Gå til innhold

Han gnir kukost over sofaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.1.2019 den 23.11, frlo skrev:

Æsj! Hører du sier at du er streng og sier ifra, men dette hadde jeg rett og slett ikke godtatt. Ekkelt, uhygienisk, og veldig lite sexy. Håper han endrer den vanen. 

Tror ikke han er i stand til det! Han mener det er vanlige manneoppførsel 

Anonymkode: e22b8...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...
Gjest Steganoz69
På 9.1.2019 den 22.06, AnonymBruker skrev:

så utrolig kvalmt

jeg har merket en ting og det er at gutter med forhud stinker som faen der nede

hadde en eks kjæreste som fikk dette problemet med drit ekkel lukt pga forhud.

blir nesten fysisk kvalm av tanken på hvor ekkelt forhud er og hvor hardt det stinker

 

holder meg til omskjærte gutter fra nå av og de stinker ikke. Det er faktiskt en glede å gi dem BJ sammenlignet med stinket som kommer fra gutter med forhud.

Anonymkode: 2771f...000

Svarer med starten på min egen tråd: "Forhud. Med eller uten?"

Jeg forsøkte tidligere å dele min erfaring opp til jeg var 25 år med perfekt forhud. 1 cm åpning når penis var slapp og rullet bak erigert. Men valgte alikevell å ta den bort. Jeg er 50 år nå og det var eit MEGET godt valg også sett fra noen få andre kvinner jeg hadde før jeg møtte drømmen for 11 år siden. Vi har aldrig sagt eit vondt ord til hverandre. (Skulle ønske hon var min første.) Jeg forsøkte også å fortelle de ekstremt gode tilbakemeldinger om utseende og grad av nytelse, orgasme og det å kjenne den så godt. Delte også at verdens eliten diskuterer viktigheten med å fjerne forhuden for å minske smittefaren av aids m.flere. med 60% At ny forskning basert på menn med erfaring, før og etter viser ingen forskjell i følsomheten og nytelse i samleie som først antatt. De aller fleste norske kvinner har ikke erfaring fra med og uten forhud. I alle fall ikke fra menn med god erfaring fra, med og uten forhud. Men vi mennesker er rare. Vi vet alle att å røyke er skadelig for helsen som snus, men det er veldig viktig at vi får gjøre som vi vill. Heldigvis har det kommet restriksjoner på dette. Å fortelle at noen har store problemer med forhuden er eit populært tema og ord samt gode råd florerer, men iķke i fjerne den. Men om noen med god erfaring med og uten forhud forteller om at han er glad for valget og deler denne meningen med andre som har erfaring med begge deler + deres kvinner i eit forum. Da er det: FYYY-FYYYY!!!! Like fy-fy som det er å si til en som røyker at han / hon burde slutte og at han / lukter fælt og at vi må ha dører og vindu åpne etter besøket for å få bort stanken fra pusten og klærne når han / hon har vært på besøk. Dem som slutter opplever jo at det finnes lukter etter å ha sluttet for eksempel, men det er mange ganger tabu å si noe. Det er en veldig dårlig sammenligning på alle måter utenom hvor tabu belagte ting kan bli og ofte er. Skal vi si da at vi med god erfaring fra begge deler er lobotomert og bevisstløse og at ny forskning som går på menn med erfaring med forhud som fjerner fohuden sier i forskningsprosjektet at det var eit bra valg, er koko? Har vi ikke sagt dette om mange ting tilbake i tid, som viste seg å ikke være så koko alikevell? Kanskje vil det bli akseptert å si, at å ta bort forhuden i eit forum, vill bli akseptert en dag? Hmmm. Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...