Gå til innhold

Islam-kanalen NRK fortsetter med idioti og manipulasjoner


Gjest Stella Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Stella Rose

https://www.rights.no/2018/09/islam-kanalen-nrk-fortsetter-med-idioti-og-manipulasjoner/

Bushra Ishaq fikk en halv time alene i stolen hos Ole Torp i NRK i går. Der fikk hun fremme løgnene om at nordmenn og muslimer tenker så godt som likt om verdier som menneskerettigheter, likestilling og demokrati. Hvordan er det mulig av statskanalen i 2018 å la en tidligere leder av islamistisk organisasjon, få fremme regelrette manipulasjoner og løgner?

Jeg er ikke overasket over NRK. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er vel for mye forlangt at Torp skulle spurt: Hvor pålitelig er din spørreundersøkelse, når kun 12,8% av spørreskjemaene ble besvart?

Eller at han skulle spurt etter antall svar. For ingen vet hvor mange det er, Bushra Ishaq har ikke oppgitt det noen steder. Og ingen tør å spørre henne.

Vi vet ikke hvor mange spørreundersøkelser Bushra Ishaq sendte ut, vi vet bare at 87,2% ikke brydde seg om å sende inn svar.

Sa jeg VI? Jeg vet det, men ingen av de som så programmet vet det. For premissene var lagt på forhånd, og ingen ting som kan virke som kritikk av Bushra Ishaq må bli offentlig i Nrk, Islams beste kanal.

Endret av ops2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overrasket heller. Husk at dette er ARK og ikke NRK. Statskanalen fører venstrevridd ideologi med våre skattepenger. I dette tilfelle å spre løgner om muslimene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK er for langt inne i ekkokammeret at de gir mening lenger.  Slik som NRK ser det "de har rett" og folket "tar feil" og er rasister eller islamofober siden de er smartere og vet bedre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Drizzt skrev:

Jeg er ikke overrasket heller. Husk at dette er ARK og ikke NRK. Statskanalen fører venstrevridd ideologi med våre skattepenger. I dette tilfelle å spre løgner om muslimene.

NRK er ikke ARK, det er borgerlig regjering nå og NRK og propagandaen ser ut til å bli styrt fra ett het annet sted enn Youngstoget. Vestlige media og pressebyråer, hvorav mange deler eiere med det militærindustrielle kompleks har sterk innflytelse på NRKs verdensbilde. Hvilken relevans det har i forhold til muslimer vet jeg ikke, men vestlig presse viser iallfall bekymring for islamist-terroristene i Idlib som skal angripes av Syria. 

Hvem har skylda for NRKs propaganda? Vanskelig å si, men Agatha Christie hadde kanskje sagt "follow the money", og hun var ikke dum.  At muslimer framsnakkes kan ha en sammenheng med ett sterkt pengesenter  i Saudi-Arabia som ser ut til å være nært knyttet til New York-finansmiljøet.

En annen sak er at de større politiske partiene i Norge ser ut til å bli styrt av de samme kreftene som styrer NRK, hvilket gjør at ARK ser ut til å passe bra allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2018 den 11.07, Stella Rose skrev:

https://www.rights.no/2018/09/islam-kanalen-nrk-fortsetter-med-idioti-og-manipulasjoner/

Bushra Ishaq fikk en halv time alene i stolen hos Ole Torp i NRK i går. Der fikk hun fremme løgnene om at nordmenn og muslimer tenker så godt som likt om verdier som menneskerettigheter, likestilling og demokrati. Hvordan er det mulig av statskanalen i 2018 å la en tidligere leder av islamistisk organisasjon, få fremme regelrette manipulasjoner og løgner?

Jeg er ikke overasket over NRK. 

Bra at du tar dette opp, jeg er fullstendig enig i at man bør være skeptisk til islamsk propaganda! Personlig har jeg lyst til å sende inn en klage til NRK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2018 den 21.49, I Grosny skrev:

NRK er ikke ARK, det er borgerlig regjering nå og NRK og propagandaen ser ut til å bli styrt fra ett het annet sted enn Youngstoget. Vestlige media og pressebyråer, hvorav mange deler eiere med det militærindustrielle kompleks har sterk innflytelse på NRKs verdensbilde. Hvilken relevans det har i forhold til muslimer vet jeg ikke, men vestlig presse viser iallfall bekymring for islamist-terroristene i Idlib som skal angripes av Syria. 

Hvem har skylda for NRKs propaganda? Vanskelig å si, men Agatha Christie hadde kanskje sagt "follow the money", og hun var ikke dum.  At muslimer framsnakkes kan ha en sammenheng med ett sterkt pengesenter  i Saudi-Arabia som ser ut til å være nært knyttet til New York-finansmiljøet.

En annen sak er at de større politiske partiene i Norge ser ut til å bli styrt av de samme kreftene som styrer NRK, hvilket gjør at ARK ser ut til å passe bra allikevel.

NRK er ARK (ikke som bokhandelen, men Aps RK). Det er ikke regjeringen som styrer dette, det er de ansatte, for å bruke et generelt begrep som omfatter alle, som hovedsakelig tilhører venstresiden politisk sett. Det har skjedd gang på gang at fremstillingen vris altfor mye til venstre og at balansen og uavhengigheten mangler. Koblingen med muslimene er nok der - hovedsakelig stemmer de sosialistisk også. For min del kunne vi vært denne propagandaen foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Drizzt skrev:

NRK er ARK (ikke som bokhandelen, men Aps RK). Det er ikke regjeringen som styrer dette, det er de ansatte, for å bruke et generelt begrep som omfatter alle, som hovedsakelig tilhører venstresiden politisk sett. Det har skjedd gang på gang at fremstillingen vris altfor mye til venstre og at balansen og uavhengigheten mangler. Koblingen med muslimene er nok der - hovedsakelig stemmer de sosialistisk også. For min del kunne vi vært denne propagandaen foruten.

Ledere og mellomledere styrer mer enn du tror. Det er fullt mulig at mye personell på gølvet svinger mot Ap og Sv, men de er så indoktrinert med vestlig propaganda at det renner over av det, helt uavhengig av politiske preferanser. Det er ikke Youngstorget som påvirker dem, det er Reuters, Assosiated Press og andre propagandamaskiner i vest, og sjefene deres. De gjør det de tror sjefene vil like at de gjør.

Sv var en gang ett venstrevridd parti. De var mot Nato, Vietnamkrigen og alle andre kriger som ble ført mot diverse u-land. Sv aksepterte bombing av Libya. Det er så langt unna deres venstrepasifistiske grunnfjell som det går an å komme, og etter det har de null venstrekred. De har solgt sin sjel og ryggrad og blitt makt- og pengegriske broliere som sitter på tinget for å tjene egne penger.

Vestens lissomvenstre ser ut til å være sterkere påvirket av mosnsteroligarken Georg Soros   enn deres tidligere sosiale idealer, og når de dropper idealene, så mister de samtidig sin venstreside.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...