Mammmmm Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Hei, Jeg er pedagogisk leder i barnehage og til våren skal jeg sende gjengen min på skulen. Jeg har vore pedagog på denne gruppen sidan jeg begynte å jobbe for snart 4 år siden. Gruer meg veldig til å sende gjengen min på skulen, selv om at jeg vet at der er neste steg 😅 jeg har bygget opp gode relasjonar til både barna og foreldrene. Og har blitt så glad i dem alle. Har så lyst å gi barna ein super avskjedgave, gjerne litt personlig. Kan strikke og hekle, men mangler litt inspirasjon 🙈 men treng absolutt ikke å vera heimelaget heller, vil legge litt penger i det også 😊 Håper på gode tips 🤞
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Hva med et par fine votter med forbokstaven til barnet på votten? En liten kosebamse til alle feks en hund eller tiger med et heklet halsbånd? Anonymkode: d7c34...882 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Har ingen forslag, men blei bare så forbaska rørt. Skal nemlig sende 5åringen min på skolen til neste år, og gruer meg til å forlate den trygge favnen til pedagogen vi har hatt i 4 år 😍 Anonymkode: edfa3...817 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Tror ikke penger eller ting er tingen. Hva med å skrive et kort eller et brev til ungene? Gjør et barneintervju (google) og fyll ut hva de sier, presenter det på en fin måte. Et minne for livet Anonymkode: 03479...00d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå