AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Kort fortalt, kjærestens bestemor ligger alvorlig syk på sykehuset. Har møtt denne damen flere ganger tidligere, men har møtt svært få på den siden av familien hennes (bare faren til kjæresten min flere ganger, og onkelen hennes en gang tidligere), og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til denne situasjonen. Alle bestemorens barn og barnebarn skal på sykehuset til henne idag, da formen trolig vil forandre seg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, for kjæresten vil ha meg med og jeg gjerne vil være der for å støtte henne og familien. Var dere i hele går, men føler meg litt i veien, uten at noen har antydet noe. Jeg er med kjæresten og ordner mat/kaffe til resten igår når de er på venteværelset. Påpasselig å ikke ta mer plass enn nødvendig, holder meg litt i bakgrunnen. Litt usikker på dagen idag, om jeg skal bli med eller ikke. Vil ikke gjøre det ukomfortabel for noen i familien om dere skjønner. Hva synes dere jeg bør gjøre? Håper jeg la denne i rett undergruppe, om ikke, setter jeg pris på om den blir flyttet og ikke slettet av admin. Anonymkode: 6b071...5fa 1
ekkoet Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Du spør kjæresten. Utfra hva du sier er det ingenting som holder deg borte, så hvis hun vil ha deg der så blir du med. Hold deg i bakgrunnen, fikse, ordne og hjelpe for de andre. Ta deg en tur ut om det blir for folksomt - så lenge du gjør som kjæresten vil gjør du ikke noe feil. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Hvis kjæresten din vil ha deg med synes jeg du skal bli med. Så fortsetter du som du gjorde i går. Du høres ut som en flott kjæreste. Anonymkode: 199ea...728 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt, kjærestens bestemor ligger alvorlig syk på sykehuset. Har møtt denne damen flere ganger tidligere, men har møtt svært få på den siden av familien hennes (bare faren til kjæresten min flere ganger, og onkelen hennes en gang tidligere), og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til denne situasjonen. Alle bestemorens barn og barnebarn skal på sykehuset til henne idag, da formen trolig vil forandre seg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, for kjæresten vil ha meg med og jeg gjerne vil være der for å støtte henne og familien. Var dere i hele går, men føler meg litt i veien, uten at noen har antydet noe. Jeg er med kjæresten og ordner mat/kaffe til resten igår når de er på venteværelset. Påpasselig å ikke ta mer plass enn nødvendig, holder meg litt i bakgrunnen. Litt usikker på dagen idag, om jeg skal bli med eller ikke. Vil ikke gjøre det ukomfortabel for noen i familien om dere skjønner. Hva synes dere jeg bør gjøre? Håper jeg la denne i rett undergruppe, om ikke, setter jeg pris på om den blir flyttet og ikke slettet av admin. Anonymkode: 6b071...5fa ❤️ Vet du hvor fantastisk godt det er som pårørende når noen tar på seg å sørge for mat, kaffe og andre slike praktiske ting man ikke merker hvor mye man trenger før man har det i hånda? ❤️ Om dette ikke var svar nok: Jeg har nylig mistet mannen min etter en tids sykdom. Når familien samlet seg på slutten var hans søsters kjæreste også med, en gutt mannen min og jeg bare hadde møtt noen få ganger. For det første var det veldig godt for alle å se at hun hadde en kjæreste som var der for henne når hun trengte ham, og for det andre var det godt at han, allerede så tidlig, også var der for oss. Bli med, kjæresten din trenger deg og det skal du ikke se bort fra at de andre gjør også. Anonymkode: 72c9a...146 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå