Gå til innhold

Hvorfor har så mange iPhone, når det er billigere med Samsung, Huwei osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd jeg snart må begynne å se etter ny mobil. Har en 4 år gammel Sony xperia, den er treig med å lade seg, men kan jo hende det er laderen eller noe inni dette hullet det er noe med også da. 
Huawei er jo billig, men hvorfor har ikke flere det? Synes alle har Samsung og iPhone.
Bra kamera er viktig for meg, så kanskje iphone er det beste? Jeg er egentlig fornøyd med Sony også, men emoji systemet er helt grusomt. Og nå som den er 4 år, så synes jeg kamera har blitt litt dårlig i forhold til på nye iphone. 
 

Anonymkode: e4d8d...60b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg iPhone første gang fordi alle andre hadde det. Nå har jeg bare fortsatt å kjøpe iPhone fordi jeg er vandt til mobilen.

huawei er derimot en bra telefon! Kjenner en som har det og den nyeste modellen har bedre kamera enn iPhone x, så ville absolutt anbefale den ut ifra det jeg har hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Milanos skrev:

Jeg kjøpte meg iPhone første gang fordi alle andre hadde det. Nå har jeg bare fortsatt å kjøpe iPhone fordi jeg er vandt til mobilen.

huawei er derimot en bra telefon! Kjenner en som har det og den nyeste modellen har bedre kamera enn iPhone x, så ville absolutt anbefale den ut ifra det jeg har hørt

takk for råd. Jeg ser på iPhone 6s, når var det den kom ut? Den er ikke dyr hvertfal og den har vel veldig bra kamera? 

Anonymkode: e4d8d...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Milanos skrev:

Jeg kjøpte meg iPhone første gang fordi alle andre hadde det. Nå har jeg bare fortsatt å kjøpe iPhone fordi jeg er vandt til mobilen.

huawei er derimot en bra telefon! Kjenner en som har det og den nyeste modellen har bedre kamera enn iPhone x, så ville absolutt anbefale den ut ifra det jeg har hørt

Bedre batteritid og ladetid også, samt mye mer lagringsplass til lavere pris!

Anonymkode: fc9ff...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iPhone fordi jeg liker oppsettet på den. Det er enklere oppsett innpå den, enn det er på mange andre mobiler synes jeg. Pluss at jeg elsker kameraet og emojiene på den.

Har selv hatt Samsung og likte den veldig godt, men til mitt bruk så passer iPhone best. Det spørs vell fra person til person, hva man foretrekker inni mobilen.

Anonymkode: 3e26b...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har iphone fordi jeg liker oppsettet på den. Jeg har hatt samsung, var ikke fornøyd med android😬 

Også har jeg ipad og macbook, og de overfører alt av data mellom seg, veldig greit. 

Den har godt kamera å. Jeg har iphone 8.

Anonymkode: 57de1...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt både iPhone og Samsung, liker Android og den brukervennligheten mye bedre, samt oppsettet og holdbarheten. Så tror bare du må finne ut hva du liker selv. Jeg har jo motsatt mening av de fleste som har svart her hittil så hver sin smak. 

Anonymkode: ce963...763

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone har mye dårligere kamera enn samsung. Hadde jeg ikke fått iphone fra jobben ville jeg hatt samsung 

Anonymkode: b4401...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone har dårligere kamera, dårligere batteritid og dårligere lagringsplass OG er mye dyrere... Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha den. Det med brukervennlighet er en vanesak. Man får mye mer for pengene når man har android.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone har elendig kamera, min Sony som er 3 år gammel tar bedre bilder enn de fleste mobiler.

De nyeste Iphone 8 modellene har dog bedre kamera enn forgjengerne.

Anonymkode: acda6...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker android sterkt, men nå er jo de nye iphonene blitt så innihampen dyre at det neppe blir flere. Blir nok Sony eller Huawei neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler nok mest om hva man er vant med. Jeg har hatt Samsung i mange år, klarer ikke å komme meg inn på en iphone eller annen apple, helt håpløst. Så da gidde ikke jeg å slite med det når jeg er fornøyd med Samsung. Synes kameraet på Samsung er bra, har aldri savnet noe egentlig. De større smarttelefonene er dyre uansett. Men iphone er jo enda dyrere, helt sykt. 

Anonymkode: d7866...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt både IPhone, Samsung og Huawei og skjønner heller ikke hvorfor folk kjøper de dyre. Jeg er strålende fornøyd med min Huawei og kommer nok til å holde meg til det merket fremover. 

Anonymkode: e92e8...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kameraene på iphone er bra! i forhold til min Sony xperia! 

Anonymkode: e4d8d...60b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du opptatt av kamera kjøper du p20 pro, denne har bedre kamera enn både iphone og samsung i tilsvarende klasse. Da min forrige Huawei døde gråt jeg nesten, fordi jeg trodde jeg aldri ville få en så god telefon igjen, men kjøpte p20 pro, og den overgikk alle mine forventninger. Kameraet er fantastisk, og dritenkelt å bruke for amatører som meg, batteriet er stort, den har masse finesser og praktiske småfunksjoner, og ser lekker ut. Alt dette får du for en rimelig penge sammenlignet med konkurrentene. Har hatt Samsung før, så er forsåvidt android-jente, men kommer ikke til å betale mer bare for merkevare i fremtiden. 

Anonymkode: f0f42...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har Huawei som jobbtelefon, den verste møkkamobilen jeg har vært borti. Bare det å skrive en enkel melding er jo en seremoni i seg selv. Alle på jobb irriterer seg over den.

Liker brukervennligheten til iPhone, min forrige hadde jeg i over 6 år før den begynte å bli treig og moden for utskifting. Og da ble det en ny iPhone, ja.

Anonymkode: 845f4...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor misliker dere Android?

Jeg har Ipad, og en Samsung mobiltelefon. Jeg liker oppsettet på Samsung, og synes Ipad er et herk på brukervennlighet. Derfor skal jeg ha Samsung neste gang jeg kjøper mobiltelefon, og jeg skal sikkert ha Samsung nettbrett også.

 

Anonymkode: 8ab3e...cfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iPhone 6s, og nei kameraet er ikke kjempebra. Det vil nok føles bra for deg som ikke har et godt kamera i utgangspunktet, men om det er kamera som er viktig så velger du ikke iPhone 6s. Skal du ta bilder på avstand (hvor du må zoome inn) så blir det kornete 

Anonymkode: 4ac96...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brukervennlighet. Android suger på det punktet

Anonymkode: b44b7...4a7

Lol. For en gjennomsnittlig intelligent person er ikke android mer komplisert enn iOS. Det er nok du som er problemet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...