Gå til innhold

Hvorfor har så mange iPhone, når det er billigere med Samsung, Huwei osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har Huawei som jobbtelefon, den verste møkkamobilen jeg har vært borti. Bare det å skrive en enkel melding er jo en seremoni i seg selv. Alle på jobb irriterer seg over den.

Liker brukervennligheten til iPhone, min forrige hadde jeg i over 6 år før den begynte å bli treig og moden for utskifting. Og da ble det en ny iPhone, ja.

Anonymkode: 845f4...988

Hvordan skriver du meldinger egentlig? Det er jo akkurat det samme på alle telefoner....... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HerrBæsjerumpehull

Det er markedsføringens kraft. Apple har lyktes veldig bra med å plassere seg i kategorien "kul". For folk som ikke har et klart bilde av hva de trenger og ikke trenger av tekniske dupeditter, eller hvor mye reell dupeditt man får for pengene, blir kulhet som regel den avgjørende faktoren. I bunn og grunn det samme fenomenet som Tesla, og du kan banne på at folk som kjører Tesla også går for Apple-produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt iphone helt siden smart telefonene kom. De siste modellene ble veldig varme (klagde og fikk ny en gang uten at det hjalp) og batteritiden er heller ikke noe å skryte av. I sommer tok jeg beslutningen å prøve samsung - satt langt inne. MEN batteritiden er myyye bedre - ikke blir den varm heller. Android liker jeg også godt. Har hatt ipad i alle år også - når den skal byttes ut går jeg over til samsung der også. 

 

Anonymkode: 85493...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Iphone fordi det er lettere synkronisere den med Ipad og Mac som jeg også har. 

Anonymkode: b59f7...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

takk for råd. Jeg ser på iPhone 6s, når var det den kom ut? Den er ikke dyr hvertfal og den har vel veldig bra kamera? 

Anonymkode: e4d8d...60b

Jeg har iPhone 6s!

Kjøpte ifjord, kameraet er kjempebra med mange funksjoner :)  Tror den kom ut i 2015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony Xperia XA2 er rimelig på pris nå ser jeg. 32 GB (tror jeg) og bra kamera. Men hvorfor er denne billigere enn den eldre Xperia? Den jeg har nå, den ligger fortsatt ute for 4000 :S Jeg blir nemlig litt skeptisk når noe er billigere enn noe eldre. 

Anonymkode: e4d8d...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har iphone, prøvd meg på noen android telefoner, men liker overhodet ikke android systemet så har derfor gått fort tilbake til iphone. Gikk fra 6s til X for noen uker siden, og på X er det helt fantastisk kamera! Syns ikke sørlig om kameraet på iphone 6s’en. Men jeg har speilreflekskamera så dersom jeg skal noe spesifikt for å ta bilder så brukes selvfølgelig det kameraet.

Anonymkode: b5020...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så bruker jeg iPhone fordi jeg også har mac som hjemmePC og det er greit å ha begge enheter i samme "familie". Dessuten har ikke mine iPhone'r gitt meg noe trøbbel så jeg har ingen grunn til å bytte merke. 

Hadde jeg hatt Windowsmaskin hjemme så kunne jeg muligens tenkt meg å prøvd Huawei. De får ganske mye skryt etter det jeg ser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 20.9.2018 den 19.56, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er redd jeg snart må begynne å se etter ny mobil. Har en 4 år gammel Sony xperia, den er treig med å lade seg, men kan jo hende det er laderen eller noe inni dette hullet det er noe med også da. 
Huawei er jo billig, men hvorfor har ikke flere det? Synes alle har Samsung og iPhone.
Bra kamera er viktig for meg, så kanskje iphone er det beste? Jeg er egentlig fornøyd med Sony også, men emoji systemet er helt grusomt. Og nå som den er 4 år, så synes jeg kamera har blitt litt dårlig i forhold til på nye iphone. 
 

Anonymkode: e4d8d...60b

Dette handler nok også om økonomi. Har man råd til å kjøpe en telefon til drøye 10.000 ja hvorfor ikke? Selv gjorde jeg det for noen uker siden, kjøpte en iPhone X og dritfornøyd.

Anonymkode: 36d2c...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...