Gå til innhold

Hvor gammel er du og hvordan sveis har du?


gurine

Anbefalte innlegg

Ambivalent når det gjelder hår altså. Har hatt langt og kort, lyst og mørkt. Har jeg langt vil jeg klippe meg, har jeg kort vil jeg spare. 

 

🤪

 

Men, hvor gammel er du og hva slags hårstil har du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 30 år. Har brunt hår som rekker til midten ryggen. Har ikke farget det siden jeg var 20, så nå er det fine solblekede striper i det, og enkelte grå hår, men det synes jeg bare er morsomt. 😉 Klipper det selv ved behov. Da deler jeg det opp i seksjoner og klipper litt på hver ende. Sparer en haug med penger på å ikke farge eller klippe det. Føner og sletter det aldri, noe jeg ofte gjorde før. Etter en stund kom det naturlige fallet frem. Synes håret mitt er skikkelig fint nå, og jeg får ofte skryt for det. 🙂

Anonymkode: 83f45...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, har lys-rødt hår, som hun i LaLaLand, har sluttet å farge/stripe det. Det rekker til midt på ryggen og er klippet litt kortere fremme men uten at luggen blir kort. 

Anonymkode: 42226...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25år, har stripet håret med lyse striper, brun/aske brunt hår. Rett under skuldrene, klippet det rett (ikke noe oppklipp eller forskjellige lengder), litt fall i håret og alt for lang ettervekst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Stella Rose skrev:

Er 38, og har sveis, veldig lik denne.

Coupe de cheveux à l'épaule et couleur - Styles de Cheveux 2018

Veldig fin sveis og farge! 

Har du naturlig krøller/fall i håret, eller blir det mye arbeid med sånn sveis uten naturlige krøller? 

Anonymkode: 728a6...bde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig likt dette. Er 30 år. Trives med skulderlengde - feminint, men blir ikke pistrete og flatt. Lett å få volum, og samtidig langt nok til at jeg kan samle det bak i en liten hestehale når jeg trener :) 

Anonymkode: 6a400...e04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann svarte kontant: 60 år og hockey-sveis, men det er ikke helt sant, han har skjegg og halvlangt hår. 

Jeg er yngre og har halvlangt hår, mørk blond. Sveisen er litt oppklippet med halvlang lugg. 

Anonymkode: 3ff28...18a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt helt slett brunt hår til midt på ryggen,  med mange lyse striper. Farger og striper jevnlig, er nok ganske grå under all fargingen. Er 43 år.

Anonymkode: b6fd5...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fin sveis og farge! 

Har du naturlig krøller/fall i håret, eller blir det mye arbeid med sånn sveis uten naturlige krøller? 

Anonymkode: 728a6...bde

Takk :)  Har fall i håret, bruker spray(saltvann) og mousse. Pleier å rufse det. men det blir jo selvfølgelig ikke 100% likt som på bilde, men noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, gurine skrev:

Ambivalent når det gjelder hår altså. Har hatt langt og kort, lyst og mørkt. Har jeg langt vil jeg klippe meg, har jeg kort vil jeg spare. 

 

🤪

 

Men, hvor gammel er du og hva slags hårstil har du?

37 år. Bruker maskin. Tar alt. Selv om jeg ikke har antydning til måne syntes jeg det er mer praktisk. Har også hatt hockey på 80/90 tallet og langt hår for noen år tilbake når jeg var rockestjerne😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40, har skulderlangt hår, litt oppklippet foran, naturlig brunfarge. 

Anonymkode: fb78a...30e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55, kvinne. Har blondt hår med naturlig fall som rekker til ca midt på ryggen. Klipper tuppene selv annenhver måned, og skal aldri  ha kort hår. 

Anonymkode: 9c6bf...2d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år. Har langt hår til midt på ryggen. Ønsker å klippe det, men pga et skikkelig håpløst hår som er både krøllete og krusete så er det vanskelig. Ender opp som en korthåret Ronja Røverdatter. Synd at det er vanskelig å finne frisører som er gode på tykt, krøllete hår. 

 

Anonymkode: 9110a...389

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...