Gå til innhold

Jeg er så irritert! Er det noen måte jeg kan unnslippe barnebidrag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk for et par dager siden en telefon fra en ONS jeg hadde for nesten et halvt år siden. Jeg, skarve 20 år, skal bli pappa!!! Ååh, jeg er så forbannet! Hun sa hun gikk på pillen! Jeg spurte henne flere ganger og hun SVERGET at hun var skuddsikker!!!

Hva faen skal jeg gjøre nå??? Jeg kan jo ikke bli far - jeg vet jo knapt hvordan jeg skal ta vare på meg selv!! Hun sier jeg ikke trenger å være tilstede for ungen, enda godt det, men at hun krever at jeg stiller opp med barnebidrag!!!

JEG MÅ STILLE OPP MED PENGER I 18 ÅR ETTER Å HA BLITT LURT!!!!!! Det skulle faen meg vært kriminelt!!!

Jeg har vært helt fra meg siden jeg fikk beskjeden. Sitter bare inne og forbanner uflaksen min og denne løgnaktige møkkakjerringen! Hva skal jeg gjøre???!!! Må jeg gi en hel haug av den lille lønnen jeg har (er student med deltidsjobb) til denne heksen??? Må jeg skaffe meg en bedre betalt jobb??? Aaaargh, jeg er så fortvilet!

Men det jeg egentlig mest vil vite... Er det noen som helst måte å snyte systemet på??? Kan jeg erklære meg økonomisk invalid på en eller annen måte, eller unndra meg bidragsplikten på et annet vis?? Eller må jeg gjøre noe drastisk som å rømme landet eller fake min egen død???

Setter STOR pris på om noen kan gi meg noen dyrebare råd her!!!

Anonymkode: 52281...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde kreve farskapstest 🙂 

Og så kommer du nok til å angre hvis ungen er din og du ikke involverer deg med h*n. 

Anonymkode: bf90b...16a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første, bli voksen og ta ansvar for ditt eget barn. Det er ikke den lille sin skyld at du føler deg lurt. Og til senere, husk å bruk kondom.

Selvfølgelig må du betale bidrag for ditt eget barn. Det heter å ta ansvar.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krev farskapstest så fort ungen er født, plutselig er det ikke din unge, det har skjedd flere. 

Men nei, om det er din unge så må du nok punge opp ja. 

Anonymkode: 8f5cc...ea6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er student med en liten jobb ved siden av vil de ikke kreve store bidraget av deg, så dette går nok bra. Du vil måtte betale mer når du er ferdigstudert og kommer ut i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke har høy nok inntekt,  må du ikke betale bidrag.

Pust med magen og ta tida litt til hjelp. Kanskje ønsker du etter hvert å bli kjent med barnet også?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg alltid insisterer på analsex. Bedre sex og ingen risiko for barnebidrag.

Anonymkode: 884bf...57b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pule betyr mulighet for barn. Prevensjon er ikke 100% sikkert. Ta ansvar og sørg for at barnet ditt vokser opp til å bli et bra menneske med godt forhold til sin far! Velkommen til voksenlivet! 

Anonymkode: bff56...76c

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåpelig at du skal tenke at du ble lurt. Mange vet vel at prevensjonsmidler er aldri 100% sikkert, selv kondom og. Du tok risikoen og det er konsekvensene.

Anonymkode: a72e5...c94

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor MÅ dere ha ons? Er fitte så viktig? og det virker ikke som dere gidder å tenke på kondom selv. kvinnens ansvar vettu...

Uansett, irriterende at hun ble gravid da. 

Anonymkode: 92a62...5ae

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to valg:

1. Du kan manne deg opp og bli voksen, og kanskje etterhvert få en relasjon til ditt første barn.

2. Du kan fortsette å være en drittunge og dermed ikke få noen relasjon til barnet, uten at det gjør at du slipper å betale bidrag.

 

Om hun gikk på pilla eller løy er irrelevant. Hun er nå mor til ditt kommende barn, og da må dere forsøke å starte på nytt som kommende foreldre til et barn. Det betyr at du må gjøre ditt beste for å samarbeide med henne, til tross for at dere kommer til å være uenige om mulig. At hun sa hun gikk på pilla er bare den første av mange kameler du må svelge.

Anonymkode: e90c1...6f4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd å lage på KVINNEguiden. Du kommer sikkert til å få masse fine svar på hvordan du kan lure deg unna barnebidrag her. :ironi:

Anonymkode: 331a7...2e2

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du faen blind eller kan du ikke lese skikkelig??? HUN LOVET AT HUN GIKK PÅ PILLEN!!!!!!!! Det er da ingen konsekvenser å snakke om da!!!!

Anonymkode: 52281...848

Pilla er ikke 100% sikker. Alle vet det. Din pikk, ditt ansvar,  bruk kondom.

Anonymkode: d5ab5...67b

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...