Gå til innhold

Får alle kvinner mange matcher på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om "alle" kvinner får hundrevis av matcher på Tinder? Jeg får noen matcher altså, men ikke akkurat match på alle jeg liker. 

Anonymkode: 2ce67...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får match på alle jeg liker. Jeg er ekstreeeemt kresen! Hadde over 600 likes fra menn på Tinder, og jeg likte ikke én av de.. 

Anonymkode: 462f8...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg Tinder gold, så da ser jeg hvem som prøver å matche meg.....blir fort 10-20 stk om dagen.....kanskje 1-4 stk av de som er interessante i løpet av en hel uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Helado said:

Nå har jeg Tinder gold, så da ser jeg hvem som prøver å matche meg.....blir fort 10-20 stk om dagen.....kanskje 1-4 stk av de som er interessante i løpet av en hel uke.

Hva er fordelen med Tinder gold egentlig? 

Anonymkode: 2ce67...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er fordelen med Tinder gold egentlig? 

Anonymkode: 2ce67...d26

Jeg bruker den så enkelt for at da ser jeg hvem som er interessert i meg, så slipper jeg å sitte og sveipe igjennom alle selv. Da bruker jeg bare tiden til å sortere de som har gitt meg like.

Det er sikkert noen flere funksjoner som ubegrenset sveiping og annet, men det bruker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Helado said:

Jeg bruker den så enkelt for at da ser jeg hvem som er interessert i meg, så slipper jeg å sitte og sveipe igjennom alle selv. Da bruker jeg bare tiden til å sortere de som har gitt meg like.

Det er sikkert noen flere funksjoner som ubegrenset sveiping og annet, men det bruker jeg ikke.

Okei, takk for svar. Jeg ser jo at det ligger en god del likes skjult, men siden jeg da ikke matcher med alle, så tenker jeg at de som liker meg er de som jeg ikke liker. Det er jo veldig typisk fra sånn ellers i livet! 😄 

Anonymkode: 2ce67...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tinder gold. Hadde ca 800 likes på det første døgnet 😳 og jeg er ikke usedvanlig vakker. Jeg er søt, normal. 

Anonymkode: 6af13...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var aktiv på tinder for en stund tilbake hadde jeg et par tusen. Men det skal sies at jeg bodde i utlandet og reiste mye rundt ellers :) 

Anonymkode: a6eeb...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell no. Jeg er kresen da, så kunne lett svime gjennom hele bunken og like èn fyr. Tror jeg har hatt 20 matcher på det meste. De aller fleste skriver ikke/svarer ikke. 

Anonymkode: 6255f...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange som andre kvinner, men jeg kunne fått flere om jeg trykket liker på alle. Ser ikke helt hensikten med det egentlig. Virker bare rart å gjøre det. Hadde kanskje ett par i uka, men noen ganger færre også.

Tinder var nok ikke rett arena for meg. Svært få som skrev noe om seg selv, og om de gjorde det så var det ofte bare tull som en rekke med emojier eller noe sånt. Jeg er avhengig av å vite noe om personen også, og de fleste der inne var av typen "jeg er veldig aktiv og går på fjelltur hver dag". Ikke noe for meg altså. Det var langt mellom særingene der inne, men skrev med noen som var ok. Ble ikke noe mer med de da og nå har jeg slettet hele appen. Det er nok mest for de som liker den vanlige måten å "markedsføre" seg der inne.

Anonymkode: 9ded9...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg får en grei dose matcher selv om jeg antakeligvis er for kresen til mitt eget beste, men de fleste av matchene svarer faktisk. 

Anonymkode: 2ce67...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg er ganske kresen og får stort sett alltid match med de jeg liker. Nå når jeg har profiltekst opplever jeg også at mange flere skriver til meg, og at jeg får luket ut de som ikke er seriøse siden profilteksten min viser at jeg ønsker noe seriøst. Skal på date til helga og det lover godt, kul fyr. 

Anonymkode: 1604d...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matcher med absolutt alle så tinder er bare useriøst. tror egt gutter og matcher med alle kvinner.

Anonymkode: 5db21...569

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å generalisere for mye over kjønnet mitt, så er vel saken at mange sveiper til høyre på alt, og ser hva som dukker opp av likes og sorterer derfra. Vi er enkle sånn 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, trykker ekstremt sjelden ja på noen.

I fjor hadde jeg tinder gull og hadde mellom 20-200 likes til dagen, men jeg likte tilbake bare en gang i uken eller mindre.

Nå matcher jeg en sjelden gang, sier alltid hei men får ingenting tilbake eller så dør det ut ganske raskt. Er veldig sugen på romantikk nå så det er kjipt. Tror tinder generelt har havnet i ulage, folk er bare der for å glo og få bekreftelse virker det som.

Anonymkode: e92db...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tinder gold. 10 000 likes på fem dager, er 20 år om det skulle telle 🙂

Anonymkode: 6732a...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, både på tinder og ellers i livet. Det er noe med det at Kvinner ligger med de de ønsker å ligge med, og menn ligger med de de får lov til å ligge med. 

Anonymkode: f8764...f58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...