Gå til innhold

Frivillige kvinner ved norske asylmottak innleder forhold til unge, enslige asylsøkere


Opplyst

Anbefalte innlegg

I alle år har norske menn blitt fortalt, av feministene, at helvete på jord er Thailand og Pattaya.

I virkeligheten, derimot, ser det ut til at helvete på jord er på norske asylmottak

Endret av Opplyst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er første gangen jeg oppdaget det, og artikkelen er fra i dag, så hvor du har sett det tidligere er utenfor mitt virke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Opplyst skrev:

I alle år har norske menn blitt fortalt, av feministene, at helvete på jord er Thailand og Pattaya.

I virkeligheten, derimot, ser det ut til at helvete på jord er på norske asylmottak

Tenker det er rimelig likestilt, begge deler er superekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Opplyst said:

I alle år har norske menn blitt fortalt, av feministene, at helvete på jord er Thailand og Pattaya.

I virkeligheten, derimot, ser det ut til at helvete på jord er på norske asylmottak

Her hevder du at norske menn ikke mener at prostitusjonen av f.eks. barn er et helvete, at det bare er noe feministene har fortalt dem. Du insinuerer at dette er en løgn.

Det som er avslørt foregår ved norske asylmottak er forkastelig og det er ingen her på forumet som har ytret noe annet heller, så jeg vemmes over ditt forsøk på å bagatellisere den vanvittige prostitusjonen i land som Thailand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...