Gå til innhold

Kvinner som svelger fremmede menns sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker at det gjerne er de som ikke er så gode til å tenke konsekvenser og som ikke har så mye å tape som tar slike risikoer. Lest om noen fyrer i homofile miljøer som har hatt alt som er av sykdommer, men som ikke bryr seg nevneverdig med beskyttelse fordi medisinene er så gode, og de tross alt uansett ikke har så mye i livet å tape. Trist, og samtidig en god grunn til å holde seg unna. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, fare for kjønnssykdommer i svelget øker ved å svelge. Sært å svelge på fremmede, men hver sin smak. 

Anonymkode: 29f80...fd7

Det er ikke begrenset til kun svelget da :P   Du kan også få HIV ved å svelge sæd og hiv setter seg som kjent i hele kroppen. 

Hver sin lyst, russisk rullett er ikke noe for meg - da skulle det i alle fall vært med en pistol så jeg bare risikerte å stryke med kontra å få HIV og andre ulumskheter.

Skjønner ikke helt at det hjelper at de tester seg :klo: hva gjør de den dagen hiv testen er positiv? Greit de får jo begynt på medisiner tidlig, det er jo bra da, men de blir ikke kvitt sykdommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Amerikanske undersøkelser viser at det er større risiko for å bli smittet av SOS ved one night stands enn på swingersklubb. Nettopp fordi swingers har større bevissthet på sikkerhet/testing, mens ONS stort sett skjer med vanlige folk i fylla, uten noe risikovurdering i det hele tatt. 

Anonymkode: 88caa...96c

Du bør nok ikke generalisere fordi du leser 1 amerikansk undersøkelse. Det er jo helt ulogisk, de på swingersklubber har gjerne laangt hyppigere partnerbytter - kanskje 5 på en kveld og alle de 5 partnerene har igjen et langt høyere partnerantall enn normen-  kontra hun dama/mannen som har 2 ons i året med en normalt seksuelt aktiv person. Å det er uansett kun spesielle folk som har "vanlig" ons også ubeskyttet - det er jo de som ender opp med herpes, gonore og hiv.

Det tar 2-3 mnd før hiv viser seg på blodprøver så den testingen din er en dååårlig sikkerhet. Hepatitt også mener jeg har lang inkubasjonstid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jr.Garcon skrev:

Du bør nok ikke generalisere fordi du leser 1 amerikansk undersøkelse. Det er jo helt ulogisk, de på swingersklubber har gjerne laangt hyppigere partnerbytter - kanskje 5 på en kveld og alle de 5 partnerene har igjen et langt høyere partnerantall enn normen-  kontra hun dama/mannen som har 2 ons i året med en normalt seksuelt aktiv person. Å det er uansett kun spesielle folk som har "vanlig" ons også ubeskyttet - det er jo de som ender opp med herpes, gonore og hiv.

Det tar 2-3 mnd før hiv viser seg på blodprøver så den testingen din er en dååårlig sikkerhet. Hepatitt også mener jeg har lang inkubasjonstid.

Poenget er at når alle de fem partnerene bruker kondom og tester seg regelmessig er det langt sikrere enn en partner, som tror at det kun er "spesielle folk" som har ons ubeskyttet. Nordmenn er i verdenstoppen når det gjelder ubeskyttet sex i fylla. 

Selv har jeg holdt på med dette i over ti år, og bruker kondom og regelmessig testing, har ikke hatt en eneste kjønnsykdom, mens veldig mange "vanlige" folk jeg kjenner i hvert fall har hatt klamdyia en gang eller tre. 

Anonymkode: 88caa...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget er at når alle de fem partnerene bruker kondom og tester seg regelmessig er det langt sikrere enn en partner, som tror at det kun er "spesielle folk" som har ons ubeskyttet. Nordmenn er i verdenstoppen når det gjelder ubeskyttet sex i fylla. 

Selv har jeg holdt på med dette i over ti år, og bruker kondom og regelmessig testing, har ikke hatt en eneste kjønnsykdom, mens veldig mange "vanlige" folk jeg kjenner i hvert fall har hatt klamdyia en gang eller tre. 

Anonymkode: 88caa...96c

De bruker jo ikke kondom om de spruter folk i kjeften. Du tror lissom de karene ikke gjennomfører samleie uten kondom også :ler: Du har rett i at det er veldig mange spesielle folk i Norge ja, poenget ditt var hva? Seff er du spesiell når du knuller ukjente folk du ikke aner smittestatusen til uten beskyttelse.

Hvis du alltid bruker kondom og aldri har ubeskyttet sex så blir det jo noe annet i forhold til smitterisiko - why state the obvious.

Så bra, så hvis jeg kjenner folk som har pult 60 damer uten kondom og aldri fått en eneste sykdom så er det en atferd folk flest bør ha? Det vil alltid gå bra med andre også som følger den praksisen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet, krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...