Gå til innhold

Swingers/sexklubb kunne du tatt med deg


tomba701

Anbefalte innlegg

Hei todelt spørsmål her:

1) Kunne du tatt med deg dama di inn på en swingers/sexklubb ? Det kunne være at dere bare ville inn for å se hvordan det var der av ren nyskjerrighet - kanskje blitt litt "sultne" og "spist" hjemme etterpå eller kanskje dere tenner på å ha sex foran andre evt ha med flere på sex ?

2) Kunne du som dame enten alene eller sammen med venninne(r) gått inn på en slik klubb - da enten for å se (nyskjerrig) eller kanskje by opp til litt sex ? leve ut noen fantasier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) hadde blitt drit pissed om typen min foreslo sexklubb og sex med andre.

2) nei

Anonymkode: 228dd...c47

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne teoretisk sett vært inne og bare sett på. Men aldri i livet om jeg kunne hatt sex der. Verken med partner mens andre så på eller med en ukjent. 

Anonymkode: b54cd...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Ja og

2) ja (men forutsatt at jeg var singel noe som jeg ikke er 😁)

Anonymkode: e1619...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sexclub da jeg var single, sammen med en sexdate jeg traff på nett. Super opplevelse.

Anonymkode: 5a595...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, tomba701 skrev:

Hei todelt spørsmål her:

1) Kunne du tatt med deg dama di inn på en swingers/sexklubb ? Det kunne være at dere bare ville inn for å se hvordan det var der av ren nyskjerrighet - kanskje blitt litt "sultne" og "spist" hjemme etterpå eller kanskje dere tenner på å ha sex foran andre evt ha med flere på sex ?

2) Kunne du som dame enten alene eller sammen med venninne(r) gått inn på en slik klubb - da enten for å se (nyskjerrig) eller kanskje by opp til litt sex ? leve ut noen fantasier ?

 Hell no!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Ville gjerne hatt med meg kona om hun hadde ønsket det. Det hadde nok blitt kleint men utrolig spennende og prøvd det ut. Tviler veldig på at det hadde blitt sex der da.

2) Tviler på at hun ville gått på en slik klubb alene, hun ville nok hatt med meg som støtte.

Anonymkode: dd8d6...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint er at det respekteres om man bare vil se. For kanskje senere klikke der eller no.  Men dere damer som har vært på slike steder. Blir dere da støtt av gutter eller men som kanskje også bare er der før å sjekke ut, men kanskje står stille i en krok og runker? Kanskje er det blikket ditt som gir de litt ekstra fantasi?

Anonymkode: 91506...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne, har prøvd å dra med menn på sexklubb men det har aldri blitt selv om noen har vært litt med på tanken.

Jeg ville ikke gått alene, for jeg vet ikke om jeg hadde hatt lyst til å ligge med noen andre der eller ei, men kåt hadde jeg definitivt blitt. Så helst med en partner første gangen, sånn at jeg hadde en jeg visste jeg ville ligge med uansett og vi kunne hatt sex der, enten det ble å trekke seg tilbake til et privat rom eller å gjøre det foran/med andre.

Greit å ha noen å "holde i hånda" også på jomfruturen, pluss jeg føler kanskje en singel attraktiv dame er litt som en boks nugatti i barnehagen på et sånt sted og jeg liker ikke for mye seksuell oppmerksomhet. Pluss jeg er veldig kresen. Så tror ikke det hadde vært så morsomt å sprade rundt der i undertøyet og avvise masse folk for så å kle på seg og dra hjem, som kanskje hadde blitt resultatet.

Anonymkode: fb59d...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet. Jeg er åpen for trekanter og mye forskjellig, men swingersklubb blir så dirty for meg at det bare virker ekkelt. Kunne aldri ligget med en random utvalgt person på et sånt sted. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...