Gå til innhold

Kan jeg ikke få leve lykkelig som alenemor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da har du lav sexdrift. For å gå uten sex i 7 år er ikke sunt for helsa. 

Anonymkode: 1ee87...6a6

Hva har det å si at jeg er alenemor? Får da sex uten problem om det er behov.. er det bare menn som kan ha slikt "innimellom vennskap" uten å offentliggjøre eller være i et forhold?

Anonymkode: 41462...e2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg lei av maset om å finne meg en partner. Jeg er alenemor på femte året. Far har barna annenhver helg. Vi samarbeider godt og alt går veldig bra. Han har ingen ny dame nå, men har hatt et forhold (som barna ikke vet om). Jeg har vært alene siden skilsmissen. Det er utrolig deilig å være alene. Barna betyr alt for meg. Etter det kommer øvrig familie, venner og eksmannen og jobb. Jeg har nok i livet mitt og er lykkelig. Men det er et evig mas om å finne seg en ny mann. Hvorfor det? Barna og jeg har det best med å være alene.

 

Anonymkode: 79b12...b61

Klart du kan det. Bare svar at det skjer når det skjer - at det ikke er noe du hverken stresser med eller råder over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg lei av maset om å finne meg en partner. Jeg er alenemor på femte året. Far har barna annenhver helg. Vi samarbeider godt og alt går veldig bra. Han har ingen ny dame nå, men har hatt et forhold (som barna ikke vet om). Jeg har vært alene siden skilsmissen. Det er utrolig deilig å være alene. Barna betyr alt for meg. Etter det kommer øvrig familie, venner og eksmannen og jobb. Jeg har nok i livet mitt og er lykkelig. Men det er et evig mas om å finne seg en ny mann. Hvorfor det? Barna og jeg har det best med å være alene.

 

Anonymkode: 79b12...b61

Still deg heller spørsmålet om hvorfor du er så opphengt i hvordan andre mener du bør leve livet ditt?

Anonymkode: 0bd22...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Still deg heller spørsmålet om hvorfor du er så opphengt i hvordan andre mener du bør leve livet ditt?

Anonymkode: 0bd22...009

Jeg er ikke det, men når jeg får spørsmål fra alle venninner, foreldrene mine, besteforeldrene mine, onkler, tanter og alle andre jeg møter så blir jeg litt lei av å svare til noen som ikke lytter. Dette forumet er til for å lufte frustrasjon og det viser seg å være flere som har det slik som meg. Vi er ikke noe mer opphengt i hva andre mener om oss enn gjennomsnittsnordmannen av den grunn. 

Anonymkode: 79b12...b61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mener sikkert bare godt med det, at du fortjener å finne kjærligheten igjen. De fleste single ønsker jo en partner. En dag er jo barna store, og du er igjen alene. Syns dog det er rart om noen faktisk maser på deg om dette da. Du er et voksent menneske, og selvfølgelig trenger du ingen mann om du trives uten:)

Anonymkode: 292ac...15e

Dette er i rask endring i dagens samfunn.

Anonymkode: a29d5...505

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom det samme som deg, TS, så kjedelig og irriterende å stadig bli spurt ut slik. Mitt følelsesliv er en privatsak, synes det blir invaderende når andre spør og graver om "hvorfor har du ingen mann?" "Har du prøvd kontaktannonser?" osv. osv. Masse oppfordringer og "gode råd" jeg aldri har bedt om! Jeg maser ikke på at de i forhold skal skille seg.

Kunne skjønt det om jeg klaget over singellivet, det gjør jeg altså ikke. Det er vel heller andre som klager over at jeg er singel. Selv om jeg har det bra, blir det problematisert at jeg ikke er sammen med en mann; hvorfor er det i seg selv så galt da?

Er det så farlig om jeg lever som singel?

Det hender jeg stiller spørsmål tilbake, svarene deres går ut på at "det er mye bedre hvis du er sammen med noen", "jammen du MÅ jo være sammen med noen!" og "det går jo ikke an å ikke være sammen med noen!"

Dem om dét. Jeg tror de maser for å endre på noe de ikke forstår, og dette stresser dem.

Anonymkode: c5a73...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger ikke noe mann for å være lykkelig. Om dere er bekymret for sexlivet mitt så har jeg en dildo som gjør en utmerket jobb.

 

Det burde nok stoppe kjeften deres for en stund 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...