Gå til innhold

Dere som har ONS, bruker dere alltid kondom? Er dere engstelige for HIV og Hepatitt, eller går dette i glemmeboken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dette med å forebygge kjønnssykdommmer har stort fokus. Det er lenge siden jeg hadde tilfeldig sex, men husker jeg var nøye på at mannen skulle bruke kondom (for det meste). 

 

Anonymkode: e2cdd...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om dette med å forebygge kjønnssykdommmer har stort fokus. Det er lenge siden jeg hadde tilfeldig sex, men husker jeg var nøye på at mannen skulle bruke kondom (for det meste). 

 

Anonymkode: e2cdd...327

Selvfølgelig, alltid.

Det vanligste er nok å ikke bry seg, i dag har jo folk ons og så kjæreste, ny kjæreste og ons, og så har de aldri tatt en hiv-test noen gang. At folk tør, kan jo ta mange år før man får et eneste symptom på hiv.

 

Anonymkode: e78f7...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I prinsippet ønsker jeg å bruke kondom hver gang, men jeg skal jo være ærlig og si at jeg ikke alltid har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aldeles ikke engstelig for HIV og hepatitt nei, det har jeg ikke ofret en tanke. 

Men jeg er engstelig for klamydia, gonoré, mykoplasma osv og selvsagt ufrivillig graviditet. Så, jeg bruker alltid kondom. 

Anonymkode: b5334...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...