Gå til innhold

Hva betyr drømmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømte i natt om at en venn av meg skjøt en gravid dame slik at hun døde. Jeg hentet en kniv og måtte skjære opp magen til damen på langs for å redde babyen. Babyen kom ut og jeg måtte kutte opp navlestrengen. Den var seig så dette var noe anstrengende. Neste tok jeg vare på barnet og fant melk den kunne få amme på. Noen som kan tyde drømmen min?

Anonymkode: 32884...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du mann eller kvinne, og har du barn selv? Det er vanskelig å tyde drømmen når jeg ikke vet noe om deg. Men drømmen tyder på at du har et sterkt ønske om å ta vare på et barn. Du er handlekraftig og løser vanskelige problem. Du har også et komplisert forhold til vennen din, og har manglende tillit til ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidmager i drømme skal ofte tydes som et symbol på en ny ide, et prosjekt o.l. som du "nærer og bærer frem".

Har du hørt om en god ide eller begynt på et prosjekt som vennen din ikke var så begeistret for og "skjøt ned" hele greia for deg? Men at du fortsatt har trua på ideen eller prosjektet og jobber for den og "holder liv i" den? Kanskje har du overtatt nye arbeidsoppgaver på jobb, eller du jobber med å utvikle en ide, tross kritikk?

Anonymkode: 718e6...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på et drømmetydning-kurs og der lærte vi at når du drømmer om en person så har det ingenting med han/hun å gjøre. Alt i drømmen dreier seg om deg. Så hvis du feks ser på han vennen din som en seriøs type så er det din egen seriøse side det handler om. Kvinnen er også deg, og babyen. Hvis jeg skal gå utifra at du ser på vennen din som seriøs, så hadde det muligens betydd at din seriøse side prøver å drepe barnet i deg. Jeg tror at drømmer er underbevisstheten som prøver å fortelle deg noe. 

Anonymkode: 98b28...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...