Gå til innhold

Er det veldig uvanlig å røyke for de som er 20 år . jeg vil begynne å røyke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er okay å være idiotisk nok til å røyke, så lenge det er fest og alkohol? Aldri forstått meg på fenomenet festrøyking, hvis man ikke er avhengig av røyk, kan jeg ikke fatte å begripe at folk gidder å røyke bare fordi de skal drikke..

Jeg røyker forøvrig ts, og du burde ikke begynne. Jeg begynte for snart 18 år siden, da var det så innmari kult å røyke, alle gjorde det. Jaggu sitter en her enda, med den idiotiske vanen spm koster skjorta og helsa, og litt til. 

 

Epok er en helt hvit snus, den var genial, og var veldig på vippen til å få meg til å begynne å snuse i istedenfor. Men den er borte fra butikkene nå, så da blir det røyk i istedenfor. Forbannede regel altså, den hindrer jo ikke folk i å røyke/snuse..

Anonymkode: d72e4...2fc

Eg veit ikkje heilt kva det er med alkohol og nikotin altså, får en i seg alkohol vil en gjerne ha nikotin også🧐 aldri sagt det er okei eg, seier berre at det er meir vanlig, mykje meir vanlig😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er okay å være idiotisk nok til å røyke, så lenge det er fest og alkohol? Aldri forstått meg på fenomenet festrøyking, hvis man ikke er avhengig av røyk, kan jeg ikke fatte å begripe at folk gidder å røyke bare fordi de skal drikke..

Jeg røyker forøvrig ts, og du burde ikke begynne. Jeg begynte for snart 18 år siden, da var det så innmari kult å røyke, alle gjorde det. Jaggu sitter en her enda, med den idiotiske vanen spm koster skjorta og helsa, og litt til. 

 

Epok er en helt hvit snus, den var genial, og var veldig på vippen til å få meg til å begynne å snuse i istedenfor. Men den er borte fra butikkene nå, så da blir det røyk i istedenfor. Forbannede regel altså, den hindrer jo ikke folk i å røyke/snuse..

Anonymkode: d72e4...2fc

Ts: er epok sluttesnus? Om det er det så viste jeg ikke det. Jeg brukte denne en periode, og merket det som helt normal snus.

Anonymkode: 027de...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts: er epok sluttesnus? Om det er det så viste jeg ikke det. Jeg brukte denne en periode, og merket det som helt normal snus.

Anonymkode: 027de...7c3

Epok er en normal snus som ikke misfarger tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Ts: Vanskelig å finne kjæreste pga av røyk? Snus er jo like ekkelt. 

Anonymkode: 027de...7c3

Nei, det er det virkelig ikke. Jeg har aldri røyka eller snusa, og misliker lukten av snus. Men den kjenner jeg bare i det noen åpner en snusboks. At folk røyker kjenner du med en gang, det lukter av dem hele tida. Jeg kunne faktisk ikke vært sammen med noen som røyka fast (festrøyking aksepterer jeg). Snus går greit, selv om det beste er om de ikke snuser også. 

Anonymkode: 08bc3...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å begynne å røyke vil være helt apekatt av deg å gjøre. Du unngår heller ikke misfargede tenner på den måten.

Min anbefaling til deg er nikotintyggegummi.   Jeg gikk over fra snus til tyggisen for seks måneder siden helt knirkefritt. Men nå er jeg heeeeelt hekta på tyggegummien da🤪

Prøv Nicotinell tropisk frukt. Den er bare helt fantastisk. De andre smaker høgg.

Anonymkode: fc464...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har du lyst til å begynne å røyke, så begynner du å røyke spør du meg. Jeg begynte selv når jeg ble 18, og synes det er utrolig godt med røyk:-) Vil ikke slutte å røyke nå(er 23) og tenker at om jeg koser meg med røyk til jeg er 30 så er det helt greit! 

Det er mange jenter på min alder som røyker hvertfall! Har du prøvd røyk før? Du må sikkert røyke ca 10 sigaretter og begynne å trekke ned før det blir skikkelig godt:-) Det er ditt valg og ingenting å skamme seg over, mange synes jenter som røyker er litt sexy i tillegg;-) hvis du ser ganske ok ut da.

Endret av Ariel95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.9.2018 den 19.26, AnonymBruker skrev:
 

Ja, lurer på dette. Jeg snuser pr tidspunkt, og det er jeg ikke flau over. Mange gjør jo det. Men røyking er det vel ikke så mange unge som driver med? Veldig fintom noen som varer jobber i matvarebutikken. Ser dere ofte unge folk som kjøper røyk? Jeg vil bytte ut snusen med røyk. Fordi snus misfarger tennene mine. 

Anonymkode: 027de...7c3

Røyk misfarget tennene mer. Gå over til nikotindrops :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sokkar skrev:
 

Røyk misfarget tennene mer. Gå over til nikotindrops :)

Men trakk du inn i munnen og så ned eller magedrag rett ned? Har litt å si hvor lenge røyken er i munnen... slutta du pga misfargingen?

Anonymkode: d0b15...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men trakk du inn i munnen og så ned eller magedrag rett ned? Har litt å si hvor lenge røyken er i munnen... slutta du pga misfargingen?

Anonymkode: d0b15...1b2

Slutta for hud, hår, helse og økonomi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ariel95 said:
 

Har du lyst til å begynne å røyke, så begynner du å røyke spør du meg. Jeg begynte selv når jeg ble 18, og synes det er utrolig godt med røyk:-) Vil ikke slutte å røyke nå(er 23) og tenker at om jeg koser meg med røyk til jeg er 30 så er det helt greit! 

Det er mange jenter på min alder som røyker hvertfall! Har du prøvd røyk før? Du må sikkert røyke ca 10 sigaretter og begynne å trekke ned før det blir skikkelig godt:-) Det er ditt valg og ingenting å skamme seg over, mange synes jenter som røyker er litt sexy i tillegg;-) hvis du ser ganske ok ut da.

:kari:

Anonymkode: d8108...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...