AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Del Skrevet 20. september 2018 Skal fly til helgen og har kun med meg kabin koffert. Får jeg med meg heklenål eller vil den bli beslaglagt? Anonymkode: a3005...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Del Skrevet 20. september 2018 Autokorr? Heklenål! Hellesøy?🤣 Anonymkode: a3005...9c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 20. september 2018 #3 Del Skrevet 20. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal fly til helgen og har kun med meg kabin koffert. Får jeg med meg heklenål eller vil den bli beslaglagt? Anonymkode: a3005...9c6 Ja, du kan trygt ta med deg heklenål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Del Skrevet 21. september 2018 På 20.9.2018 den 10.10, AnonymBruker skrev: Skal fly til helgen og har kun med meg kabin koffert. Får jeg med meg heklenål eller vil den bli beslaglagt? Anonymkode: a3005...9c6 Hele Hellesøy får du uansett ikke med deg i kabinkoffert elelr på et fly, men en heklenår pleier å gå greit ut fra Norge. På ulike fly til Norge fra utlandet er du prisgitt folkene i sikkerhetskontrollen. Jeg har vært med fly der en av minst til har mistet strikkepinner i sikkerhetssjekken og der alle har blitt fratatt strikkepinner på neste flyvning. Så jeg har sluttet å ha strikkepinner eller heklekrok med tilbake til Norge fra utlandet. Anonymkode: 8bbbf...a4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. september 2018 #5 Del Skrevet 22. september 2018 På 20.9.2018 den 10.11, AnonymBruker skrev: Autokorr? Heklenål! Hellesøy?🤣 Anonymkode: a3005...9c6 Begynte å lure. Hellesøy er nemlig et verft og det hadde blitt voldsomt overvekt, som du skulle betale, hadde du tatt med deg dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå