Gå til innhold

takk til dere feminister for å ødelegge samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det er umulig å få matcher på tinder, selv tjukke jenter har den "hard to get" mentaliteten fordi de har alt for høy selvtillit, fordi de beste mennene (20%) får 80% av jentene, det fører til at damer gråter over å bli ghostet og menn blir desperate og må sjekke opp de tjukke damene, som igjen gir de damene høy selvtillit. Så takk til dere feminister for det, lurer på hvorfor dobbelt så mange menn tar selvmord i forhold til kvinner her i landet, hmmm.. Heldigvis er sex dukker oppfunnet, det eneste attraktive med kvinner i dagens samfunn er deres utseende, får feminismen fortsette må mannen ta 1 års pappaperm og være hjemme med barnet imens dama er på jobb.
Noen vil kanskje argumentere med at kvinner tar selvmordsforsøk 3 ganger så ofte i forhold til menn, men det er fordi de blir ghostet fordi de går på rundgang hos de 20% beste mennene

Anonymkode: 2b8c7...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er umulig å få matcher på tinder, selv tjukke jenter har den "hard to get" mentaliteten fordi de har alt for høy selvtillit, fordi de beste mennene (20%) får 80% av jentene, det fører til at damer gråter over å bli ghostet og menn blir desperate og må sjekke opp de tjukke damene, som igjen gir de damene høy selvtillit. Så takk til dere feminister for det, lurer på hvorfor dobbelt så mange menn tar selvmord i forhold til kvinner her i landet, hmmm.. Heldigvis er sex dukker oppfunnet, det eneste attraktive med kvinner i dagens samfunn er deres utseende, får feminismen fortsette må mannen ta 1 års pappaperm og være hjemme med barnet imens dama er på jobb.
Noen vil kanskje argumentere med at kvinner tar selvmordsforsøk 3 ganger så ofte i forhold til menn, men det er fordi de blir ghostet fordi de går på rundgang hos de 20% beste mennene

Anonymkode: 2b8c7...16f

:link:

IIIIIIIIIIIIIIIk…………………………………...

Anonymkode: bcf87...0a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imens jeg ser rundt meg overalt helt normale kvinner som er sammen med helt normale menn og kan ikke skjønne hvor du bor hen. 

Anonymkode: 1f6fa...159

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, kan du utdype akkurat hva det er feministene har utrettet som forårsaker denne situasjonen? Hva er det du ønsker at skulle vært endret tilbake til sånn det var før? Hvis vi skulle gått tilbake til tiden hvor en kvinner ble giftet bort, og ikke kunne stå på egne ben, så ville vel teoretisk sett problemet med at du ikke får deg dame være løst. Til gjengjeld ville det jo da ikke ha vært noe Tinder hvor du kunne fått matcher i det hele tatt.

Jeg er også litt usikker på hvordan 20% av mennene får 80% av damene, ettersom de fleste mennesker i dagens samfunn er i monogame forhold. Da går jo dette ikke helt opp sånn rent matematisk sett. Men du mente kanskje at 20% av mennene på Tinder får match med 80% av damene? Det tror jeg gjerne på, for det er utrolig mange dårlige profiler blant mennene på Tinder! Dessuten er jo de fleste av kvinnene på Tinder ute etter et forhold, og de fleste av mennene er ute etter bare sex. Kanskje det er et 20/80-forhold der og? I så fall må jo 80% av mennene dele på de 20% kvinner som bare er ute etter sex, og 80% kvinnene dele på de 20% menn som er ute etter forhold.

Men ja, jeg er stadig interessert i hva det er disse anti-feministene egentlig mener. Mener du helt seriøst at mine rettigheter til eiendom, utdannelse og jobb burde trekkes tilbake, sånn at det skal bli lettere for deg å få deg dame?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Noen vil kanskje argumentere med at kvinner tar selvmordsforsøk 3 ganger så ofte i forhold til menn, men det er fordi de blir ghostet fordi de går på rundgang hos de 20% beste mennene

Aha, så det er grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg til dels kan tenke, er at Tinder for mange gjør tilgjengeligheten av dater så stor at man ender opp med å aldri bli i et seriøst forhold fordi man alltid prøver å finne noe bedre, ref dette med at man alltid tror at gresset er grønnere et annet sted. Men jeg greier ikke helt å se hva dette har med feminisme å gjøre. Det gjelder jo både menn og kvinner. Det handler mer om å lete etter det perfekte (som neppe finnes..)

Endret av isw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt den logiske sammenhengen i argumentasjonen her. "Grunnen til at jeg ikke får match på Tinder er at samfunnet er ødelagt!" 

Har du vurdert muligheten for at du er lite attraktiv for kvinner fordi du utstråler bitterhet og kvinneforakt? 

Anonymkode: 61d55...338

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er umulig å få matcher på tinder, selv tjukke jenter har den "hard to get" mentaliteten fordi de har alt for høy selvtillit, fordi de beste mennene (20%) får 80% av jentene, det fører til at damer gråter over å bli ghostet og menn blir desperate og må sjekke opp de tjukke damene, som igjen gir de damene høy selvtillit. Så takk til dere feminister for det, lurer på hvorfor dobbelt så mange menn tar selvmord i forhold til kvinner her i landet, hmmm.. Heldigvis er sex dukker oppfunnet, det eneste attraktive med kvinner i dagens samfunn er deres utseende, får feminismen fortsette må mannen ta 1 års pappaperm og være hjemme med barnet imens dama er på jobb.
Noen vil kanskje argumentere med at kvinner tar selvmordsforsøk 3 ganger så ofte i forhold til menn, men det er fordi de blir ghostet fordi de går på rundgang hos de 20% beste mennene

Anonymkode: 2b8c7...16f

Med slike holdninger er det ikke rart du ikke får match på tinder. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hvite menn som ødelegger samfunnet.

Anonymkode: 9461f...4e6

Utdyp gjerne.

Jeg er sjeleglad for at vi har hvite menn. Det er de som har bygget samfunnet og velferdsstaten jeg er så heldig å bo i. Tenk hvis verden hadde blitt styrt av svarte menn. Det er en verden jeg ikke vil bo i hvert fall!

Anonymkode: 23ff8...3dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk heller dine brødre som er så slave av driftene sine at de fyrer opp under uattraktive kvinners ego slik at de tror de tror de er guds gave til mannen. Hvis bare dere menn var litt mer fornuftstyrt og ikke så preget av følelser og drifter kunne den seksuelle maktbalansen mellom kjønnene vært mye bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, bettsa skrev:

Med slike holdninger er det ikke rart du ikke får match på tinder. 

hahaha! der kommer en av de "ikke rart du ikke får matcher med de holdningene". som om de på tinder kan se mine holdninger ut ifra mine bilder? du er mentalt tilbakestående

Anonymkode: a2cd9...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er hvite menn som ødelegger samfunnet.

Hvite menn har utviklet brorparten av all vitenskap og teknologi, arbeidsplasser, industri, bank og finans og det meste annet som sørger for at vi har en egalitær og trygg velferdsstat å lene oss til.

Det hatet enkelte radikale feminister har mot oss hvite menn er basert på løgn og sjalusi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva mener du med at feminister ødelegger samfunnet TS? Konkret? 

Du virker heller bitter for at kvinner har godt selvbilde og selvtillit, har utdannelse og er økonomisk uavhengig. Dette har dere menn hatt i flere hundre år. Det er urimelig å tenke at vi kvinner ikke skulle få dette vi også.

Anonymkode: 78b23...90a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hahaha! der kommer en av de "ikke rart du ikke får matcher med de holdningene". som om de på tinder kan se mine holdninger ut ifra mine bilder? du er mentalt tilbakestående

Anonymkode: a2cd9...794

Det skinner igjennom. Vi kan se det, ane det, lukte det, og har vett til å gå i en stooor bue utenom. :) 

Anonymkode: 61d55...338

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...