Gå til innhold

Blir det for masete å spørre en gang til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker en mann veldig godt, men vi møtes sporadisk i forbindelse med en hobby. Har spurt ham om han ville sykle en tur med meg en bestemt kveld denne uka, men han sa at han var opptatt og ønsket meg en fin tur. Blir det alt for desperat å spørre på nytt ved en senere anledning? Eller bør jeg bare anse det som avvisning og ikke ta mer kontakt? 

Anonymkode: 6bc98...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde droppet det. Hadde han svart "jeg kan dessverre ikke på onsdag, men jeg blir gjerne med en annen dag" f.eks hadde jeg spurt på nytt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns man skal tørre å ta noen sjanser her i livet. Spør i vei. Det verste som kan skje er at han sier nei fordi han ikke er interessert, men da får du i allefall avklart det :) 

Anonymkode: 2d3dd...145

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke ha mer kontakt. Hadde han ønsket det så hadde han foreslått en annen dag. La mannen være i fred, I K K E mas. 

Anonymkode: 4acde...d54

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som er flinke til å forstå at man prøver å ta kontakt, eller kanskje han er sjenert. Spør han en gang til, ingenting å tape på det😀

Anonymkode: 86b1d...4ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne svar nei med god grunn, og ikke forslått ny dag, men mest sannsynlig vil en det om en er oppriktig interesser. La det bero, se an litt, og se om han foreslå noe.

Anonymkode: d9a7e...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker en mann veldig godt, men vi møtes sporadisk i forbindelse med en hobby. Har spurt ham om han ville sykle en tur med meg en bestemt kveld denne uka, men han sa at han var opptatt og ønsket meg en fin tur. Blir det alt for desperat å spørre på nytt ved en senere anledning? Eller bør jeg bare anse det som avvisning og ikke ta mer kontakt? 

Anonymkode: 6bc98...472

Jeg ville trekket meg tilbake og sett an om han kontaktet meg igjen. Uten å hatt noen store forhåpninger.

Er det ikke noen andre du kan be med deg på sykkeltur da? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert om han sa nei og dett var dett, en sånn sjanse tar ikke en interessert mann. 

Anonymkode: ebac5...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han ta initiativ i tilfelle. Når noen avslår uten å foreslå en annen dag, eller sier de gjerne blir med en annen gang, så er det en avvisning. Uansett så har du vist han interesse, så om han er interessert så vet han at det er mulig å ta kontakt.

Anonymkode: c1135...0ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker en mann veldig godt, men vi møtes sporadisk i forbindelse med en hobby. Har spurt ham om han ville sykle en tur med meg en bestemt kveld denne uka, men han sa at han var opptatt og ønsket meg en fin tur. Blir det alt for desperat å spørre på nytt ved en senere anledning? Eller bør jeg bare anse det som avvisning og ikke ta mer kontakt? 

Anonymkode: 6bc98...472

Tror jeg hadde spurt neste gang du ser ham, om han liker å sykle? Si at det ville vært hyggelig om han ble med deg på sykkeltur, for sykling liker du godt og gjør ofte (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde lest han som uinteressert (eller sykelig tiltaksløs=uinteressant)

Anonymkode: 8b449...93e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør stille et litt mer åpent spørsmål. Som for eks.

"skulle vi funnet på noen sammen en dag?" 

"hva liker du å gjøre?"

" vi kunne jo for eksempel ta en sykkeltur en dag"

"er det en dag som passer for deg?"

"har du Snap, så er det lettere for oss å avtale"

 

Anonymkode: 0f3ec...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt en gang til. Men ikke mer en det om du da også får et nei. 
Synes du har fått masse gode forslag, lykke til  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, FrodeF skrev:

Vet dere ikke noe om menn? Han her er ikke interessert... 

Det er jo derfor hun spør 😁 Jeg hadde tatt det som et ikke interessert, men så aner jo ikke jeg om han har gjort andre framstøt, og derfor lurer hun i HI på om han kanskje likevel er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, FrodeF said:

Vet dere ikke noe om menn? Han her er ikke interessert... 

Finnes det en allround fasit på menn altså? 🤔 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Missk89 skrev:

Finnes det en allround fasit på menn altså? 🤔 

Ja. Det finnes en fasit på de som IKKE er interessert. De maser man ikke på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...