Gå til innhold

Han gnir kukost over sofaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å lage en reality med korte innslag fra hjemmene til diverse folk på KG.

først ut er vi hos han hvor kona fikk en negerbaby, så drar vi å besøker Ronja som ikke deler godtesnop og deretter et kort innslag fra stua til Mr.kukost og hans samboer før vi avslutter første sending med en visitt hos hun svigermora som stjal mopeden til barnebarnet sitt 😆

Anonymkode: 1e1dd...040

😂

Anonymkode: 736de...5d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vasker ikke pikken med såpe. Bare vann for det mener han er riktig... Når vi dusjer sammen sier jeg han skal vaske grundig der med såpe og rekker han intimsåpen min. Da nekter han for han mener det er farlig for huden der.. og skaper dårlig lukt fortere. At pikken ikke tåler noen såpe og kun skal skylles!

Anonymkode: e22b8...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vasker ikke pikken med såpe. Bare vann for det mener han er riktig... Når vi dusjer sammen sier jeg han skal vaske grundig der med såpe og rekker han intimsåpen min. Da nekter han for han mener det er farlig for huden der.. og skaper dårlig lukt fortere. At pikken ikke tåler noen såpe og kun skal skylles!

Anonymkode: e22b8...d00

Fikk du ikke nok svar i de forrige trådene dine?

Anonymkode: 0183e...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2018 den 5.06, AnonymBruker skrev:

Han hadde smurt hele innsiden av vaginaen min full av kukost, jeg mistet alle følelsene mine for han direkte og pælma han rett ut. Æsj så jævlig. Det tok to uker før den lukten ble borte fra meg, jeg måtte skylle oppi der med vann til slutt. Det var så vond lukt at jeg brakk meg.... værste lukten jeg har kjent, han kan ikke ha vasket seg der nede på en god stund. 

Anonymkode: 4f5b8...f0e

Dette har min fyr også gjort flere ganger! Jeg kjenner lukten og sier Nei, han får dusje grundig først. Men neida han skyter pikken inn og knuller meg med kukost. Og så spør han hvorfor jeg dusjer etterpå!

Anonymkode: e22b8...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik ungdomskjæreste. Han så ikke problemet med kukost. Den forsvant jo når han putta kuken i meg, sa han. Han likte å vise meg kukosten også. 

Det ble et kort forhold. 

Anonymkode: 3e802...d7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Senest i går satt jeg og spiste et deilig smørbrød på senga. Da hev han av seg alle klærne og dyna og fikla med kuken mens jeg spiste. Ba han ta på seg dyna. Han overså meg... Da gikk jeg i stua å spiste og det syntes han var utrolig barnslig av meg

Altså.. når man mister matlysten av kuken til typen, DA er det påtide å gå..

Jeg mister også matlysten av kuken til typen din 🤢

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Når han kommer hjem fra jobb vrenger han av seg buksa og sitter i boxer i sofaen. Veldig ofte hiver han kuken ut fra den og gnir seg (men ikke seksuelt), og ofte får han øye på smegma der som han piller av og lar være på fingrene eller på sofaen! Ofte kjenner jeg eimer av intens ostelukt derfra sånn at jeg nærmest brekker meg og det synes han er morsomt! Enda jeg sier KLART FRA at jeg IKKE aksepterer det!! Denne sofaen sover venna våre på!

Anonymkode: e22b8...d00

Jeg hadde gått å aldri sett meg tilbake. Jeg er selv lite blyg av meg, men ser jeg har et veldig godt stykke opp til han der. Han er bare en ekkel gris. Slike griser får meg til å skjemmes av å være mann.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2018 den 4.44, AnonymBruker skrev:

Han vasker ikke pikken med såpe. Bare vann for det mener han er riktig... Når vi dusjer sammen sier jeg han skal vaske grundig der med såpe og rekker han intimsåpen min. Da nekter han for han mener det er farlig for huden der.. og skaper dårlig lukt fortere. At pikken ikke tåler noen såpe og kun skal skylles!

Anonymkode: e22b8...d00

Å herregud hvis dette ikke er en rulletråd (og han er fra Trondheim) så tror jeg du har fått tak i eksen min 🤢 han var av samme oppfatning, kjønnsorgan skulle liksom ikke vaskes med intimsåpe eller noe, men KUN skylles.....mente den holdt seg renere da....vel, der tok han så feil som han kunne gjort!! Mer kukost og dårlig hygiene nedentil skal en lete lenge etter🤢 blir fysisk kvalm av tanken, og at det i det hele tatt er mulig å være så sykt blind, skjønner ikke at de ikke ser selv hvor ekle de er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sizz- skrev:

Å herregud hvis dette ikke er en rulletråd (og han er fra Trondheim) så tror jeg du har fått tak i eksen min 🤢 han var av samme oppfatning, kjønnsorgan skulle liksom ikke vaskes med intimsåpe eller noe, men KUN skylles.....mente den holdt seg renere da....vel, der tok han så feil som han kunne gjort!! Mer kukost og dårlig hygiene nedentil skal en lete lenge etter🤢 blir fysisk kvalm av tanken, og at det i det hele tatt er mulig å være så sykt blind, skjønner ikke at de ikke ser selv hvor ekle de er. 

Lo han av det også? Jeg blir streng og forbanna og gir han klar beskjed, men neida, det må jeg tåle mener han. Det er så utrolig ekkelt. Man sitter ikke i sofaen og fikler med pikken, ISÆR ikke med kukost.

Ofte når han sitter sånn bretter han ned forhuden for å se etter det og jammen får han øye på det. Da skraper han det sammen og går og lager middag etterpå uten å vaske seg 

Anonymkode: e22b8...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Lo han av det også? Jeg blir streng og forbanna og gir han klar beskjed, men neida, det må jeg tåle mener han. Det er så utrolig ekkelt. Man sitter ikke i sofaen og fikler med pikken, ISÆR ikke med kukost.

Ofte når han sitter sånn bretter han ned forhuden for å se etter det og jammen får han øye på det. Da skraper han det sammen og går og lager middag etterpå uten å vaske seg 

Anonymkode: e22b8...d00

Nei han lo ikke av det, men var helt seriøs og mente at jeg skulle slafse i meg de hvite klumpene var det mest naturlige i verden 🤢 vaske han rein liksom🤮 

Finnes det damer som holder på sånn? NEI!

🤭🤮

De kan jo ikke være friske nedentil når de har større osteproduksjon enn Synnøve Finden... sikker på at han ikke har vært å dyppa den et annet sted? 

Endret av Sizz-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 

På 21.9.2018 den 4.44, AnonymBruker skrev:

Han vasker ikke pikken med såpe. Bare vann for det mener han er riktig... Når vi dusjer sammen sier jeg han skal vaske grundig der med såpe og rekker han intimsåpen min. Da nekter han for han mener det er farlig for huden der.. og skaper dårlig lukt fortere. At pikken ikke tåler noen såpe og kun skal skylles!

Anonymkode: e22b8...d00

Hvor gikk det så galt?

Hadde interessant å høre din historie, ts.  

 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HalldirV2 skrev:

Og dette går folk på? Ved Odins bart, KG slutter aldri å forbause.

Ikke så vanskelig å tro på når man har vært borti lignende selv 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...