Gå til innhold

Hvor mange bryr seg om stor aldersforskjell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange jenter er det egentlig som er interessert i å ha sex med menn som er dobbelt så gamle som dem? Jeg skjønner ikke at ei jente på 20 kan være interessert i en over 40. Men har en kollega på 48 som sier han bare dater jenter under 25. Ikke er han rik, ikke spesielt pen heller. Syns det er så rart....? Men godt mulig det er jeg som er rar som ikke skjønner det. 

Anonymkode: ac6c2...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skryter han eller dater han faktisk disse damene? De fleste er vel lite interessert i så mye eldre menn. Og kollegaen din høres rimelig umoden ut .

Anonymkode: 00e17...d92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært unntaksvis at jeg har datet menn som er såpass mye eldre. Det har skjedd én gang da jeg var tidlig i tyveårene at jeg datet en som var 20 år eldre. Nylig har jeg truffet en som er 18 år eldre (er i slutten av tyveårene nå), og alderen er definitivt et minus, men da er det jo andre ting som veier opp veldig. Som at han har vært et idol for meg lenge (i tillegg til at han er slank/trent og ser veldig bra ut for alderen). Som regel er mennene jeg dater kanskje 5-9 år eldre enn meg. 

Høyere alder i seg selv er jo et minus, så mennene som fortsetter å ha draget er jo de som har noe som veier ganske tungt i andre enden. 

Så for din kollega vil jeg si det er en av to muligheter: 1. Han juger. 2. Han prioriterer lav alder over alt annet, og ser det som et mål i seg selv. Dvs. han ville heller tatt en uattraktiv jente på 24 enn en attraktiv på 40, og legger seg etter jentene som ikke får oppmerksomhet fra jevnaldrende. 

Med mindre man skiller seg ut på eksepsjonelt vis så kan man ikke velge og vrake blant attraktive unge jenter når man er 48, så enkelt er det. 

Anonymkode: 6de7a...e9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste jeg har datet var 8 år eldre og det var og er tett ved grensen min iallefall.

Anonymkode: 4a373...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært interessert i dobbelt så gamle menn. Ble lagt an på av dem da jeg var yngre, men det var stort sett en ubehagelig opplevelse. Jeg tenkte rett og slett ikke på dem som attraktive eller interessante på den måten.

Nå som jeg har bikket 30 så ville jeg aldri i livet datet noen som er 60. Ikke 50 heller for den saks skyld. Man merker aldersforskjellen godt og jeg synes ikke at menn på den alderen er attraktive.

Eldste jeg har vært sammen med vår 6 år eldre og til og med da merket jeg aldersforskjellen noen ganger.

Jeg tenker at når jeg merker aldersforskjellen på en negativ måte så er det ikke noen jeg ønsker et forhold med.

Anonymkode: 15d10...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er langt mellom jenter på 25 som ville date en type på 48 alså! Vet ikke helt om jeg tror på kollegaen din TS, at han foretrekker det er en annen ting enn at han får det. Når det er sagt, så har jeg vært på slike nettdating-plasser, og der ser jeg jo at menn min alder, snart 50 skiver ofte i profilen at de vil ha kvinner mellom 26 til 38. For de føler seg så unge, virile og hva nå enn. Ja tenker jeg, det er vi andre som nærmer oss 50 også. Synes de virker veldig umodne. 

Anonymkode: 03ac7...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skryter han eller dater han faktisk disse damene? De fleste er vel lite interessert i så mye eldre menn. Og kollegaen din høres rimelig umoden ut .

Anonymkode: 00e17...d92

Han er skrekkelig umoden. Og tanken har streifet meg på at det bare er skryt. Ble nylig skilt, og påstår han treffer nye unge damer hver helg.... 

Anonymkode: ac6c2...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til sex betyr ikke alderen særlig mye, men når det kommer til forhold, så går jeg ikke mye eldre.

Anonymkode: 51017...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sex med noen uten at det er følelser involvert, men for min del synes jeg 10 års aldersforskjell er absolutt max. Er 23 år. 

Anonymkode: bcc22...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venninner som har forsøkt å koble meg opp med venninnene deres og her snakker vi om en aldersforskjell på 19 år....jeg er 38. Har takket nei fordi det er for kleint, men hadde jeg vært i "fylla har skylda" humør så hadde jeg takket ja. Har vel egentlig takket nei pga forfengelighet og fordi jeg ikke er millionær. Hadde jeg vært rik og vellykket hadde det vært mer akseptert av en eller annen grunn. Kunne ikke tenkt meg å ha noe forhold med disse yngre damene men sex hele natt hadde absolutt vært på bordet. 

Anonymkode: aebd6...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen sier sex er greit med stor aldersforskjell, men ikke forhold... ser litt at det er forskjell der. Men er man 19-20, er da menn mellom 40-50 attraktive nok til å ha sex med? Jeg tente overhode ikke på så gamle menn da jeg var ung. Er i 40 årene selv, og syns jo ikke 40-50åringer er gamle nå. Men da jeg var 20, neitakk!

TS

Anonymkode: ac6c2...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at noen sier sex er greit med stor aldersforskjell, men ikke forhold... ser litt at det er forskjell der. Men er man 19-20, er da menn mellom 40-50 attraktive nok til å ha sex med? Jeg tente overhode ikke på så gamle menn da jeg var ung. Er i 40 årene selv, og syns jo ikke 40-50åringer er gamle nå. Men da jeg var 20, neitakk!

TS

Anonymkode: ac6c2...e10

For de aller fleste, med unntak av internasjonale kjendiser, nei. 

Jeg syntes 50 var steingammelt da jeg var 20. Er 28 nå, og det er fortsatt for gammelt for meg. Er jeg singel når jeg blir 38-39 så vil jeg vurdere det.

Anonymkode: 6de7a...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser at noen sier sex er greit med stor aldersforskjell, men ikke forhold...

 

Men da jeg var 20, neitakk!

TS

Anonymkode: ac6c2...e10

VI snakker om tilfeller hvor det finnes en gjensidig interesse. Kvinner i 20 åra har veldig lite å tilby når det kommer til det mentale uansett hvor sexy de er. 

Anonymkode: aebd6...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 og syns grensa går på 3-4 år eldre. For min del altså. Hva andre gjør får være deres sak. Jeg skjønner bare ikke hva en mann på 30 skal med ei jente på min alder. Mest fordi jeg tenker at i den alderen er det på tide å bli voksen og slå seg til ro med familie, mens jeg selv overhode ikke er på det stadiet. Derfor tenker jeg at menn som er rundt 30 er umodne når de vil ha så unge jenter

Anonymkode: 8cf8b...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VI snakker om tilfeller hvor det finnes en gjensidig interesse. Kvinner i 20 åra har veldig lite å tilby når det kommer til det mentale uansett hvor sexy de er. 

Anonymkode: aebd6...9ec

Godt poeng 😀

Anonymkode: ac6c2...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at noen sier sex er greit med stor aldersforskjell, men ikke forhold... ser litt at det er forskjell der. Men er man 19-20, er da menn mellom 40-50 attraktive nok til å ha sex med? Jeg tente overhode ikke på så gamle menn da jeg var ung. Er i 40 årene selv, og syns jo ikke 40-50åringer er gamle nå. Men da jeg var 20, neitakk!

TS

Anonymkode: ac6c2...e10

Min ff var 49 da jeg var 22. 

Anonymkode: 51017...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min ff var 49 da jeg var 22. 

Anonymkode: 51017...e50

Hvorfor er ei på 22 intr i en ff på 49? Lurer oppriktig på det, sier ikke det er feil eller noe. Jeg spør bare for å prøve skjønne...

Anonymkode: ac6c2...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...