Gå til innhold

Hva synes dere om at mannen drar på strippeklubb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, vintage skrev:

Ts, hvorfor finner du deg i at det gjelder andre regler for deg enn for han? 

Jeg aner ikke, det gjør meg forbannet. Han er flink med ord og jeg er litt naiv.

Anonymkode: 7bb22...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha så syykt typisk kvinner å unskylde og finne på ting for å ha noe å snakke ned om med stripping mens de prøver å unskylde at chippendales kun er et glorifisert strippesho. Kvinners dobbeltmoral lenge leve :skratte:

Anonymkode: 2f0f3...84d

Haha. Liker at du ikke var fornøyd med mitt svar, så derfor måtte du finne et annet svar for å kunne generalisere kvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke, det gjør meg forbannet. Han er flink med ord og jeg er litt naiv.

Anonymkode: 7bb22...a91

Skjønner godt at du blir forbannet. Det er lite som gjør meg mer rasende enn når en partner i et forhold lager helt andre regler for den andre enn for seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar fra en mann: å dra på strippeklubb er bare harry og patetisk. Har noen venner som bestandig skryter av den ene gangen de var på strippeklubb... 

For det første er det for tapere. For det andre er det undertrykkende for kvinner. 

En voksen person burde vite bedre. 

Har man mentalitet til en 14 år gammel gutt som er keen på å se pupp, vel la gå...

Anonymkode: c8d16...acd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri vært sammen med noen som hadde hatt det triste synet på kvinner, kropp og underholdning. 

Anonymkode: 22abb...fde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, jeg drar ikke på strippeklubb og kunne knapt brydd meg mindre om slikt..
Men om kvinnfolket hadde surket og klaget på slikt hadde jeg bare gitt faen. Kvinn dere opp og si nå for f. ifra om hva som er greit og ikke greit. 
Vi har sagt klart ifra til hverandre og vet veldig godt hva som er lov i vårt forhold. 

Jeg vet av så mange som drar på slike klubber at jeg hadde ikke sett for meg at det enda var en greie å snakke ned de som gjør det. Patetisk? Ikke ekte menn? Det er helt innenfor å ikke like strippeklubber men slike utsagn får dere bare til å høres ut som livsbitre kvinns man(jeg) helst bør unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, merker jeg ble vel i forsvarsmodus, Sorry for den. Forøvrig er ikke 3 åringer bleiebarn? Jeg kan forstå at noen mener det er for mye eller ihvertfall «ikke noe å klage over» på den sosiale fronten som du sier. Det var dog egentlig ikke poenget her, men skjønner at du prøver å få frem ett poeng om at han faktisk er ganske ofte på steippeklubb. Jeg tar regningen din til etterretning og må vel kanskje bli litt «strengere». Jeg er helt ærlig bare litt redd for å bli den dama som bestemmer for mye i sin mann sitt liv og som dermed kjører forholdet i grøfta fordi han ikke får være som han er og føler seg styrt. Det er da ikke iberegnet strippeklubb, det synes jeg absolutt han kunne holdt seg for god til. Skal jeg være ærlig må keg nok innrømme at jeg skulle ønske han fikk en hobby han interesserte seg mere for enn utelivet, og jeg har trua på at det kommer med alderen

Anonymkode: 7bb22...a91

For meg virker det som at du har fått barn med det yngre generasjoner i dag definerer som en typisk «fuckboy»; glad i utelivet, «easy come, easy go», lite seriøst lg mye fest. Samtidig er du reflektert og har tydelige forventinger til barn og småbarnsliv (3-åring bør ikke gå i bleier, noe som er sant og var kun en grov forenkling fra min side for å for å poengtere noe helt annet) 

Det leder meg til å lure på helt andre ting: hvordan er mannen din ellers ? Du skriver innledningsvis at du har sett dette via konto, så antar mannen din bidrar økonomisk på lik linje som deg? - eller mer? 

Jobber han innenfor uteliv? Eller mannsdominert bransje?  Er det en forventing til hans rolle: at han skal være denne «macho typen» som da blant annet drar på strippeklubb? (Forenklet: har dette noe med «networking» å gjøre?) - eller er det bare en personlig interesse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, merker jeg ble vel i forsvarsmodus, Sorry for den. Forøvrig er ikke 3 åringer bleiebarn? Jeg kan forstå at noen mener det er for mye eller ihvertfall «ikke noe å klage over» på den sosiale fronten som du sier. Det var dog egentlig ikke poenget her, men skjønner at du prøver å få frem ett poeng om at han faktisk er ganske ofte på steippeklubb. Jeg tar regningen din til etterretning og må vel kanskje bli litt «strengere». Jeg er helt ærlig bare litt redd for å bli den dama som bestemmer for mye i sin mann sitt liv og som dermed kjører forholdet i grøfta fordi han ikke får være som han er og føler seg styrt. Det er da ikke iberegnet strippeklubb, det synes jeg absolutt han kunne holdt seg for god til. Skal jeg være ærlig må keg nok innrømme at jeg skulle ønske han fikk en hobby han interesserte seg mere for enn utelivet, og jeg har trua på at det kommer med alderen. 

Anonymkode: 7bb22...a91

Hvor gammel er han? Jeg og samboeren min er 28 og 29, og vi har gradvis trukket oss ut av utelivet. Synes ikke det er like spennende å rave på byen, men det er hyggelig å ta noen pils med venner innimellom. Nå er jeg gravid, og vi synes det er fint at det kom etter vi var ferdig med å bruke bytur som hobby. 

Anonymkode: 49999...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en gutt på 3 år. Vi bor i sentrum av en by og er unge mennesker. (Mellom 27-36 år) Hvis det skal være slik at det at man er ute på byen 5 ganger på 2 år og det er ofte, synes jeg det er litt rart.

Vi har begge kvelder vi bare er en liten tur ute for en prat med en venn og en øl eller to  (og det blir med det) og kvelder hvor man er ute til utestedene stenger, evt på en fest. På 2 måneder har vi kanskje en kort tur ut og en lang tur ut hver. Vi er de første som har fått barn i våre vennegjenger og er nok litt uortodoks fra andre foreldre, det gjør oss ikke til dårlige foreldre. Venner uten barn inviterer på mye festeligheter og vi takker begge nei til mye. Vi har fått nye venner som har barn, er mere med familie som har barn, og de er ikke noe mindre ute/på fest enn oss de heller. Så utrolig typisk å skulle påstå at man ikke kan ha det gøy en gang iblandt bare fordi man er foreldre. 

Anonymkode: 7bb22...a91

5 ganger ut på byen på 2 år er OK - 5 ganger på et sted man kjøper kvinner er lavmål. En sånn fyr hadde jeg droppet elegant. Han er jo i tilleg så arrogant at han ikke sier noe, men lar deg se det på kontoutskrifter. Trenger du virkelig en sånn i livet ditt, som i tillegg har en egen standard for hva du får lov til? 

Anonymkode: 54a45...c06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg har en mann som ikke liker seg på slike steder og ville blitt ille berørt. Så her i huset er det ikke en problemstilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, veggteppe skrev:

For meg virker det som at du har fått barn med det yngre generasjoner i dag definerer som en typisk «fuckboy»; glad i utelivet, «easy come, easy go», lite seriøst lg mye fest. Samtidig er du reflektert og har tydelige forventinger til barn og småbarnsliv (3-åring bør ikke gå i bleier, noe som er sant og var kun en grov forenkling fra min side for å for å poengtere noe helt annet) 

Det leder meg til å lure på helt andre ting: hvordan er mannen din ellers ? Du skriver innledningsvis at du har sett dette via konto, så antar mannen din bidrar økonomisk på lik linje som deg? - eller mer? 

Jobber han innenfor uteliv? Eller mannsdominert bransje?  Er det en forventing til hans rolle: at han skal være denne «macho typen» som da blant annet drar på strippeklubb? (Forenklet: har dette noe med «networking» å gjøre?) - eller er det bare en personlig interesse? 

Han har aldri vært en «fuckboy», han er bare en mann med mye energi som liker en fest, det kan jeg godt si. Han driver eget firma, ønsker ikke dele for mye for å ikke bli gjenkjent, men han har fått flere jobber gjennom å holde kontakt med gamle sjefer og ta en bytur med de, men jeg har ingen forståelse for at det skal være nødvendig å gå på strippeklubb..! Vi er relativt liklønnet og har felles økonomi. Han hater papirarbeid så jeg tar den biten. 

Mannen min er fantastisk på mange måter. En kreativ person som er fantastisk med vår sønn, kan leke med han i lang lang tid. Klok og reflektert og vi har mye av de samme verdiene (som absolutt ikke gjenspeiler hans besøk på strippeklubbene) lager alltid mat hjemme, spretter opp om jeg sier «jeg er sulten». Han er morsom, leken og kjærlig, har empati og bryr seg om andre. Så han har masse fine sider ved seg, og noen ikke så fine..

Anonymkode: 7bb22...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 ganger ut på byen på 2 år er OK - 5 ganger på et sted man kjøper kvinner er lavmål. En sånn fyr hadde jeg droppet elegant. Han er jo i tilleg så arrogant at han ikke sier noe, men lar deg se det på kontoutskrifter. Trenger du virkelig en sånn i livet ditt, som i tillegg har en egen standard for hva du får lov til? 

Anonymkode: 54a45...c06

Det er ikke så enkelt. Han er en fantastisk mann på mange måter og vi har barn sammen. Vi jobber hele tiden med oss selv og hverandre som par og tro meg, han skal få høre at dette absolutt ikke er innafor. Jeg føler rett og slett en kjemisk avhengighet til han, når jeg legger meg på brystet hans så roer hele kroppen min seg. Vi får se, om jeg dør ved denne mannen ved min side, det er ikke sikkert. Men jeg stikker ikke så fort, han skal få sjangsen til å bedre seg. At han har en annen standard for meg er selvfølgelig ikke akseptabelt og det må han jobbe mye med! 

Anonymkode: 7bb22...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på strippeklubb selv, og kommer nok aldri til å oppsøke en slik på eget initiativ heller. Men ville aldri i verden bodd sammen med noen som har nektet meg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra mann: Strippesteder er harry, trash og veldig lite spennende. Det har aldri tiltalt meg å dra på det.

Jeg så en stripper en gang i et utdrikningslag. Det var bare kleint og jævlig og jeg forstår egentlig ikke at det er et marked for det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den måtte jo komme. Vet faktisk ikke om særlig mange strippeklubber for kvinner. Virker som det er mer vanlig å dra på Chippendale-show, men nei, jeg synes ikke det er greit.

Mulig jeg tar feil, men virker som det ikke er på grunn av kåtskap at mange kvinner drar på et slikt show. Virker mer som det er moro med jentene for mange. Ikke det at jeg liker det, men virker som det er et skille der.

Anonymkode: 0aba7...797

Ja tror det er et skille der. Litt annerledes å være i en sal og se på mannfolk som danser på en scene enn og ha privat lap dance på bakrommet. 

Anonymkode: 3790a...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så enkelt. Han er en fantastisk mann på mange måter og vi har barn sammen. Vi jobber hele tiden med oss selv og hverandre som par og tro meg, han skal få høre at dette absolutt ikke er innafor. Jeg føler rett og slett en kjemisk avhengighet til han, når jeg legger meg på brystet hans så roer hele kroppen min seg. Vi får se, om jeg dør ved denne mannen ved min side, det er ikke sikkert. Men jeg stikker ikke så fort, han skal få sjangsen til å bedre seg. At han har en annen standard for meg er selvfølgelig ikke akseptabelt og det må han jobbe mye med! 

Anonymkode: 7bb22...a91

Lykke til! Jeg vet det ikke er lett å gå når man har barn, men det er overhode ingen grunn for å bli heller. Ikke gi han altfor god tid, og ikke vær for tilgivende og unnskyld han. Han vet veldig godt hva han gjør. 

Anonymkode: 54a45...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først - han må gjerne dra på strippeklubb, han må også gjerne betale for en lapdance - forutsatt at JEG kan gjøre det samme..

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så enkelt. Han er en fantastisk mann på mange måter og vi har barn sammen. Vi jobber hele tiden med oss selv og hverandre som par og tro meg, han skal få høre at dette absolutt ikke er innafor. Jeg føler rett og slett en kjemisk avhengighet til han, når jeg legger meg på brystet hans så roer hele kroppen min seg. Vi får se, om jeg dør ved denne mannen ved min side, det er ikke sikkert. Men jeg stikker ikke så fort, han skal få sjangsen til å bedre seg. At han har en annen standard for meg er selvfølgelig ikke akseptabelt og det må han jobbe mye med! 

Anonymkode: 7bb22...a91

En fantastisk mann på mange måter men ikke på den viktigste av alle; respekt for deg og dine behov... 

At du "finner roen" hos han betyr en del, men er det virkelig "liv laga" om han ikke respekterer deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det er strippeklubben i seg selv som er problemet. Problemet er at han ikke respekterer følelsene dine omkring dette og har andre regler for deg enn seg selv. 

Anonymkode: 3790a...a1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare patetiske menn, og de som ikke elsker eller respekterer parteren sin drar på slike steder. Uansett hvor dårlig forholdet til kona hadde vært, hadde jeg aldri dratt på et slikt sted. Huff, grøsser av tanken på slike menn. En viss type, det kan man si.. 

Anonymkode: 7a677...d31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Skiftenøkkel skrev:

Har aldri vært på strippeklubb selv, og kommer nok aldri til å oppsøke en slik på eget initiativ heller. Men ville aldri i verden bodd sammen med noen som har nektet meg det. 

Så ikke bli sammen med noen med selvrespekt da?... Er som å si "jeg nekter i bli sammen med noen som nekter meg utroskap!!!". Alle har grenser, og man må få lov å ikke syntes ting er greit. Gode forhold er viktigere enn småting og "fritidsaktiviteter". 

Anonymkode: 7a677...d31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...