Gå til innhold

Han gnir kukost over sofaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, abc123detvardet skrev:

Og likevel velger du å bo med han. Sier vel like mye om deg...

Hvorfor skal det si noe om meg? Annet enn at jeg ser mennesket bak kukosten og det skal jeg ha cred for! Vettu hva.

Anonymkode: e22b8...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke helt å tro på denne historien. 

Anonymkode: 52a14...98a

Det er en tråd laget for at vi skal bli kvalme og brekke oss...og være redd for andres sofaer.

Anonymkode: 28b70...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er helt vanlig i nye forhold, eller om dere har flyttet inn i nytt hus eller leilighet. Kanskje sofaen var ny og da må den selvsagt markeres. Du angriper kanskje problemet på feil måte og med såpe og vann, dette er helt feil da markeringen forsvinner. Dere kommer inn i en ond sirkel der du vasker og desinfiserer og mannen må hele tiden markere opp igjen territoriet på nytt. Nå er han tvunget til å ta i bruk det sterkeste virkemiddelet, nemlig kukost som er far beyound promp, tisseskvetter, sædskvetter og busemenn. I forhold til nevnte virkemiddel krever dyrking av kukost langt mer, han må dusje sjeldnere og forsømme den personlige hygienen for å få det til. Det ironiske er at han i forsøket på å markere territoriet og holde andre hanner borte også kan frastøte hunnen, så dette er et drastisk virkemiddel.

Anonymkode: 72c8e...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lager også ofte vakuumlyder med pikken ved å skvise forhuden oppover, på sofaen det også. Han synes det er utrolig fascinerende og sitter og fniser av det mens jeg sier strengt og tydelig at dette er ekkelt og ikke greit!!

Anonymkode: e22b8...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
6 timer siden, Butternut skrev:

Er dere sammen enda TS?

Nei, ble slutt for en måned siden faktisk. Jeg savner ikke kukosten, har rensa sofaen og det er en fryd å slippe å vaske to ganger i uka 😍 Men jeg klarer ikke slutte å tenke på han og jeg FATTER ikke hvorfor?

Anonymkode: e22b8...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ble slutt for en måned siden faktisk. Jeg savner ikke kukosten, har rensa sofaen og det er en fryd å slippe å vaske to ganger i uka 😍 Men jeg klarer ikke slutte å tenke på han og jeg FATTER ikke hvorfor?

Anonymkode: e22b8...d00

Men det gjør jeg, tråden blir lengre da.

Anonymkode: 6728b...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, 

Hvor i landet er dere fra? Nord-norge?

Anonymkode: b354f...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Han lager også ofte vakuumlyder med pikken ved å skvise forhuden oppover, på sofaen det også. Han synes det er utrolig fascinerende og sitter og fniser av det mens jeg sier strengt og tydelig at dette er ekkelt og ikke greit!!

Anonymkode: e22b8...d00

Av en eller annen grunn fikk jeg latterkrampe av dette . 

Å herregud, hva folk finner seg i 🤣😅😆

Anonymkode: 5ad47...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det hele tatt mulig at det går så langt til at det blir "flak" man kan plukke av. Kan ikke ha vasket under f.huden på mange måneder eller noe da. Ekkelt, men nesten litt imponerende og :laugh:

Anonymkode: 33d87...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn fikk jeg latterkrampe av dette . 

Å herregud, hva folk finner seg i 🤣😅😆

Anonymkode: 5ad47...a38

Jeg fniser fortsatt herregud så sykt hahaha 🤣🤣🤣🤣 

Anonymkode: 5ad47...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Hahaha! 🤣

Jeg vurderer å lage en reality med korte innslag fra hjemmene til diverse folk på KG.

først ut er vi hos han hvor kona fikk en negerbaby, så drar vi å besøker Ronja som ikke deler godtesnop og deretter et kort innslag fra stua til Mr.kukost og hans samboer før vi avslutter første sending med en visitt hos hun svigermora som stjal mopeden til barnebarnet sitt 😆

Anonymkode: 1e1dd...040

ja!!! Jeg gleder meg!! - særlig til det som jeg har uthevet -  som er den morsomste tråden EVER! 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

her var det mye å ta tak i. Best å begynne på begynnelsen. 

Dusje og vaske seg på fast basis ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig kvalmt

jeg har merket en ting og det er at gutter med forhud stinker som faen der nede

hadde en eks kjæreste som fikk dette problemet med drit ekkel lukt pga forhud.

blir nesten fysisk kvalm av tanken på hvor ekkelt forhud er og hvor hardt det stinker

 

holder meg til omskjærte gutter fra nå av og de stinker ikke. Det er faktiskt en glede å gi dem BJ sammenlignet med stinket som kommer fra gutter med forhud.

Anonymkode: 2771f...000

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, 

Hvor i landet er dere fra? Nord-norge?

Anonymkode: b354f...b76

Østlandet:) Hvordan det? Finnes det flere slike kukostjævler i landet??

Anonymkode: e22b8...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Hører du sier at du er streng og sier ifra, men dette hadde jeg rett og slett ikke godtatt. Ekkelt, uhygienisk, og veldig lite sexy. Håper han endrer den vanen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...