Gå til innhold

Du som er singel. Har du sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper du vil snakke med feks psykolog om dine opplevelser. Klem fra ei som forstår 💙

Anonymkode: 1676f...f66

Takk for hyggelig melding! Det varmet!

Anonymkode: 4aff4...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel, men har en fast en. Liker han litt for godt har jeg funnet ut, så nå blir det sikkert noen år til neste gang. Dame 31

Anonymkode: a4c64...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 40, singel på 9ende året. Har ukentlig sex men kun det, da forhold ikke interesserer meg i det hele tatt.

Anonymkode: 78d9b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har tre pulevenninner som jeg veksler mellom. Så da blir det et par ganger i uken i gjennomsnitt.

Anonymkode: 44334...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/24/2018 at 1:02 PM, AnonymBruker said:

Du som er singel. Har du sex?

Nei, men skulle ønske det. Er bare ikke akkurat lett å finne noen som vil ha sex med meg, så derfor er det noen år siden sist.

Anonymkode: 3f5e5...815

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Har tre pulevenninner som jeg veksler mellom. Så da blir det et par ganger i uken i gjennomsnitt.

Anonymkode: 44334...652

Vet de om hverandre? Har lyst på en slags ordning selv. 

Anonymkode: 0af32...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 40. Har 1 gang  i uken som regel, foretrekker gifte kvinner. Lettere å forholde seg til, da det alltid er sexen de søker. Normalt at forhold dør seksuellt etter noen år. Nå har jeg en nydelig kvinne på 45. 

Forstår at kvinnen er mest utro, der har et enormt bekreftelsebehov som skal dekkes. Uansett alder.

Anonymkode: df822...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i et forhold. Men før det hadde jeg 2-3 fuckfriends som jeg hadde regelmessig sex med over flere år. Si at jeg gjennomsnittlig møtte to av dem 1-2 ganger i uka på kveldstid med overnatting, og da hadde vi sex minst 1 gang iløpet av en kveld.

Men den ene fuckfrienden min greide jeg å bli forelska i, så nå har vi bodd sammen i 4år og stiftet familie. Ikke helt det som var meninga 😂

Skal sies at jeg alltid har vært veldig glad i sex da.

Endret av heipådegsann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har vel i snitt hatt sex med 2-3 forskjellige per år. Kan noen ganger gå noen måneder mellom hver gang. Nå er det rundt en måned siden sist. 

Anonymkode: c596a...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel og har elskere i perioder. Men det kan gå noen måneder imellom. Mest fordi jeg i hovedsak ønsker at det er kjemi, noe følelser og et visst vennskap i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!

Jeg har aldri levd uten sex! Har nettopp gjort det slutt med mannen og skal ikke flytte ut før etter jul (vi er gode venner), men vi skal ikke ha sex. Lurer på hvordan det skal gå! Sexen har alltid funket bra mellom oss. Men det blir bare krøll og vondt å ligge med han nå. Så da må jeg klare med på egen hånd.

Tipper jeg må få meg en elsker når jeg flytter ut. Kjæreste er det siste jeg ønsker meg.

Eller kanskje jeg bare mister sexlysten? Men tviler nok på det, den er ganske høy. Jaja, får vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 20-30, hadde jeg masse sex som singel. 

Som alenemor på 40, blir det heller magert. Tror sist gang var i mars...

Anonymkode: 76355...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 20-30, hadde jeg masse sex som singel. 

Som alenemor på 40, blir det heller magert. Tror sist gang var i mars...

Anonymkode: 76355...935

Jeg er gift, og har ikke hatt sex siden 2017. Så jeg slår deg der...

Anonymkode: bd10c...514

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare vært singel siden helga, så har ikke hatt behov for å ha samleie med noen. Liker ikke å ha tilfeldig sex. Kommer sikkert aldri til å ha sex igjen :( Blir jo bare dumpa :( Jeg binder meg sånn til de jeg har sex med, sånn helt ekstremt. Men jeg ble lei av å ha sex i forhold egentlig. Lå bare der og tenkte på andre ting. 

Anonymkode: 243ec...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 16.01, heipådegsann skrev:

Nå er jeg i et forhold. Men før det hadde jeg 2-3 fuckfriends som jeg hadde regelmessig sex med over flere år. Si at jeg gjennomsnittlig møtte to av dem 1-2 ganger i uka på kveldstid med overnatting, og da hadde vi sex minst 1 gang iløpet av en kveld.

Men den ene fuckfrienden min greide jeg å bli forelska i, så nå har vi bodd sammen i 4år og stiftet familie. Ikke helt det som var meninga 😂

Skal sies at jeg alltid har vært veldig glad i sex da.

Visste/vet han om de andre?

Anonymkode: 9a493...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift, og har ikke hatt sex siden 2017. Så jeg slår deg der...

Anonymkode: bd10c...514

Du er ikke alene om det

M44

Anonymkode: 9a493...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste/vet han om de andre?

Anonymkode: 9a493...98a

Ja, jeg holdt det aldri skjult for noen av dem. Han snakket også med meg om jenter han møtte på den tiden. Ingen grunn til å føre noen bak lyset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...