Gå til innhold

Hjelper lilla shampoo mot rødt/kobber?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier alt

 

Eller er det annen løsning for å dempe koppertone? 

Anonymkode: 01d94...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke merkbar effekt av lilla sjampo dessverre. Man vasker den jo ut av håret.

Anonymkode: 6434b...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke merkbar effekt av lilla sjampo dessverre. Man vasker den jo ut av håret.

Anonymkode: 6434b...7cd

Lillasjampo setter seg veldig godt i bleket hår hvis man lar den virke i noen minutter. Med dette skjer jo også fordi bleket hår er mer porøst. Hvis håret er ubehandlet setter den kanskje ikke like mye farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rett komplementærfarge for oransje er blå, og rett for rød er grønn.

kommer ikke langt med lilla, 

Anonymkode: 90091...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du kobberfarget hår må du nok farge det. Har du blondt hår med et gulskjær trenger du lillashampoo. Uansett? Hva er galt med gullhår? Det er tross alt slik et blondt hår med rødskjær ser ut?

Anonymkode: fa479...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kobberfarget hår må du nok farge det. Har du blondt hår med et gulskjær trenger du lillashampoo. Uansett? Hva er galt med gullhår? Det er tross alt slik et blondt hår med rødskjær ser ut?

Anonymkode: fa479...6f3

Jeg er brunette (farget fra musegrått) men ønsker kaldere brunfarge, det er veldig mye rødt i det og lenge siden det ble farget. Men jeg skal prøve blå! 

TS

Anonymkode: 01d94...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det samme selv. Før hadde jeg gulblondt hår som ble hvitere under mye sol. Nå er det rødt/kobber/rust/et eller annet. Har ikke prøvd lilla shampo for jeg vil jo ha gulblondt tilbake... men vet ikke noe annet alternativ. Forsåvidt er hårfargen min grei nok - den lever sitt eget liv nesten, men er vanskelig å finne klær som komplementer både den og hudfargen. Med gulblondt hår var det lettere. 

Anonymkode: 2afac...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper et eller annet (meget) grønt tryllemiddel hos frisøren. (Kérastase - Touche Chromatique).  

Anonymkode: 25325...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet Matrix Total Brass Off. (blålig) To vask og jeg fikk fargen jeg ønsket - kanskje en ørliten anelse mørkere enn ønsket, men selv når solen skinte på håret mitt i dag så var det ingen rød glorie som i forrige uke. 

TS

Anonymkode: 01d94...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...