Gå til innhold

Hvorfor plasseres ikke narkisene i brakker langt til helvete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lærte vi ingenting av Petter uteligger? Du får flytte i en brakke lang til helvete du, så får du fred.

 

Anonymkode: 80437...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lærte vi ingenting av Petter uteligger? Du får flytte i en brakke lang til helvete du, så får du fred.

 

Anonymkode: 80437...143

Du har tydeligvis ikke hatt narkiser til nabo. At barnas sykler og barnevogner blir ramponert av narkiser. Høy musikk til alle døgnets tider. Sprøytespisser overalt. 

Jeg har null sympati med dem. Plasser de langt vekk fra sivilisasjonen. 

Anonymkode: 9224c...cf2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lærte vi ingenting av Petter uteligger? Du får flytte i en brakke lang til helvete du, så får du fred.

 

Anonymkode: 80437...143

Mener du virkelig at narkomanes oppførsel skal gå utover andre, og vi bare skal godta det fordi de sliter? Det er mange der ute som sliter psykisk og klarer å holde seg unna rus. Det er mange rusmisbrukere som ikke er kriminelle eller en fare eller byrde for et helt nabolagt. Skal vi virkelig godta slik oppførsel, fordi 4 snille, rolige narkomane har vært på TV'en for å vise hvor snill og god de er? Nei! Du vet tydeligvis ikke hvordan det er å bo i et slikt nabolagt. For tro meg, da hadde du snudd om tvert! 

Anonymkode: bce8c...1a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lærte vi ingenting av Petter uteligger? Du får flytte i en brakke lang til helvete du, så får du fred.

 

Anonymkode: 80437...143

Bare sånn at du vet det. Det programmet viste oss at det er mennesker det er snakk om, med forskjellige bakgrunner osv. Men det vi møter på i hverdagen er ikke personen bak, vi møter rusmisbrukeren. Vi kan ikke ta hensyn, vi kan ikke "fokusere på mannen bak heroinen". Det hjelper jævlig lite og stå der og være sympatisk og si "Jeg forstår du sliter" når en rusa narkis står å pisser på verandaen din midt på lyse dagen. For så å stjele et askebeger og en sykkelpumpe rett foran øynene på deg. De ser ikke en gang at de står foran et annet menneske, de er helt i sin egen lille verden. 

De som må flytte, er de som skaper problemer for andre. Forståelse, empati og sympati kommer du absolutt ingen vei med når det gjelder narkomane. Ville likt å se deg bo i et bygg fult av narkomane. Da hadde du spist opp dine egne ord på sekunder. 

Anonymkode: bce8c...1a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og nedsettende innlegg.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller hatt en narkis som nabo enn en "enslig" "mindreårig" "asylsøker" som nabo. Faktisk skulle jeg ønske at alle pengene vi bruker på å hjelpe andre lands folk skulle bli brukt på vårt eget folk.

Anonymkode: 4e020...63b

Du vet vel hvor mye bråk disse narkisene lager?

Anonymkode: 2bb27...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.9.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får blytunge narkiser fine boliger i rolige nabolag, eller flotte leiligheter i idylliske leilighetskomplekser? Hvorfor blir de ikke plassert i brakker til helvete langt fra hardtarbeidende, ærlige, skattebetalende mennesker?

Én eneste narkis er nok til å ødelegge et helt nabolag. Deres destruktive kraft er formidabel.

 

Hadde de blitt plassert i brakker, langt vekk fra folk, ville alle hatt det bedre. Vanlige folk ville vært trygge, fellesskapet ville spart penger, kriminaliteten ville gått ned. Til og med narkisene ville fått det bedre, siden det da ville blitt vanskeligere for de å kjøpe dop.

Anonymkode: b3fab...6f1

Ikke sant at hvis DU fikk styre og stelle - at alt hadde blitt bra? 

Selveste unntaket i seg selv. 

Hvis du bodde langt fra et punkt hvor du kunne kjøpe mat, hadde du da tenkt: flott, da spiser jeg ikke så mye. Flott, så har jeg noe som stimulerer meg til å spise mindre. Fordi hvis jeg har lang avstand til matbutikken tenker jeg meg nemlig 3-10 ganger over å kjøpe den sjokoladen... siden det er så stress, liksom. Og narkomane er ikke så despo etter rusmiddelet sitt, fortsetter heller å se på tekst-TV... slappe av, rus er overvurdert. 

Alt takket være deg!

renner en tåre nedover kinnet mitt. 

Hulk hulk. Jeg er rørt. Ps, tenk på hvor slank du kommer til å bli!! Vi elsker oss selv. Yeah. Kos og klem. Tra la la 

Anonymkode: c9abc...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet vel hvor mye bråk disse narkisene lager?

Anonymkode: 2bb27...37a

Ja, og kreftpasienter har det vondt. 

Mener du at bråket er av betydning? Hvorfor er det av betydning? Narkomane er også mennesker. Mener du at det har betydning fordi du bryr deg om livskvalitet? 

Men det er jo flaut å bry seg om livskvalitet. Da må man ha intelligens, og alle vet at intelligens er tabu. Da må man jo ha en kritisk tanke og to og kritikk er forbudt. 

For alt du vet kan det være at de narkomane har tatt på seg en livsoppgave slik at du skal slippe. Slik at du kan ha luksusen av å se noe slik det er - på ordentlig. Men du liker det jo ikke ...

men når du sier du ikke liker det avslører du også at du har muligheter til å mislike utlendinger. TABU!!! Da eier du kritisk Røst. Taaabuuuuuu

 

Anonymkode: c9abc...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er 16 år forresten

Anonymkode: d857f...d46

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og kreftpasienter har det vondt. 

Mener du at bråket er av betydning? Hvorfor er det av betydning? Narkomane er også mennesker. Mener du at det har betydning fordi du bryr deg om livskvalitet? 

Men det er jo flaut å bry seg om livskvalitet. Da må man ha intelligens, og alle vet at intelligens er tabu. Da må man jo ha en kritisk tanke og to og kritikk er forbudt. 

For alt du vet kan det være at de narkomane har tatt på seg en livsoppgave slik at du skal slippe. Slik at du kan ha luksusen av å se noe slik det er - på ordentlig. Men du liker det jo ikke ...

men når du sier du ikke liker det avslører du også at du har muligheter til å mislike utlendinger. TABU!!! Da eier du kritisk Røst. Taaabuuuuuu

 

Anonymkode: c9abc...ff5

Hva i.. hva er det du snakker om? Tabu? Hva har det med saken og gjøre? Vet du egentlig hva tabu betyr? 

Anonymkode: bce8c...1a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig i dette. 

Personlig synes jeg veldig synd på rusmisbrukere og særlig de som røyker hasj og narkomane. Deres liv er litt tapt og de har en sløvhet, hjerneskade eller hva det nå er som gjør dem til slike skrullinger uten evne til sosial oppførsel. Det er tragisk og jeg har vondt av dem, men tror det er mye bortkastet å gi de hjelp da de sjelden lykkes å slutte med misbruket. 

Man bør ha de er sted der de ikke påvirker barn/ unge som er friske. Og et sted litt unna storbyer og steder de vil skape mye uro. 

Så får man legge ressursene i å forebygge at barn og unge kommer borti samme skiten. 

Anonymkode: 6ed20...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎09‎.‎2018 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Bor rett ved siden av en blokk med folk som har problemer med narkotika osv., det har aldri vært et problem. 

Anonymkode: 7aa5e...ad2

Det gjør jeg også, her er det tyverier, tigging, dealing, av og til politiaksjoner osv,

Anonymkode: 764f8...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får blytunge narkiser fine boliger i rolige nabolag, eller flotte leiligheter i idylliske leilighetskomplekser? Hvorfor blir de ikke plassert i brakker til helvete langt fra hardtarbeidende, ærlige, skattebetalende mennesker?

Én eneste narkis er nok til å ødelegge et helt nabolag. Deres destruktive kraft er formidabel.

 

Hadde de blitt plassert i brakker, langt vekk fra folk, ville alle hatt det bedre. Vanlige folk ville vært trygge, fellesskapet ville spart penger, kriminaliteten ville gått ned. Til og med narkisene ville fått det bedre, siden det da ville blitt vanskeligere for de å kjøpe dop.

Anonymkode: b3fab...6f1

Hvis de bor i nabolag hvor de møter dine holdninger er de allerede «i brakker langt til helvete».

Anonymkode: 40ea6...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/23/2018 at 2:29 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor plasseres ikke narkisene i brakker langt til helvete?

Om du er ensom så vet jeg ikke helt om dette er den beste måten å få seg venner på.

Anonymkode: 0644d...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 14.43, Mkigjen skrev:

Hvorfor stoppe ved narkiser? Vi kan også ta alkiser, utlendinger, enslige mødre, kriminnele

Hva har enslige mødre med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De burde plasseres så nært politikere, de med økonomisk makt over helse-og sosial dusjsett og helsebyråkrater som mulig. 

Anonymkode: 32e65...b46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De burde plasseres så nært politikere, de med økonomisk makt over helse-og sosial dusjsett og helsebyråkrater som mulig. 

Anonymkode: 32e65...b46

*budsjett 

Anonymkode: 32e65...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De burde plasseres så nært politikere, de med økonomisk makt over helse-og sosial dusjsett og helsebyråkrater som mulig. 

Anonymkode: 32e65...b46

Jeg synes de burde innkvarteres hos hver sin eplekjekke forstadsfamilie.

Anonymkode: 40ea6...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mkigjen skrev:

En gruppe vi liker å mislike

Da misliker du mange! Halve befolkningen vil oppleve å være enslig forsørger kortere eller lengre periode i livet... narkomane er de enslige forsørgere mest av alt er redd barna deres skal komme borti. 

Anonymkode: 6ed20...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...