Gå til innhold

Flott med naturlig behåring mellom beina - hvem lar være å barbere seg?


Tiger1974

Anbefalte innlegg

Synes det er vakkert at kvinner har masse svart hår i skrevet. Hvem av dere kvinner her på KG er det som er naturlige og lar være å shave seg? 

Ps. Ønsker ikke masse svar i fra menn nå...så please la være. Her spør jeg kun kvinner seriøst og eksklusivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig barbert meg i alle år, men vært litt sløv i perioder når jeg har vært singel. Han som er min faste sexpartner nå liker at det er litt hår, og det er helt greit for meg, liker det best på han også. Men full busk som gror vilt ønsker eller har jeg ikke da. 

Anonymkode: 87810...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sphynx skrev:

Ja, kvinner, her spørr han oss seriøst og ekslusivt altså, noen gode svar?  :pls:

Venter spent nå vettu😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Venter spent nå vettu😉

Hvordan er det med damer som har full busk og string? Leste du var så glad i string og bukser med lavt liv... ser for meg en hyggelig busk stikke opp av buksekanten gitt. eller masse hår rundt stringen. Jadda.

Endret av Sphynx
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig barbert meg i alle år, men vært litt sløv i perioder når jeg har vært singel. Han som er min faste sexpartner nå liker at det er litt hår, og det er helt greit for meg, liker det best på han også. Men full busk som gror vilt ønsker eller har jeg ikke da. 

Anonymkode: 87810...2a6

Det hjelper i hvert fall veldig sånn som du gjør. Tenner overhodet ikke på helt barbert mus - minner meg om noe helt annet, og det klarer jeg ikke å bli kåt av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri barbert meg der nede og kommer heller aldri til å gjøre det.

 

Anonymkode: 70b6b...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sphynx skrev:

Hvordan er det med damer som har full busk og string? Leste du var så glad i string og bukser med lavt liv... serfor meg en hyggelig busk stikke opp av buksekanten gitt. eller masse hår rundt stringen. Jadda.

Gjerne full busk og string. Naughty. Det blir jo ikke noe hår opp av buksekanten uansett det hehe 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tiger1974 skrev:

Gjerne full busk og string. Naughty. Det blir jo ikke noe hår opp av buksekanten uansett det hehe 😊

Jo, det kan fort skje det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har aldri barbert meg der nede og kommer heller aldri til å gjøre det.

 

Anonymkode: 70b6b...bcb

Så flott. Takk for at dere finnes. Nydelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gjer generelt ikkje det, men trimmer det litt ned og tar vekk hår på sidene. Sånn at det ikkje stikke ut hår når du f.eks skal i basseng. Stell, men ikkje glattbarbert. Det er nokk veldig individuelt kva folk gjer.

Anonymkode: d9bf8...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg barberer ikke, men stusser litt av og til med saks. Har svart hår, om ikke akkurat mengder. :ler:

Endret av Mystic woman
Tilføyelse.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg som er singel og mann har jeg vel funmet ut at for de av os der tenner på hårete jenter, der er det faktisk mange der er villig at la det gro for den rette mann heldigvis 😌😘 men ikke så mange der får så mye som jeg tenner på da 🤷‍♂️😲🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mystic woman skrev:

Jeg barberer ikke, men stusser litt av og til. Har svart hår, om ikke akkurat mengder. :ler:

Høres veldig fint ut sånn som du har det da. Kan være pent å stusse litt. Svart hår er finest. Sikker på at du er helt nydelig der nede. Keep up the good work! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klipper det kortere men jeg tar aldri vekk alt. 

Anonymkode: 65bb3...25e

Det er bra. Lov å trimme det litt slik at man trives. Og alle må jo gjøre slik de vil ha det😊 Hvor ofte er det vanlig å klippe det litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tiger1974 skrev:

Synes det er vakkert at kvinner har masse svart hår i skrevet. Hvem av dere kvinner her på KG er det som er naturlige og lar være å shave seg? 

Ps. Ønsker ikke masse svar i fra menn nå...så please la være. Her spør jeg kun kvinner seriøst og eksklusivt.

Farmor og den ene tanta mi, vet jeg. 

Anonymkode: fe254...d4c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmor og den ene tanta mi, vet jeg. 

Anonymkode: fe254...d4c

Jeg også forresten. Her gror det hår oppover hele ryggen, over skuldrene og hele veien nedover brøstkassa!  Er mann da...

Anonymkode: fe254...d4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...