Gå til innhold

Hva tenker dere om sex med noen som er 10-20 år eldre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe du har gjort? Kjønn? 

Bare for sex eller forhold? 

Anonymkode: 5fd4f...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex med en venn som var 45 mens jeg selv var 26. Han kunne sakene sine, å det var kun for å ha dyrisk sex 😎 er en grunn til at jeg ALDRI «hooker opp» med noen i starten av 20 årene liksom. Sjeldent kan de noe som helst. 

Anonymkode: 5b283...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på 10 og 20 år. 10 år er ingenting, synes jeg. Er det store aldersforskjeller så kan det erfaringsmessig bli vanskelig med forhold. Interesser og bakgrunn kan fort ble veldig forskjellige. For sex betyr derimot ikke aldersforskjell noe. Kjør på.

Anonymkode: 26712...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år er ok, 20 er for mye. Og kun sex vel og merke, ikke forhold.

Anonymkode: 67770...23e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regelmessig sex med en som er 12 år eldre enn meg, har hatt i over 25 år nå.

Anonymkode: 6bc2f...cb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, SlemUlv skrev:

jeg hadde tenkt at det ikke var noe jeg hadde med å gjøre, de får gjøre hva som gjør dem glad. 

 

Sunn og god innstilling. Skulle ønske det var flere som deg.  Har selv 16 år yngre elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle for meg.... Folk må treffe hvem de ønsker for min del.

Selv bryr jeg meg ikke om hva andre synes om mine valg, heller. Det er jeg som skal forsvare det etter egen moral, ikke andres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kommende mann er 17 år eldre enn meg. Ser verken at det er annerledes med sexdelen eller forholddelen. Dog har jeg aldri vært sammen med noen som er jevnaldrende eller yngre, så jeg har lite å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex med en mann som er 11 år yngre enn meg. Rå sex. Forhold er uaktuelt. 

Anonymkode: 92eee...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med flere som har vært alt fra 8 år til 18 år eldre enn meg. Den beste sexpartneren jeg har hatt var en på 23 nå i sommer (jeg er 25), han så mye eldre ut og jeg hadde aldri gjettet at han var yngre enn meg pga han var 190 høy og veldig fin skjeggvekst og moden i oppførsel. Ihvertfall, han var helt fantastisk. Tok meg akkurat så hardt som jeg liker det, var kinky og kunne holde på i evigheter, og ikke lenge etter var han klar igjen 😅 Mens de jeg har vært med som er eldre har komt raskere og vært utkjørt etter én orgasme. 

Anonymkode: 48ba6...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe du har gjort? Kjønn? 

Bare for sex eller forhold? 

Anonymkode: 5fd4f...426

Det er helt greit med aldersforskjell MEN ikke hele tiden. Dersom man er veldig ung og den andre er voksen blir det fort en skjevfordeling i maktbalansen. All sex er ikke grei selv om det er samtykke. Tenk litt på det. 

Anonymkode: f898f...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at alder ikke betyr noe særlig for sex når lysten er gjensidig. Holdt på med en på 35 da jeg var 17, en på 45 da jeg var 24 og en på 52 da jeg var 32, så kan vel si at jeg har hatt en greie for det. Mine seriøse forhold har vært/er med jevnaldrende.

Anonymkode: 998e0...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit med aldersforskjell MEN ikke hele tiden. Dersom man er veldig ung og den andre er voksen blir det fort en skjevfordeling i maktbalansen. All sex er ikke grei selv om det er samtykke. Tenk litt på det. 

Anonymkode: f898f...85f

Tenk litt på det selv du. Hvorfor kan det ikke være stor aldersforskjell mellom to som har sex? Å skylde på skjev maktfordeling er bare en floskel jeg sjelden hører noen gode argumenter for.

Anonymkode: 26712...682

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint hatt både sex og forhold med en som er 10 år eldre = 33. Men ikke mer en 10 år tenker jeg

Anonymkode: 438fa...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Far til mitt barn, og min samboer, er 11år eldre enn meg. Så det er definitivt noe jeg ville ha gjort.

Eldste mannen jeg har hatt sex med (eneste som har vært eldre enn samboeren min) var 22år gamlere enn meg. Litt morsomt å tenke på at han er 2-3år eldre enn mine egne foreldre. Var veldig god sex, så kunne absolutt gjort det igjen. Men et forhold ville ikke vært aktuelt for meg siden vi er på veldig forskjellige stadier i livet, og jeg ønsker ikke å leve som enke i alt for mange tiår som gammel. Også kjedelig om han skulle bli gammel/syk og dø samtidig som mine foreldre. Men gode venner er vi :)

Endret av heipådegsann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎09‎.‎2018 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Er det noe du har gjort? Kjønn? 

Bare for sex eller forhold? 

Anonymkode: 5fd4f...426

Kjærsesten er 9 år eldre, null stress.... 

Anonymkode: 63a21...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meste jeg har hatt er 20 år eldre, var bare for sex siden han var gift. 

Jeg har alltid gått en del opp i alder, har en greie for det. Intelligente, selvsikre menn, ikke smågutter. Beste sexen jeg har hatt har  vært med 10-20 år eldre. Unggutter kan gå flere omganger på rad, men bortsett fra det så slår menn over 40 dem på alt.

 

Anonymkode: 015f8...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...