Gå til innhold

Går du fremdeles med skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, dr_zhivago skrev:

Selvfølgelig går jeg med skinnbukser!

Trange skinnbukser da eller?

Anonymkode: 32c2e...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trange skinnbukser da eller?

Anonymkode: 32c2e...e3c

Helst det ja, vil jo vise frem rumpemusklene på mest synlig måte for damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke åletrange skinny jeans, men trange nok til at de fremhever alt det jeg liker på kroppen min. Synes kvinnekroppen har en vakker fasong, og jeg er glad i min egen fasong; med stor rompe, brede hofter, runde lår, liten midje og slankere ben.

Skulle jeg gå i bukser som er løse ser jeg ut som en klumpete sekk. Bukser med bootcut(/altså store helt nederst) gjør at jeg ser 10 ganger større ut enn jeg er.

Anonymkode: 59335...2fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke åletrange skinny jeans, men trange nok til at de fremhever alt det jeg liker på kroppen min. Synes kvinnekroppen har en vakker fasong, og jeg er glad i min egen fasong; med stor rompe, brede hofter, runde lår, liten midje og slankere ben.

Skulle jeg gå i bukser som er løse ser jeg ut som en klumpete sekk. Bukser med bootcut(/altså store helt nederst) gjør at jeg ser 10 ganger større ut enn jeg er.

Anonymkode: 59335...2fa

Samme her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva man mener med skinny jeans. Sånne åletrange bukser med stretch som er helt tettsittende nede ved ankelen synes jeg er lite pent, men det er nå bare min mening. For meg er det noe man går med på ungdomsskolen/videregående (gjerne bukser fra Bik Bok etc). Det blir for likt tights, og leggene/anklene ser jo bare mye større ut enn de egentlig er. På damer fra 20-åra og opp finnes det bukser som er mer stilfulle. Jeg holder meg laaangt unna stretch i alle varianter.

Det finnes tross alt ganske mange mellomting mellom posete herrejeans og skinny jeans. Denne typen snitt synes jeg er langt mer flatterende for legger og ankler, samtidig som den er feminin:

e158436696b86418be853fc8466e460d.jpg.bf7deac137a9041ec724fea229524b3f.jpg

Endret av Tiurleik
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Jeg er 155 cm høy - orker ikke gå rundt og se ut som om jeg har lånt buksa til faren min. 

Anonymkode: 1666d...9e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Tiurleik skrev:

Spørs hva man mener med skinny jeans. Sånne åletrange bukser med stretch som er helt tettsittende nede ved ankelen synes jeg er lite pent, men det er nå bare min mening. For meg er det noe man går med på ungdomsskolen/videregående (gjerne bukser fra Bik Bok etc). Det blir for likt tights, og leggene/anklene ser jo bare mye større ut enn de egentlig er. På damer fra 20-åra og opp finnes det bukser som er mer stilfulle. Jeg holder meg laaangt unna stretch i alle varianter.

Det finnes tross alt ganske mange mellomting mellom posete herrejeans og skinny jeans. Denne typen snitt synes jeg er langt mer flatterende for legger og ankler, samtidig som den er feminin:

e158436696b86418be853fc8466e460d.jpg.bf7deac137a9041ec724fea229524b3f.jpg

Enig! Når jeg tenker "skinny jeans" så tenker jeg pølseskinn, stramme rundt anklene. Og det har vært ut en stund. 

Virker som om mange her tenker slengbukse eller bootcut som alternativer, men det snittet på bildet over er supertrendy og flatterende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 21.37, Kendall skrev:

Er det sånn jeans du mener? Hvis du mente den, så ja jeg bruker det. Er fortsatt i mote

38FE0A54-0641-4C92-B3AB-E4B984D60995.jpeg

Samme her, jeg klarer egentlig ikke å gå i noe annet enn tettsittende bukser :P Det bryr meg en viss plass hva som er in eller ut, jeg går med det jeg føler meg fin og vel i. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 16.15, Tiurleik skrev:

Spørs hva man mener med skinny jeans. Sånne åletrange bukser med stretch som er helt tettsittende nede ved ankelen synes jeg er lite pent, men det er nå bare min mening. For meg er det noe man går med på ungdomsskolen/videregående (gjerne bukser fra Bik Bok etc). Det blir for likt tights, og leggene/anklene ser jo bare mye større ut enn de egentlig er. På damer fra 20-åra og opp finnes det bukser som er mer stilfulle. Jeg holder meg laaangt unna stretch i alle varianter.

Det finnes tross alt ganske mange mellomting mellom posete herrejeans og skinny jeans. Denne typen snitt synes jeg er langt mer flatterende for legger og ankler, samtidig som den er feminin:

e158436696b86418be853fc8466e460d.jpg.bf7deac137a9041ec724fea229524b3f.jpg

Men de ser jo altfor korte ut?? Likte de ellers

Anonymkode: 0ce4a...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 16.15, Tiurleik skrev:

Spørs hva man mener med skinny jeans. Sånne åletrange bukser med stretch som er helt tettsittende nede ved ankelen synes jeg er lite pent, men det er nå bare min mening. For meg er det noe man går med på ungdomsskolen/videregående (gjerne bukser fra Bik Bok etc). Det blir for likt tights, og leggene/anklene ser jo bare mye større ut enn de egentlig er. På damer fra 20-åra og opp finnes det bukser som er mer stilfulle. Jeg holder meg laaangt unna stretch i alle varianter.

Det finnes tross alt ganske mange mellomting mellom posete herrejeans og skinny jeans. Denne typen snitt synes jeg er langt mer flatterende for legger og ankler, samtidig som den er feminin:

e158436696b86418be853fc8466e460d.jpg.bf7deac137a9041ec724fea229524b3f.jpg

Altfor kort.  Hadde sett stutt og lubben ut i en sånn bukse, enda jeg er høy og slank.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Peonjenta skrev:

Altfor kort.  Hadde sett stutt og lubben ut i en sånn bukse, enda jeg er høy og slank.

Og jeg føler meg stutt og lubben i pølseskinnsbukser med stretch. Har ennå til gode å se noen som ikke er Kate Moss-tynn og heroin chic som virkelig kler skinny jeans som sitter tett nederst ved ankelen... Min mening.

Og det er ikke noe problem å ha samme snitt som på buksen over, bare litt lenger. Det er fasongen som er poenget, at det er en lett a-form på leggpartiet som forlenger og slanker. Og at jeansen følger beinas form, men uten å være klistret. Veldig mange kvinner med antydning til hofter og lår får gulrotformet underkropp i skinny jeans.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tiurleik skrev:

Og jeg føler meg stutt og lubben i pølseskinnsbukser med stretch. Har ennå til gode å se noen som ikke er Kate Moss-tynn og heroin chic som virkelig kler skinny jeans som sitter tett nederst ved ankelen... Min mening.

Og det er ikke noe problem å ha samme snitt som på buksen over, bare litt lenger. Det er fasongen som er poenget, at det er en lett a-form på leggpartiet som forlenger og slanker. Og at jeansen følger beinas form, men uten å være klistret. Veldig mange kvinner med antydning til hofter og lår får gulrotformet underkropp i skinny jeans.  

For min del får jeg ikke på meg annet enn bukser med stretch. Ikke strech, vel, da går ikke buksen over knærne engang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.1.2019 den 16.15, Tiurleik skrev:

Spørs hva man mener med skinny jeans. Sånne åletrange bukser med stretch som er helt tettsittende nede ved ankelen synes jeg er lite pent, men det er nå bare min mening. For meg er det noe man går med på ungdomsskolen/videregående (gjerne bukser fra Bik Bok etc). Det blir for likt tights, og leggene/anklene ser jo bare mye større ut enn de egentlig er. På damer fra 20-åra og opp finnes det bukser som er mer stilfulle. Jeg holder meg laaangt unna stretch i alle varianter.

Det finnes tross alt ganske mange mellomting mellom posete herrejeans og skinny jeans. Denne typen snitt synes jeg er langt mer flatterende for legger og ankler, samtidig som den er feminin:

e158436696b86418be853fc8466e460d.jpg.bf7deac137a9041ec724fea229524b3f.jpg

Har man modellkropp så kler man vel det meste. 

Jeg er 180 høy og ser ut som jeg har kroppen til en modell pga måten jeg kler meg på. Hadde jeg derimot hatt på de buksene hun har på.. hadde jeg sett helt dust ut, sett 10 kilo tyngre ut, og ikke minst følt meg stygg. Jeg er slank, men har litt mage.. Den blir skjult pga buksene jeg bruker. Så velg klær til kroppen, ikke hva som er trendy. 

Uten klær har jeg IKKE kroppen til en modell🤪

Anonymkode: d890a...94f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har man modellkropp så kler man vel det meste. 

Jeg er 180 høy og ser ut som jeg har kroppen til en modell pga måten jeg kler meg på. Hadde jeg derimot hatt på de buksene hun har på.. hadde jeg sett helt dust ut, sett 10 kilo tyngre ut, og ikke minst følt meg stygg. Jeg er slank, men har litt mage.. Den blir skjult pga buksene jeg bruker. Så velg klær til kroppen, ikke hva som er trendy. 

Uten klær har jeg IKKE kroppen til en modell🤪

Anonymkode: d890a...94f

Det er jeg forsåvidt helt enig i, ulike kropper kler ulike ting. Jeg bare skjønner ikke hvordan skinny jeans skal være noe mer flatterende på folk flest. Det må jo være det mest avslørende av alt, siden de ligger klistret inntil kroppen og anklene, nesten som en tights? For meg er det en sånn type mote som ble hipp med Kate Moss og heroin chic-damene, som åpenbart er usedvanlig tynne og rette i kroppen. Men damer flest har jo en annen kroppsform enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tiurleik skrev:

Det er jeg forsåvidt helt enig i, ulike kropper kler ulike ting. Jeg bare skjønner ikke hvordan skinny jeans skal være noe mer flatterende på folk flest. Det må jo være det mest avslørende av alt, siden de ligger klistret inntil kroppen og anklene, nesten som en tights? For meg er det en sånn type mote som ble hipp med Kate Moss og heroin chic-damene, som åpenbart er usedvanlig tynne og rette i kroppen. Men damer flest har jo en annen kroppsform enn det.

Jeg synes det er mye finere med skinny jeans på ei dame med former (timeglass) enn på tynne damer? Jeg har timeglassfigur og elsker hvordan high waist skinny jeans fremhever kurvene. m808_gl_10g646o_s.jpg.1385ae42c9b52675c102cdb6a18ae68e.jpgjeans-for-curvy-women-cheap-jeans-for-women-500x500.jpg.a82e6da9ceee07b421797c53449a6908.jpg

Mye finere enn:

3671278_fpx.jpeg.7c247f443dd00933f64b791f82cca3ed.jpeg

Anonymkode: 60def...b70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mye finere med skinny jeans på ei dame med former (timeglass) enn på tynne damer? Jeg har timeglassfigur og elsker hvordan high waist skinny jeans fremhever kurvene. m808_gl_10g646o_s.jpg.1385ae42c9b52675c102cdb6a18ae68e.jpgjeans-for-curvy-women-cheap-jeans-for-women-500x500.jpg.a82e6da9ceee07b421797c53449a6908.jpg

Mye finere enn:

3671278_fpx.jpeg.7c247f443dd00933f64b791f82cca3ed.jpeg

Anonymkode: 60def...b70

De to øverste bildene er så photoshoppet er det bare ser latterlig ut.  Finn noen eksempler på virkelige kropper!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Peonjenta skrev:

De to øverste bildene er så photoshoppet er det bare ser latterlig ut.  Finn noen eksempler på virkelige kropper!

Ok.. Her har du to:

72fc33ce-a060-4d33-912c-c301c0ecc84d-m.jpg.cf0b494a572a72947caf2fb3e5977e60.jpg0dbf1f401c2dda62ea0d9bc2be8f7f69.thumb.jpg.0fce1a8f58700aad2a1691250530e32c.jpg

Jeg har ganske lik kropp som hun nederste. Og jeg synes dette ser fantastisk ut. :)

Anonymkode: 60def...b70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde måttet velge mellom figurer som kler skinnyjeans best vil jeg si at de med smalere hofter og liten rumpe definitivt kler det best.  Syns bootcut er mye mer kledelig på timeglassfigurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Kan forsikre deg om at jeg ikke har misforstått. Jeg veier 53 kg, skinnyjeans ser best ut på meg. Var jeg overvektig ville jeg kanskje sett «stutt» ut. Men det er veldig kledelig. Google SJP så får du en ide. Vi har lik kropp. 

Anonymkode: ca92b...960

Skinny jeans og kortebukser er ikke det samme.

Anonymkode: 4bc48...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...