

Ja det var det jeg tenkte på at det kan bli klumpete etter at den har vært i maskemaskinen.😔 Hadde vært så bedre med avtagbar trekk

Anonymkode: 6ad61...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cocosa skrev:

Er fornøyd med vidas :)

Hvordan vasker du den? Føler du ikke at den blir klumpete etter å blitt vasket i vaskemaskinen? Siden trekket ikke kan taes av

Anonymkode: 6ad61...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vasker du den? Føler du ikke at den blir klumpete etter å blitt vasket i vaskemaskinen? Siden trekket ikke kan taes av

Anonymkode: 6ad61...d3e

Fulgte vaskeanvisningen og tørket den liggende på stativ etterpå. Den ser brukt ut ja, men er likevel fin. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Diamant20 skrev:

Kan du ikke få noen til å sy et trekk til babynestet? 

Ja det var også lurt. Men hvem skal jeg be gjøre dette?kjenner ingen som kan sy

Anonymkode: 6ad61...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det var også lurt. Men hvem skal jeg be gjøre dette?kjenner ingen som kan sy

Anonymkode: 6ad61...d3e

Spør venner og familie om de vet om noen som kjenner noen som kan sy eller så kan du jo kanskje spørre på Finn.no under småjobber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...