Gå til innhold

KRISE! Tror jeg dør innvendig! Jeg blokket han!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Værsåsnill hjelp meg!!!! Sendte nettopp et stygt bildet med uhell til en gutt som egentlig skulle bli sendt til venninnene mine. Så jeg fikk panikk og blokket han. Så sendte jeg med en gang hva jeg hadde gjort til klassechatten!!! Meldingen skulle egt bare til de nære venninnene mine!!!!! Hva skal jeg gjøre?? Tror jeg dør invendig! 

Anonymkode: d857f...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen Plis skrive noe som gjør meg roligere??! Dette høres sikkert ikke så ille ut men jeg har panikk innvendig!!! Jeg griner serriøøøst!!!!

Anonymkode: d857f...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de guttene jeg har sendt de styggeste bildene til som har likt meg best. 

Anonymkode: 01e1e...5b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er de guttene jeg har sendt de styggeste bildene til som har likt meg best. 

Anonymkode: 01e1e...5b0

Hahahah jeg liker han egt ikke heller men jeg fikk fortsatt panikk og sendte det med uhell i klassechatten

Anonymkode: d857f...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det skulking i morgen eller? :fnise:

Anonymkode: af645...379

Kan ikke få fravær og deg hjelper uansett ikke å unngå problemet mitt, da utsetter jeg deg bare til onsdag.

Anonymkode: d857f...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du kan slette innlegget på chatten ? Hvertfall på Facebook. 

Anonymkode: 0ca5e...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet du kan slette innlegget på chatten ? Hvertfall på Facebook. 

Anonymkode: 0ca5e...719

Det går ikke. Du sletter det bare for deg selv, ikke for den andre personen

Anonymkode: c2ad3...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare sendt ham en melding rett etterpå og sagt at ooops, dette bildet skulle egentlig til en venninne, sorry! :) Men uansett får klassen din seg en god latter, og så ferdig med det. Bare hold hodet høyt, du, dette er slett ikke det verste som kunne skje :)

Anonymkode: cb070...d71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust! Du får bare le av det å ta det rolig, snakk med vennene dine i morgen og si du virkelig var trøtt i i kveld😁😂

Helt ærlig, tenk over: hva er det verste som kan skje pga dette? 

Alle gjør feil og tuller til ting, ingen dør av dette! Snakk med vennene dine i morgen, ekte venner støtter opp!

Gjør det til en ting: tiredface-compilation.

Forresten! Ta dette som et tegn på å legge vekk telefonen oftere!😁👍

Anonymkode: 43c04...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært omvendt.. Noen som vanligvis ikke sender sånne bilder hadde sendt deg et stygt bilde av seg selv, hvordan hadde du reagert? 

Anonymkode: cd894...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går helt fint. Du blir vel ikke dømt av den grunn. Hva mener du med stygt bilde, egentlig? 

Anonymkode: a65a0...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med «stygt bildet» mente jeg at jeg fra før av har dårlig selvtillit og bruker vanligvis alltid litt sminke... Itillegg til at jeg av og til gjør sinnsyke grimaser ahah. 

Jeg kan liksom gå på trening uten sminke hvis jeg manner meg opp til det, eller på tur uten sminke.. men ja jeg vet det høres teit ut at jeg sendte bildet uten sminke med en grimase og blokket noen pga det høres teit ut. Men hadde noen visst hvor sinnsykt dårlig selvtillit jeg har og hvor stygt jeg ser på meg selv så hadde dere forstått det. Ikke at det er synd på meg av den grunn fordi jeg er vant til tanken:)

Men jeg kom på skolen dagen etter og var sinnsykt flau, men det endte opp med å gå fint! Noen lo men jeg lo med de fordi jeg syntes det var morsomt selv haha.

 

Anonymkode: d857f...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...