Gå til innhold

Mennesker som tar bilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de er litt dumme og late

Anonymkode: 5fc79...453

Sier du det til eldre mennesker også, eller mennesker med skader eller sykdom som derfor ikke har noe valg? Hyggelig. Du er ikke ung for alltid du heller vet du, og ting kan plutselig skje. Blir vel dum og lat du også da 👍🏻 Du får sørge for at politikerne bygger ut kollektivtransporten rundt om i landet, du som er så smart -på forhånd takk 🙂👍🏻

Anonymkode: a7f7e...595

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.9.2018 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Synes du skal tenke du er heldig som har den muligheten. Noen må faktisk ta bilen av ulike årsaker, og det bør du kanskje tenke mer på?

 

Anonymkode: 64e36...022

Hvor lenge skal jeg tenke på det da?

2 minutter? 20 minutter? 2 timer? 2 dager? 2 uker?

hæææææ?

tenke-eksperten må svare!

har du tenkt på det, du som oppfordrer andre til å tenke???

har du bra tanker eller er du kjedelig?

Anonymkode: 87d4b...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at her jeg bor er det ikke noe alternativ til bil. Det går en bybuss i timen, og den skal gjennom hele byen. Så en enkelt tur for å hente barn, handle, til lege osv ender fort å ha 3-4 timer hvis man ikke er på plass og får tatt bussen til/fra akkurat når bussen går. Og er man heldig å rekker bussen, tar det ofte 1 time lenger. Så i en hektisk hverdag fungere det ikke. 

Anonymkode: b7672...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal jeg tenke på det da?

2 minutter? 20 minutter? 2 timer? 2 dager? 2 uker?

hæææææ?

tenke-eksperten må svare!

har du tenkt på det, du som oppfordrer andre til å tenke???

har du bra tanker eller er du kjedelig?

Anonymkode: 87d4b...25f

La oss si at jeg tar den safe veien. Dvs 2 uker. Sitter på en stein og tenker hardt. 

Er jeg da garantert resultater eller er det waste of time?

vil rådet ditt ta meg til nye høyder? 

Ps, hvilke steiner gir best og lettest tankevirksomhet? Anbefaler du noe? Eller gir det bedre tankeresultater å glo i veggen og TENKE?

da expert haz arrived. 

Nå må du sette opp et helt tankesystem, selve tenkeren over alle tenkere. Hvordan ser man ut når man oppnår det edleste av alle tanker? Eller er du en som glor mistenkelig på andre og utbasunerer ordet tenke etterpå? Dvs normen. 😕 hvis du legger sammen 2+2 har du tenkt. Flink jente. 

Matcher ikke deg, jeg. Jaja. Men noen har fått talentet ‘å tenke’, så ser vi på dem tenke. Som regel føles det som å se en person som har 5 puslespill-biter og det er så utrolig vanskelig. Og man kan aldri tillate seg å ha flere enn 3 puslebiter selv.. da slapper tenkeren av, for da er han sjefstenkeren. Jippi. 

Anonymkode: 87d4b...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om disse menneskene? Jeg går, sykler eller tar kollektiv transport hver gang. 😊

Anonymkode: 2c8c3...8e8

Så flink du er da😊 Har seks mil til jobb der jeg jobber skift, så jeg må ha bil😉 Er heller ikke spesielt glad i å traske. Å sykle er greit, men helst nedover😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle jeg syķlet og gått til butikk og jobb så hadde jeg blitt altfor svett. Jeg tar bil. Har ikke barn forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal reise kollektivt til jobb tar det med ca 2,5 time hver vei med to busser, tog og gangtid. Å kjøre bil tar omtrent en time hver vei. Enkelt valg!

Anonymkode: ae4fa...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om disse menneskene? Jeg går, sykler eller tar kollektiv transport hver gang. 😊

Anonymkode: 2c8c3...8e8

Men du har kanskje ikke jobben 45 min unna og 3 unger du skal levere i barnehage og skole?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...