Gå til innhold

Hvorfor spiller damer bare kjedelige spill?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter som gamer spiller i hovedsak bare spill som Sims og Minecraft... Ikke noe action, bare gørr. Hvorfor er det så vanskelig å finne jenter som liker Battlefield, GTA, Far Cry, Hitman, Heroes & Generals, Metal Gear, Just Cause, Max Payne, Assassins Creed, FIFA, Fallout, Red Dead osv. osv.

Synes jenter kunne skjerpe seg litt slik at det blir mulig å gjøre noe sammen med dere.

Anonymkode: b293f...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes jenter kunne skjerpe seg litt slik at det blir mulig å gjøre noe sammen med dere

Er da fullt mulig å gjøre ting sammen uten at det må involvere gaming, 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg annonserer hverfall ikke kjønn om jeg spiller endel FPS online, det er å be om pubertal idioti. Enten de som blir starstruck fordi de som deg tror at alt jenter gjør er å flette hår og spille SIMS, eller fordi man enten blir targeta og må bevise seg ekstra eller får det generelt mindre trivelig. 

Hilsen David48. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi vi er jenter det, skjønner du. Derfor liker vi bare kjedelige ting. Vi forstår ikke krig og action og sånt, og heller ikke strategier, også liker vi bare sånn som handler om relasjoner og greier. Dessuten er vi så teite teknisk. Vi liker egentlig ikke spill i det hele tatt. Jeg innser jo nå at det er fryktelig dårlig gjort av oss, og på vegne av alle jenter i hele verden (for vi er like alle sammen) lover jeg at vi skal skjerpe oss masse masse. :ironi: 

Sånn, fikk du det svaret du ville nå?? :sarkasme: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det jentene som må skjerpe seg? Du vil sikkert ikke spille The Sims og Minecraft fordi du ikke har interesse av det, og for de jentene du har møtt så går det nok likt andre veien. Når det er sagt så kjenner jeg flere jenter som spiller de spillene du liker, det handler bare om å finne de med samme interessene som deg. Eller så kan du gi "kjedelige" spill en sjanse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, abc123detvardet said:

Er da fullt mulig å gjøre ting sammen uten at det må involvere gaming,

Gaming er det jeg liker aller best på fritiden. Jeg vil ha en dame som er mest lik meg.

Anonymkode: b293f...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Zoey said:

Det er SIMS for fotballidioter.

Det er det ikke!!! FIFA er et spill som krever trening og ferdigheter. Det er e-sport-turneringer i FIFA - det er det ikke i Sims!

Anonymkode: b293f...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gaming er det jeg liker aller best på fritiden. Jeg vil ha en dame som er mest lik meg.

Anonymkode: b293f...8ff

Da må du finne en slik dame. Ikke kreve at alle andre damer skal være slik. 

Anonymkode: 8d5b2...839

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Stueloff said:

Når det er sagt så kjenner jeg flere jenter som spiller de spillene du liker

Bor de i Oslo? Kan du sende meg nummeret deres på PM?

Anonymkode: b293f...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bor de i Oslo? Kan du sende meg nummeret deres på PM?

Anonymkode: b293f...8ff

Sevfølgelig gjør jeg ikke det.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en "gamer " kjæreste. Selv spiller jeg sims mens jeg ser på Netflix.  Vi spiller aldri i lag, men gjør andre ting sammen. Mye sex. Veldig mye sex faktisk :) er godt å ha noe for seg selv også, siden vi er sammen så mye.  

Anonymkode: 9567d...8ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da må du finne en slik dame.

Det er jo det jeg prøver på. Men hvor finner man de? Ikke der jeg vanker, i hvertfall.

Anonymkode: b293f...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Stueloff said:

Sevfølgelig gjør jeg ikke det.

Så hva var poenget med å fortelle meg at du kjenner jenter som spiller de spillene jeg spiller da?

Anonymkode: b293f...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spillene du nevner, TS, har vel i stor grad mannlige hovedroller; så du vil altså en triggerhappy ha en dame som identifiserer seg som mann.

Anonymkode: 5a750...311

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

De spillene du nevner, TS, har vel i stor grad mannlige hovedroller; så du vil altså ha en triggerhappy dame som identifiserer seg som mann.

Anonymkode: 5a750...311

korrektur

Anonymkode: 5a750...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hva var poenget med å fortelle meg at du kjenner jenter som spiller de spillene jeg spiller da?

Anonymkode: b293f...8ff

For å påpeke at du tar feil.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De spillene du nevner, TS, har vel i stor grad mannlige hovedroller; så du vil altså en triggerhappy ha en dame som identifiserer seg som mann.

Anonymkode: 5a750...311

Jeg spiller mange spill med mannlig hovedrolle, identifiserer meg ikke som mann av den grunn... 

Anonymkode: 18549...166

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De spillene du nevner, TS, har vel i stor grad mannlige hovedroller; så du vil altså en triggerhappy ha en dame som identifiserer seg som mann.

Anonymkode: 5a750...311

Ufordragelig sagt. Jeg er kvinne og elsker BF, og bfv har kvinnelige karakterer. 

Anonymkode: 0aa3a...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...