Gå til innhold

Usikker på han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min gjennom mange år har lagt til en dame på facebook som han har ligget med et par ganger før vi ble sammen. I begynnelsen av vårt forhold jobbet de også på samme sted i en kortere periode. Dette torte han ikke fortelle til meg før etter at hun hadde sluttet der.

Han la henne også til som venn på facebook for et år siden. På den tiden  var forholdet vårt nede i en bølgedal. Han innrømmet at han ikke var fornøyd med vårt forhold. Han sa også at han synes at hun er en kjempeflott dame. Han slettet henne igjen etter en stund fordi jeg ba om det. 

Et par ganger når vi har vært sammen i byen har vi tilfeldigvis truffet på henne. Da har han ikke bare nøyd seg med å si et høflig hei, men har også snudd seg etter henne og smilt.

Nå har vi jobbet med forholdet og jeg trodde at ting hadde begynt å gå bedre. Men så fant jeg ut at han har lagt henne til som venn igjen. Han sier at han kun har godkjent en venneforespørsel. Og nå vil han vil ikke slette henne fordi han kan ikke "legge til og slette personer hele tiden".

I dårlige perioder av forholdet har han også skrevet med flere andre damer bak ryggen min.

Jeg har veldig dårlig magefølelse når det gjelder denne saken. Ikke minst på grunn av de andre damene han har skrevet med. Jeg er også av den formening av at i et seriøst forhold lar man fortid være fortid, så jeg føler også at jeg ikke blir respektert. Han på sin side vil ikke at jeg skal bestemme hvem han har kontakt med. 

Dette er en sak som det ser ut at vi ikke kommer til å bli enige om. Hva skal jeg si til han for å få han til å forstå at vi ikke kan ha det sånn?

 

Anonymkode: 510c4...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...