Gå til innhold

Er det noen brukere dere liket ekstra godt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, _popcorn_ skrev:

Leste denne tråden før jeg la meg i går, og våkna opp av mareritt om at folk skrev at jeg var en av brukerne dem virkelig ikke likte:cry3:

Jeg synes du er en hyggelig bruker :)

@Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt :) Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gregor Clegane
8 timer siden, Winza skrev:

Jeg synes du er en hyggelig bruker :)

@Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt :) Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄

Takk for hyggelig omtale! Den går for øvrig i retur. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Der er som oftest de samme brukerne som går igjen i slike tråder og det rare er at jeg sjeldent har lagt merke til noen av dem. Så av nysgjerrighet, henger dere i samme dagbøker og ordleker, eller deltar dere i samme underforum? 

Hva gjør at man legger mer merke til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Der er som oftest de samme brukerne som går igjen i slike tråder og det rare er at jeg sjeldent har lagt merke til noen av dem. Så av nysgjerrighet, henger dere i samme dagbøker og ordleker, eller deltar dere i samme underforum? 

Hva gjør at man legger mer merke til noen?

Godt spørsmål Bøff Eløff. :blomst: Jeg måtte tenke meg om. 

De jeg kjenner best her er nok de jeg har våset med i tulletråder til å begynne med, og så har vi blitt bedre kjent etter hvert. Og noen har jeg også truffet *i det virkelige liv*. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Der er som oftest de samme brukerne som går igjen i slike tråder og det rare er at jeg sjeldent har lagt merke til noen av dem. Så av nysgjerrighet, henger dere i samme dagbøker og ordleker, eller deltar dere i samme underforum? 

Hva gjør at man legger mer merke til noen?

Begge, henger man aldri på sosial prat så er nok ikke jeg like kjent for dem :P 

Når man henger i samme tråder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aldrisur skrev:

De jeg kjenner best her er nok de jeg har våset med i tulletråder til å begynne med, og så har vi blitt bedre kjent etter hvert. Og noen har jeg også truffet *i det virkelige liv*. 

Personlig tror jeg at jeg har truffet flere av dere i mitt forrige liv, siden jeg gjenkjente dere straks. :opplyser: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aldrisur liker jeg 😍 For en del år siden da jeg var knust psykisk pga en kollega/mellomleder, da var Aldrisur ett virkelig lyspunkt for meg ❤ 

Nå bruker jeg ikke fullt så mye tid på kg lenger så følger ikke med på så mange enkeltbrukere, uten om @Asti som er gull i tråden om CBE 💪

Endret av Torden
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Personlig tror jeg at jeg har truffet flere av dere i mitt forrige liv, siden jeg gjenkjente dere straks. :opplyser: 

Kanskje vi levde i istiden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Personlig tror jeg at jeg har truffet flere av dere i mitt forrige liv, siden jeg gjenkjente dere straks. :opplyser: 

Du asså...:rodmer:

1 minutt siden, Torden skrev:

@Aldrisur liker jeg 😍 For en del år siden da jeg var knust psykisk pga en kollega/mellomleder, da var Aldrisur ett virkelig lyspunkt for meg ❤ 

Nå bruker jeg ikke fullt så mye tid på kg lenger så følger ikke med på så mange enkelt brukere, uten om @Asti som er gull i tråden om CBE 💪

Så utrolig hyggelig sagt av deg. :klemmer:

Enig med det om @Asti. Hun er skikkelig god å ha på Rampelys. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Bøff Eløff said:

Der er som oftest de samme brukerne som går igjen i slike tråder og det rare er at jeg sjeldent har lagt merke til noen av dem. Så av nysgjerrighet, henger dere i samme dagbøker og ordleker, eller deltar dere i samme underforum? 

Hva gjør at man legger mer merke til noen?

Tråden ligger på sosialprat og da er det nok først og fremst de som er her som blir nevnt. Hadde tråden blitt postet på Rampelyset eller Vi som sørger så hadde man nok fått mange andre navn.

   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Winza skrev:

Kanskje vi levde i istiden?

Som sagt; jeg kjente deg igjen med en gang da også. 
preview-1fps-000140.13.320x173m.png
      Jeg gjemte meg, men du fant meg alltid. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Som sagt; jeg kjente deg igjen med en gang da også. 
preview-1fps-000140.13.320x173m.png
      Jeg gjemte meg, men du fant meg alltid. :fnise: 

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Skjotta said:

Åh... nå fikk jeg skikkelig ungdomsskolen vibber her. Nostalgisk.

Jeg også. Mangler fortsatt kåring av ballets konge og dronning her, men vi har i alle fall slått fast hvem som er innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Winza skrev:

Jeg synes du er en hyggelig bruker :)

@Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt :) Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄

Oj dette var en hyggelig opplevelse,  du skal alltid få litt ostekake når du vil. :) :sol: :) Man skinner best blandt venner.

Jeg la også merke til at doktoren og jeg henger godt sammen ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nietsoj skrev:

Oj dette var en hyggelig opplevelse,  du skal alltid få litt ostekake når du vil. :) :sol: :) Man skinner best blandt venner.

Jeg la også merke til at doktoren og jeg henger godt sammen ...

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nietsoj skrev:

:skratte:

var det ikke det jeg tenkte

Han er glad i blod og du var nærmest, kanskje det er derfor sitatet har beveget seg nærmere han? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...