Gå til innhold

"viker" som dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hater hårfestet mitt. Det ser ut som jeg har viker, eller jeg har kanskje det? Har alltid vært sånn og jeg har tykt hår ellers. Noe man kan gjøre med det? Liker ikke gå med håret bakover pga det. Får skikkelig firkantet panne 

Det er noe ala kourtney kardashian sitt hårfeste, kanskje hakket verre. Ser det godt når hun har hestehale. 

Anonymkode: 5e0b7...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kourtney har jo bare litt antydning, det er ikke viker. Jeg har dypere, det er liksom bare babyfjoner oppi der. Enkleste er vel bare å  ha hår over, lav løs hestehale, ikke sånn stram Kim-hestehale.

Anonymkode: ad617...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vel det i større eller mindre grad. Ingen som bryr seg eller legger merke til det med mindre man blir spurt spesifikk om å se ser og legge merke til det. Men har sett på YouTube at det tipses om å dekke vikene med øyeskygge. Det fins også hårpudderskygge. Om vikene er noe som har blitt mer fremtredende med alderen kan du ta noen runder PRP behandling for å øke hårveksten igjen, men det hjelper ikke om du aldri har hatt hårrøtter der. Det fins også oljer som castoroil, og produkter som root spray/skum som gjør at hårene blir/ser litt tykkere og dermed tettere ut. 

Anonymkode: 36b85...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...