Gå til innhold

Hva synes dere om at mannen drar på strippeklubb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før var jeg en av de jentene som ikke syntes det var noe stress at kjæresten dro på strippeklubb iblandt, og jeg var selv med noen ganger, synes ikke det var så big deal. Etter å ha blitt eldre, fått barn og ett mer seriøst samliv merket jeg at jeg reagerte på det. Vi har hatt delt økonomi lenge og det er jeg som fikser det meste av betaling av regninger etc. For 2 år siden så jeg at han hadde vært på blaze, og det var også ett enkeltbeløp på 1000 kroner, og der betyr jo lapdance. Jeg spurte han om det og han sa han hadde kjøpt det i bursdagsgave til kompisen, jeg har ikke grunn til å tro han lyver, sånn egentlig.. Jeg fellte ganske overanskende noen tårer og sa jeg ikke likte det. Jeg sa også at jeg vet det er kjipt gjort å si at mannen din ikke skal gå på strippeklubb, og jeg sa at jeg vil ikke være den dama som nekter han det, men jeg vil ikke at det skal være noe forvirring rundt hva jeg føler om det og jeg har håpet han ville respektere det.

Han sa det ikke var viktig for han i det hele tatt og ar det er mest fordi gutta vil. Ser jo at det kan bli vanskelig å komme seg unna, da må man jo skille lag om man er ute og noen er mega gira på strippeklubb og da virker man vel kjip? Etter det har jeg funnet ut at han har vært på blaze 4 ganger til (på 2 år, av det jeg vet). Han velger selvfølgelig å bare ikke si noe til meg, jeg ser det på kontoutskriften. Han er forøvrig en mann som elsker sex og har mye seksuell energi i seg, og han er så si alltid kåt på meg, og vi har fantastisk sex. Fant ut igjen nå at han var på baze forrige helg og merker det plager meg. Både det at han ikke klarer å respektere at jeg ikke liker det, men også at han ikke sier noe til meg. Jeg skjønner jo at jeg har gjort det vanskelig for han, men han vet jo at jeg er inne i banken hans og ser det, så hadde jo vært bedre å bare si det som det er. 

Overdriver jeg på at dette er noe å bry seg om? Hva gjør dere/ville dere gjort med dette? Er man kjip om man ikke vil at mannen skal gå på strippeklubb? Jeg tror absolutt ikke han er den som foreslår det og føler meg trygg på oss som par, så da bør jeg bare la det gå kanskje? Merker bare det gnager litt i meg altså. Jeg har sagt at hvis han vil kan vi godt gå sammen, om jeg er der blir det helt annerledes igjen, men det er kanskje poenget å være der med «gutta»?

Anonymkode: 7bb22...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke ha en mann som drar på strippeklubb. Det sier noe om mannen. Patetisk rett og slett.  

Jeg vil ha en ordentlig mann. 

Anonymkode: a2220...178

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

En viktig ting til å dele i dette innlegget er at han er ganske sjalu om jeg prater med andre menn og han har påstått at jeg flørter når jeg absolutt ikke gjør det. Han har vært litt kontrollerende, men jobber med saken og er klar over at det ikke er greit. Han sier det er fordi han er usikker på seg selv. Jeg har faktisk endret min oppførsel og væremåte fordi jeg er kanskje vel «sprudlende» iblandt og kan oppfattes flørtende, det kan jeg innrømme, men det har aldri vært min intensjon. Det plager meg derfor at han fortsetter å gå på Blaze etter at jeg har sagt hva jeg føler om det, og ihvertfall når han er såpass sjalu når det gjelder meg. Og jeg har respektert hans følelser rundt egen usikkerhet og endret måten jeg snakker med andre menn på. Da burde han være taknemelig for det og kanskje droppe strippeklubb. Er ikke det fair..? 

Anonymkode: 7bb22...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at en lapdance koster mer enn 1000 kroner, var der for noen år siden og vi reagerte på hvor dyrt vi syntes det var. :P Men uansett, jeg hadde ikke likt det. Og jeg skjønner ikke hvorfor alle damer er redd for å være kjip med gubben. ''Vil ikke være den sure dama som nekter han å gå på strippeklubb'' .... Men du tillater han å ha tankegangen ''kona mi skal heller bli lei seg enn å nekte meg strippeklubb. Pupper og lapdance fortjener jeg!''

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke sjalu men det er bare harry å gå med gutta på lapdance når en er godt voksen og etablert. 

Anonymkode: 3790a...a1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

En viktig ting til å dele i dette innlegget er at han er ganske sjalu om jeg prater med andre menn og han har påstått at jeg flørter når jeg absolutt ikke gjør det. Han har vært litt kontrollerende, men jobber med saken og er klar over at det ikke er greit. Han sier det er fordi han er usikker på seg selv. Jeg har faktisk endret min oppførsel og væremåte fordi jeg er kanskje vel «sprudlende» iblandt og kan oppfattes flørtende, det kan jeg innrømme, men det har aldri vært min intensjon. Det plager meg derfor at han fortsetter å gå på Blaze etter at jeg har sagt hva jeg føler om det, og ihvertfall når han er såpass sjalu når det gjelder meg. Og jeg har respektert hans følelser rundt egen usikkerhet og endret måten jeg snakker med andre menn på. Da burde han være taknemelig for det og kanskje droppe strippeklubb. Er ikke det fair..? 

Anonymkode: 7bb22...a91

Når han setter annen standard til deg enn til seg selv, tyder det på at han ikke bare ser når han er på strippeklubb. 

Anonymkode: d3309...111

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller aldri vært sammen med en mann som gikk på strippeklubb. Da hadde vi vært for forskjellige med tanke på kvinnesyn og hva som kan regnes som underholdning i det hele tatt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn en gang på guttetur for gøy synes jeg hadde vært greit, men så ofte? Nei, det hadde jeg ikke likt. Da tyder det på at han legger mer i det enn at det bare er gøy.

I tillegg reagerer jeg på at en mann som har familie går så ofte på strippeklubb. Det koster jo ganske mye og jeg synes at man bør være mer voksen enn å sløse penger bort på lapdance osv.

Jeg var faktisk hun kjipe en gang i tiden når eksen ville gå på strippeklubb. Nå hadde jeg kanskje sett litt an situasjonen, men om jeg ikke liker noe så sier jeg fra om det. Da får jeg nesten bare være kjip. Helt greit det :ler:

Anonymkode: 0aba7...797

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før var jeg en av de jentene som ikke syntes det var noe stress at kjæresten dro på strippeklubb iblandt, og jeg var selv med noen ganger, synes ikke det var så big deal. Etter å ha blitt eldre, fått barn og ett mer seriøst samliv merket jeg at jeg reagerte på det. Vi har hatt delt økonomi lenge og det er jeg som fikser det meste av betaling av regninger etc. For 2 år siden så jeg at han hadde vært på blaze, og det var også ett enkeltbeløp på 1000 kroner, og der betyr jo lapdance. Jeg spurte han om det og han sa han hadde kjøpt det i bursdagsgave til kompisen, jeg har ikke grunn til å tro han lyver, sånn egentlig.. Jeg fellte ganske overanskende noen tårer og sa jeg ikke likte det. Jeg sa også at jeg vet det er kjipt gjort å si at mannen din ikke skal gå på strippeklubb, og jeg sa at jeg vil ikke være den dama som nekter han det, men jeg vil ikke at det skal være noe forvirring rundt hva jeg føler om det og jeg har håpet han ville respektere det.

Han sa det ikke var viktig for han i det hele tatt og ar det er mest fordi gutta vil. Ser jo at det kan bli vanskelig å komme seg unna, da må man jo skille lag om man er ute og noen er mega gira på strippeklubb og da virker man vel kjip? Etter det har jeg funnet ut at han har vært på blaze 4 ganger til (på 2 år, av det jeg vet). Han velger selvfølgelig å bare ikke si noe til meg, jeg ser det på kontoutskriften. Han er forøvrig en mann som elsker sex og har mye seksuell energi i seg, og han er så si alltid kåt på meg, og vi har fantastisk sex. Fant ut igjen nå at han var på baze forrige helg og merker det plager meg. Både det at han ikke klarer å respektere at jeg ikke liker det, men også at han ikke sier noe til meg. Jeg skjønner jo at jeg har gjort det vanskelig for han, men han vet jo at jeg er inne i banken hans og ser det, så hadde jo vært bedre å bare si det som det er. 

Overdriver jeg på at dette er noe å bry seg om? Hva gjør dere/ville dere gjort med dette? Er man kjip om man ikke vil at mannen skal gå på strippeklubb? Jeg tror absolutt ikke han er den som foreslår det og føler meg trygg på oss som par, så da bør jeg bare la det gå kanskje? Merker bare det gnager litt i meg altså. Jeg har sagt at hvis han vil kan vi godt gå sammen, om jeg er der blir det helt annerledes igjen, men det er kanskje poenget å være der med «gutta»?

Anonymkode: 7bb22...a91

Jeg synes det er trist hvordan du har forsøkt å være så «kul» og «tolerant» at du har akseptert noe du åpenlyst føler deg fullstendig ukomfortabel med. Du har jo åpenlyst latt noe overkjøre dine grenser etter det desperate behovet for å vise hvor nonsjalant og aksepterende du er, enda han har (til tross for at du liksom synes det er helt greit) unnlatt å fortalt deg om det og holdt deg for narr.

Mannen din er jo ikke bare tilfeldigvis innom en strippeklubb en gang i skuddåret. Han henger jo der! Han er stamkunde!

At du sier at du har gjor det vanskelig for han og tilbyr deg å bli med er jo en blanding av trist/patetisk. De fleste føler seg ukomfortabel om partneren deler seksuelle øyeblikk og intimitet med en fremmed. Det er jo hva strippeklubb handler om: seksualitet. Og du sier partneren din er sjalu? Det gjør jo hele greia enda verre.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere er sikkert ok med at kvinner går på strippeklubb for å se på menn strippe.

Anonymkode: 9335d...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dere er sikkert ok med at kvinner går på strippeklubb for å se på menn strippe.

Anonymkode: 9335d...6c1

Absolutt ikke. Det er like harry og ekkelt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, veggteppe skrev:

Jeg synes det er trist hvordan du har forsøkt å være så «kul» og «tolerant» at du har akseptert noe du åpenlyst føler deg fullstendig ukomfortabel med. Du har jo åpenlyst latt noe overkjøre dine grenser etter det desperate behovet for å vise hvor nonsjalant og aksepterende du er, enda han har (til tross for at du liksom synes det er helt greit) unnlatt å fortalt deg om det og holdt deg for narr.

Mannen din er jo ikke bare tilfeldigvis innom en strippeklubb en gang i skuddåret. Han henger jo der! Han er stamkunde!

At du sier at du har gjor det vanskelig for han og tilbyr deg å bli med er jo en blanding av trist/patetisk. De fleste føler seg ukomfortabel om partneren deler seksuelle øyeblikk og intimitet med en fremmed. Det er jo hva strippeklubb handler om: seksualitet. Og du sier partneren din er sjalu? Det gjør jo hele greia enda verre.

4 ganger på 2 år = stamkunde?

Du, jeg er bifil så jeg hadde faktisk fått noe utav å være med, så det er ikke for å være nonsjolant. Jeg har jo sagt ifra hver gang hva jeg synes om det, har ikke bare latt han være når jeg har oppdaget det. Men at han er så flink til å prate at han får meg til å tilgi, det er ett problem, det skal jeg ærlig innrømme. 

Anonymkode: 7bb22...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere er sikkert ok med at kvinner går på strippeklubb for å se på menn strippe.

Anonymkode: 9335d...6c1

Ja, den måtte jo komme. Vet faktisk ikke om særlig mange strippeklubber for kvinner. Virker som det er mer vanlig å dra på Chippendale-show, men nei, jeg synes ikke det er greit.

Mulig jeg tar feil, men virker som det ikke er på grunn av kåtskap at mange kvinner drar på et slikt show. Virker mer som det er moro med jentene for mange. Ikke det at jeg liker det, men virker som det er et skille der.

Anonymkode: 0aba7...797

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra HI ville jeg ikke brydd meg. Han går sjelden dit, og bruker ikke av felles penger... 
Men når det kommer fram at han er sjalu ellers, så hadde jeg ikke akseptert det. 
Kan han, så kan hun! 
Om han vil på strippeklubb, så kan hun dra på strippeshow. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den måtte jo komme. Vet faktisk ikke om særlig mange strippeklubber for kvinner. Virker som det er mer vanlig å dra på Chippendale-show, men nei, jeg synes ikke det er greit.

Mulig jeg tar feil, men virker som det ikke er på grunn av kåtskap at mange kvinner drar på et slikt show. Virker mer som det er moro med jentene for mange. Ikke det at jeg liker det, men virker som det er et skille der.

Anonymkode: 0aba7...797

Come on, så naivt!!

I en guttegjeng er jeg helt sikker på at noen er mer voksne enn andre på dette. Du har en en to kåte tullinger som ikke helt har lært seg å respektere kvinner enda. 2-3 ålreite mannfolk som kanskje kjeder seg litt hjemme, men som ikke synes strippeklubb er uproblematisk fordi de respekterer damene sine, også har du 1-2 som egentlig synes det er veldig Harry, men som blir med fordi det er så gøy å være med gutta.

Sånn er det med damene også! Kanskje færre kåte jævler i damegjengene, men mange har noen venninner som er ganske vulgære, og det er de som melder alle venninne sine på en chippendales kveld, noen liker det og noen liker best det at man er med venninner og det er god stemning. 

Anonymkode: 7bb22...a91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her skulle jeg til å svare «la nå mannen dra på strippeklubb!», men det er fordi jeg antok det var en situasjon av typen barndomskompisen har utdrikningslag og en av aktivitetene den dagen er strippeklubb. Det synes jeg er helt ok. 

Men her har du sett at han har vært der fire ganger på to år, altså en gang i halvåret. Det er mye. Det er ikke så mange utdrikningslag eller spesielle anledninger som gjør at det er greit i mine øyne. Jeg hadde sagt ifra om at jeg var ukomfortabel med at han dro ut dit, og hadde forventet at han respekterte dette. 

Anonymkode: 49999...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig dealbreaker for meg. Viser at han hverken respekter deg og dine følelser, forholdet deres siden han latterliggjør det på den måten og går å oppfører seg singel på strippeklubb med kompiser i stedet, og ikke respekterer kvinner generelt siden han i det hele tatt går på strippeklubb.  

Anonymkode: 77da2...f7e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha en mann som drar på strippeklubb. Det sier noe om mannen. Patetisk rett og slett.  

Jeg vil ha en ordentlig mann. 

Anonymkode: a2220...178

Signerer! 

Anonymkode: 77da2...f7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry og lavmåls, gjelder forøvrig begge kjønn. Jeg ville heller dødd enn å gå på chippendales show. Litt klasse kan man da ha. 

Kvinne45

Anonymkode: 924a9...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...