Gå til innhold

Spise rumpe obligatorisk nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

M30 her. Har vært i et lengre forhold inntil nylig, så har ikke hatt oversikt over hvordan etiketten på kjøttmarkedet har vært de siste årene.

Men etter det ble slutt med kjerringa, har 8 av de 12 ONSene jeg har hatt krevd at jeg skulle spise rumpa deres. Hva skjer? Det var ikke sånn sist gang jeg var ute i det åpne markedet. Er det blitt nærmest obligatorisk å spise rumpe nå? Når skjedde dette paradigmeskifte?

Anonymkode: 88668...3d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke obligatorisk. Jeg har aldri opplevd at noen har spurt om jeg kan gjøre det.

Anonymkode: 14dc0...c22

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krever det? Skeptisk. Erfaringsmessig er det fler jenter som er ukomfortabel med å bli slikket der på en ONS enn de som er komfortabel med det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter å rimme. Bare deilig det

Anonymkode: 0d6d6...7be

Det heter å elske eller å ha sex. Er dritt lei at man skal dele opp kroppen i deler. Det samme gjelder når man har sex. Hva med bare å ha den sexen man selv syns er deilig? Alt trenger ikke være så forbanna teknisk. :)

Anonymkode: b774c...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det heter å elske eller å ha sex. Er dritt lei at man skal dele opp kroppen i deler. Det samme gjelder når man har sex. Hva med bare å ha den sexen man selv syns er deilig? Alt trenger ikke være så forbanna teknisk. :)

Anonymkode: b774c...ea1

Det heter å rimme, søk opp før du kommer med slike uttalelser. 

Anonymkode: 0d6d6...7be

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter å elske eller å ha sex. Er dritt lei at man skal dele opp kroppen i deler. Det samme gjelder når man har sex. Hva med bare å ha den sexen man selv syns er deilig? Alt trenger ikke være så forbanna teknisk. :)

Anonymkode: b774c...ea1

Det het å elske for 100 år siden.

Anonymkode: c4c1c...1bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fint for de som liker det, men ville personlig ikke kysset en munn som hadde slikket fua mi. 

Men hvordan takler du det da? Når en kvinne "krever" rimming av deg? 

Anonymkode: be3fc...562

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ellers er det det dumpegrunn!

Anonymkode: 3912c...af8

Jeg forstår. Men når ble det konsensus?

Anonymkode: 88668...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert fint for de som liker det, men ville personlig ikke kysset en munn som hadde slikket fua mi. 

Men hvordan takler du det da? Når en kvinne "krever" rimming av deg? 

Anonymkode: be3fc...562

Jeg er et ja-menneske, så jeg går som regel med på det.

Anonymkode: 88668...3d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe poeng med direkte oversettelser fra engelsk når de blir til et begrep som ikke er i bruk her. Det heter rimming. 

Jeg har verken gjort det eller ønsket/forventet å få det gjort noen gang. Nå er jeg i 30-åra da, kanskje det er annerledes for de "unge". 

Anonymkode: 3266c...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe poeng med direkte oversettelser fra engelsk når de blir til et begrep som ikke er i bruk her. Det heter rimming. 

Jeg har verken gjort det eller ønsket/forventet å få det gjort noen gang. Nå er jeg i 30-åra da, kanskje det er annerledes for de "unge". 

Anonymkode: 3266c...ca3

Du er ung selv..

Anonymkode: 0d6d6...7be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et ja-menneske, så jeg går som regel med på det.

Anonymkode: 88668...3d9

Liker du det da?

Anonymkode: a7965...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jaggu folk er frekke som forventer at en fremmed skal gå ned på en enten det er foran eller bak. Æsj. Ja, så er jeg dumpematriale. Helt greit! 😃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...